Kouvolan seutu

Moikka! Tule vilma76 messiin vaan! Ollaan treffailtu siellä pentsojassa, tai miten millonkin ollaan sovittu. :) Minä itse pääsen tapaamisiin vasta ensi viikolla, mutta muita voi olla menossa pe pentsojaan sinne vauvatapaamiseen!
 
Moikka! Tule vilma76 messiin vaan! Ollaan treffailtu siellä pentsojassa, tai miten millonkin ollaan sovittu. :) Minä itse pääsen tapaamisiin vasta ensi viikolla, mutta muita voi olla menossa pe pentsojaan sinne vauvatapaamiseen!
 
Vilma76, tervetuloa mukaan remmiin :) Itse oon ainakin perjantaina menossa vauvatapaamiseen yhden aikaan, jos tyttö huomenna on jo oireeton..(mahatautia..) Varmasti muitakin sinne on tulossa, joten sielä voisi tavata.

Ompas nää sivut saanu uuden ilmeen, iha hämmästyin kun klikkasin sisään :)
 
Huomenta!

Me emme tänään pääse pentsojaan, ollaan kaikki kolme rajussa oksennustaudissa ja kuumeessa oltu nyt pari viime yötä/päivää :(

Mutta mulle käy ens keskiviikko, mies on 5 kotona töistä, joten 17.30 käy paremmin :)

Nyt vällyjen väliin

:wave:
 
:attn: Seuraavan kerran ois tarkotus tavata ma iltapäivällä (klo 12n jälkeen) pentsojassa.

Ja nyt on suunnitteilla myös tapaaminen ens ke klo.17.30 jossain keskustassa. Joko ilman lapsia, tai lasten kanssa...omasta tilanteesta riipuen! Missä tavataan?
 
Huomentapäivää!
Me tullaan huomenna. Käydään aamulla kaupungissa, mutta varmaan joskus 12 pintaan mennään pentsojaan.
Evästä taas mukaan, ni jaksaa :p

Dior: Mun muistaakseni meillä synnytyksessä eka kätilö oli Tiina. Oli oikein mukava, tumma muistaakseni. Suositteli epiduraalia ja oli kovin myönteinen kivunlievityksille. Mutta siis hänestä jäi tosi mukava kuva! :heart:
 
nähdään ISOLLA porukalla keskiviikkona klo17.30 coffee housessa! Neilikoita ei välttämättä tartte rintaan laittaa, mutta toki jos haluaa ni saa ;) ehkä me tunnistetaa toisemme?!
odottajatkin nyt mukaan ja kaikki muut! B)
 
Hei vaan! Mä en ole paljoakaan tänne kirjoitellut, mutta olen toisen lapsen odottaja Kouvolasta. Seuraillut olen teidän ketjua ja nyt aattelin laittaa viestiä itsestäni.Nassukalle Coffee Housin sijainti eli Manskilla, aika vastapäätä Vero modaa, apteekin ja Amarillon välissä. Yritän huomenna piipahtaa, jos ololtani pääsen. Aamulla sokerirasitus nimittäin. :heart: :heart: B)
 
Hei reika! Olen muutamassa tapaamisessa käynyt(pentsojalla ja seurakunnankerhossa) Minäkiin olen odottaja ,viikkoja 27 ja olin tämän aamun labrassa sokerirasituskokeessa.Mulla on jo kolmas lapsi tulossa.Vanhemmat tytöt ovat jo 10 ja 13vuotiaat.Toivottavasti saadaan paljon äitejä ja odottajia huomenna kasaan.
 
kas löysin itseni siis kuitenkin tänne teidän joukkoon....
kiitos kaikille eilisestä osallistumisesta tapaamiseen...
ja mä jatkan edelleen odottelua että jospa toukkamme mahtaisi tulla kohta puolin maailmaan... =)
 
Jei, Toukkakin löysit mukaan viimein, hyvähyvä :D

Dior, todella tiedän noi itsearvioinnit juu..niihin saa aikaakin menemään niin että ihan ymmärrettävää ettet ehtinny eilen. Kiva kuulla että pahaolo on hellittänny.. :) Meitä oli eilen coffarissa viisi äitiä ja mukavaa oli! Muuta ei tarkemmin sovittu, kun että huomenna taas yhdeltä pentsojaan ja tiistaina ilmeisesti sarkolan perhekerhoon aamusta.

Täällä on kova siivous ja pakkailu käynnissä kun lähdetään viikonlopuksi turkuun..ja nyt tuo tyttökin tuossa lahkeessa roikkuu ja kaipaa seuraa, joten :wave:
 
Taas olisi ainakin näin alustavasti tarkoitus tapailla ens viikon tiistaina puolen päivän jälkeen pentsojassa.

Kaikki uudetkin äidit ja odottajat ovat tervetulleita. Vaikka osa meistä on jo useampaan kertaan kokoontunutkin, niin edelleen mahtuu mukaan! :D

Millonkas dior pääsee taas tulemaan?
ja reika, tule sinäkin. tänään pentsojassa oli yksi äiti, jolla oli vauvan lisäksi myös semmoinen leikki-ikänen lapsi mukana! Että on siellä sisaruksillekin puuhaa =)

Kyselen nyt myös p-w-r:n, pienen ananaksen, vilman ja muidenkin kuulumisia?! Toivottavasti pääsette mukaan vielä joku kerta?
 
Toukka meinas unohtuuihan kokonaan :ashamed:
Miten voit. Vieläkö on masu tallessa? Mua jännittää ihan kauheasti. ilmoitathan sitten heti meille, että millanen toukka sieltä masusta putkahti :heart:
 
Huomenia, en valitettavasti päässyt ke vaikka alunperin oli tarkoitus.:/ No, ehkä joku toinen kerta! Tai ehkä uskaltaudun mukaan vasta sitten kun vauva on maailmassa, ellei nyt sitten odottajia yllättäen ilmesty tähän topicciin lisää, kun musta tuntuu, että mulle tulee vähän ulkopuolinen olo kun en tiedä vauvaperheiden arjesta vielä mitään enkä osaa osallistua mihinkään keskusteluun, kun ensimmäinenkin on vasta mahassa.. :ashamed:
Enkä muutenkaan ehkä tuntemattomien seurassa kauhean puhelias osaa olla :ashamed:
 
pieniananas: On täällä odottajiakin joukossa. Ja myös esikoisen odottajia, että oikein hyvit sovit joukkoon mukaan B) Ja jos ei itse jaksa pälättää, ni kyllä aina joku muu kälättelee... Porukassa sitä sitten innostuu :LOL:
 
Dior, ei kai löydä mistään.
Olen ollut tosi pettynyt Kouvolan valikoimiin, HM on ainoa, josta olen jotain löytänyt. Lindexillä tai Seppälässä ei ole mammavaatteita täällä.
Suosittelen lämpimästi huuto.netiä, sieltä löytää ihan kaikkia kokoa ja kaikenlaisia vaatteita. :heart:
 
Toukka85 pääsi viimein synnyttämään, vedet meni viime yönä :D

Kuinkas ihmisten viikonloput meni?

Dior, huuto.nettiä kans suosittelen, löytää halvalla hyvää :) Itelläni oli kolmet H&M.n odotushousut, joista kaikista tykkäsin hirveest. Ne tilasin nettikaupasta kun tossa kouvolan liikkeessä ei ollut ainoitakaan hyviä. Ostin myös parit normaalit housut matalalla vyötäröllä ja kokoa isompana kun oma koko oli. Odotuspaitoja en edes käyttänyt, mun suosikkeja oli ne ONLYn pitemmänmalliset paidat, joissa on sivuilla rypytykset koko pituudeltaan...niitä paitoja näkee usein masukkaitten päällä :)

Lastentarvikkeessa ja pikkupiassa on ainakin imetyspaitoja, en oo varma onko myös odotuspaitoja. Mutta kesällä voit käyttää esim. tunikoja yms, jotka menee masun päälle hyvin :)
 

Yhteistyössä