Hakutulokset

  1. ruttis

    Onko oikein..

    ..että mies kantaa lapset 2-3 aikaan yöllä sängystä autoon, koska täytyy hakea vaimo kotiin firman pikkujouluista?
  2. ruttis

    Tylsää, väsyttää

    Ei ole laiva edes lähtenyt satamasta vielä ja olen nyt jo ihan tuhannen väsynyt, tylsistynyt ja turhautunut |O Ei mulla muuta, piti vaan päästä avautumaan.
  3. ruttis

    Villalanka bioroskiin?

    Kysymys oikeastaan onkin otsikossa. Eli saako villalangat (käsittelemättömät, värjätyt, superwash-käsitellyt) laittaa bioroskiin vai kuuluvatko sekajätteeseen?
  4. ruttis

    Lapsi rikkoi kirjaston DVD:n

    Lainattiin siis kirjastosta lasten DVD. Kotiin tultaessa jäin purkamaan kauppakasseja keittiöön ja tyttö meni DVD:n kanssa olohuoneeseen. Autossa oltiin sovittu, että voi illemmalla katsoa sen. Hetken kuluttua tuli itkevä tyttö DVD-kotelon kanssa. Oli yrittänyt irrottaa levyä kotelosta ja se...
  5. ruttis

    Mitä olette neuloneet/virkanneet viime aikoina?

    Mulla on käsityövimma, mutten keksi, mitä haluaisin tehdä :O Joku vaate itselleni voisi olla kiva, mutta toisaalta esim. amigurumi likalle saattaisi myös napata. Ta joku ihan muukin tietty. Kertokaa mitä olette tehneet (kuvankin saa toki mielellään laittaa), josko saisin inspiraation :)
  6. ruttis

    Mitä lahjaksi 3-vuotiaalle?

    50e + 30€ + vanhempien lahja. Ei saisi olla isoa eikä painavaa, koska parin kuukauden kuluttua on muutto ja koko muuttokuorman pitää mahtua henkilöautoon. Mulla lyö ihan tyhjää :|
  7. ruttis

    Kerman hinta?

    Sattuisiko joku muistamaan/olisko jollakulla kuittia tallessa, paljonko maksaa 2dl kuohukerma? Entäs ranskankerma?
  8. ruttis

    Paiskaisko joku mua iHerbin ale-koodilla?

    Otsikossa tulikin koko asia :)
  9. ruttis

    Onko hevonen hyvää?

    Kuinka hevonen kannattaa tehdä? Paljonko hevonen maksaa normisti? Meillä olisi lihakaupassa 14,90€/kg kaakkia myynnissä ja tekisi mieleni kokeilla.
  10. ruttis

    Meillä on hääpäivä :)

    Ensimmäinen sellainen. Parin tunnin päästä lähdetään ravintolaan syömään. Lapset tulee mukaan ja siskon anopin mies :) Toivottavasti kakkarat on rauhassa ja löydän jotain mun imetysdieettiin sopivaa evästä. Ja tulee mukava ilta.
  11. ruttis

    Lyyli tuli taloon :)

    Käytiin eilen hakemassa Lyyli. Ikää ei voida varmaksi sanoa, eläinkaupan myyjä sanoi 5-6 viikkoa (niukin naukin luovutusikäinen olevinaan). Eilen jo maistui omena häkissä ja aamuseurustelulla uskalsi haukata paprikaa mun kädestä =)
  12. ruttis

    Tyräleikkaus ja imetys?

    Onko täällä kukaan ollut (reisi)tyräleikkauksessa? Miten tehtiin, miten meni? Mun reisityrä on alkanut kipuilla ja olisi vissiin pakko hakeutua lääkäriin. Vauva on kuitenkin vasta 5kk ja täysimetyksellä. On vielä kaupan tekijöiksi maitoallerginenkin, eli kaupan korvikkeita ei voida edes...
  13. ruttis

    Tunti enää

    Ja sitten me lähdetään lentokentälle vauvan kanssa :) Ihan mukavaa ja rauhallista meillä oli kotona viikko keskenäänkin (ja pysyi kämppä siistinä), mutta on kyllä ihana saada mies ja tyttö kotiin, on ollut kova ikävä :heart:
  14. ruttis

    Operaan ennakoiva tekstinsyöttö?

    Kysymys onkin oikeastaan otsikossa. Vaihdon Tuliketun pois kun se uusi versio on ihan susi. Tämä Opera on tosi kiva ja tykkään kovasti, mutta haluaisin saada ennakoivan tekstinsyötön tähänkin. Mistähän se mahtaa löytyä?
  15. ruttis

    Hetken jo luulin, että sitä maitoa tulee sen verran kuin vauva tarvitsee..

    Pari päivää ihan tosissaan tuntui, että maitoa tulee sopivasti. Mutta kaikki hyvä kai loppuu aikanaan, taas sitä tulee ja tulee ja tulee. Mun vaatteet on maidossa, sänky on maidossa, vauvan vaatteet on maidossa.. Kaikki on maidossa. Vauva aloittaa syömään ja meinaa tukehtua, kun sitä maitoa...
  16. ruttis

    Napsienen nykyiset hoito-ohjeet?

    Vauvalla on napasieni. Onko kenenkään vauvalla ollut viimeaikoina? Laapiksen käyttö on vissiinkin nykyään kielletty, mutta mitenkäs se metyleenisini? Miten sitä käytetään ja kuinka usein?
  17. ruttis

    Tietokonenörtit jeesaisitteko vähän?

    Miksi mun näppis ei anna tehdä mato-ännää, laittaa painomerkkejä, u:ta pisteillä jne.? Siis normistihan se menee niin, että painan ensin "matoa" ja sitten n:ää, mutta mun näppis tekee näin: ~~n. Eli jo ekasta painalluksesta tulee noi kaksi matoa. Mitä pitää tehdä, että se palautuu normiksi?
  18. ruttis

    Poika tuli :) *tarina + kuva*

    Illalla käytiin siskon anopilla kahvilla. Naureskelin, että ei taida syntyä samoilla viikoilla siskonsa kanssa (39+6), mutta että ainahan noita miehiä joutuu odottamaan. Heräsin yöllä pissalle, kello oli 01:48 ja oli ihan sellainen olo, ettei uni tule heti uudestaan. Menin kuitenkin takaisin...
  19. ruttis

    Altaalla nähtyä..

    Tällanen kaveri oli tänään uima-altaalla :x
  20. ruttis

    Jos sulla olis 3,3kg..

    ..kesäkurpitsa, niin mitä tekisit siitä?

Yhteistyössä