Hakutulokset

  1. H

    tietämätön

    Hei haluaisin kuulla onko muilla käynyt vastavaa.itse tilasin netistä paketin ,jossa ovistesteja ja pari raskaustestiliuskaa.tein perjantaina testin olikin vahingossa one step raskausliuka.tuli 2 viivaa eli postiivinen tulos.no tein ovistestin sitten vielä siinä 2 yhtä vahvaa viivaa.eli voiko...
  2. H

    moi

    aloitan aiheen joka vihastuttaa varmaan joitakin.Kuinka olette saaneet uusioperheen säänöt ja arkielämän toimimaan.?meillä sellainen tilanne et molemilla yhet lapset edellisestä liitosta.ja yksi yhteinen.Mut itse olen pyrkinyt että kaikki lapset saman vertaisia.Mut kun ulkopuoliset sekaantuvat...
  3. H

    hei äidit oulusta ja kempeleestä

    hei olisi mukava tutustua muihin kotiäiteihin.itselläni lapset 3kk ja 4v tyttöjä molemmat. :flower: .
  4. H

    millainen päivärytmi 3kk ikäisillänne on

    kerro millainen teidän päivärytmi
  5. H

    heippa

    miten teillä jos vaik miehen lapsi käy joka toinen viikonloppu isänsä luona mut just sairastuukin sinä viikonloppuna kun pitäisi tulla .ni jääkö kötiin sairastamaan vai tuleeko teille.
  6. H

    minkälainen päivän ruokalista

    3kk ikäisellä pitäsi olla paljonko maitoa entä kiinteitä tai velliä.kertokaa minkälainen vauvasi ruokalista? esim maitoa klo 8.00
  7. H

    tietääkö joku

    miksi 3kk iästä vellin alotukset mm nostettiin 4kk ikään alkaen?
  8. H

    moi

    minkä ikuukauden iästä lähtien olet maissivelliä antanut?
  9. H

    oulunläänistä uusia ystäviä?

    hei olen kotiäiti tällä hetkellä.itselläni 2 tyttöä syntyneet 03 ja 07.Olisi kiva vaihdella ajatuksia mm.
  10. H

    hei

    Minkälainen unirytmi teidän 2-3kk ikäisellä lapsellanne on?

Yhteistyössä