Hakutulokset

  1. tipi75

    3-osainen samettikansio vaakakuville

    Eli osaisiko joku sanoa, että mistä saisin lapsen 1-vuotis vaakakuville 3-osaisen samettikansion? Mahdollisesti jostain netistä tilattua. Sellaisia kuulemma on olemassa.
  2. tipi75

    Vinkkejä opettaa lapsi ajamaan ilman apupyöriä!

    Kertokaa omista kokemuksistanne, miten olette opettaneet lapsenne ajamaan ilman apupyöriä. Meidän neiti on jo 6-vuotias, eikä osaa ajaa kyllä yhtään. Yirtetty on opettaa, mutta tuntuu, ettei osaa yhtää pitää tasapainoa pyörän päällä.
  3. tipi75

    Hyvä rintareppu, mikä?

    Otsikossa kysymys jo kuuluukin eli kertokaahan kokemuksianne rintarepuista, mikä merkki on hyvä ja mitä ette missään nimessä suosittele? Ja onko noi reput käteviä ihan pienillä? Lapseni on nyt 2 kuukautta.
  4. tipi75

    Oliskohan sitä raskaana?

    Tein tänä aamuna mammaksin puikkotestin ja siihen tuli haaleahko viiva. Mulla on kuitenkin ollut menkat 27.4.-29.4.2009 eli nyt olis vasta kp 11. Mut aattelin, et jos olisinki tullu raskaaksi jo edellisestä kierrosta, kun ollu täs aina välillä niin etovaa oloa ja päänsärkyä. Ton...
  5. tipi75

    Vkon 5 kuumeilijat

    Hei! Aloitin uuden pinon, kun en tälle viikolle pinoa löytänyt. Eli haaveissa kolmas lapsi minulle ja toinen yhteinen lapsi nykyisen mieheni kanssa. Ennestään kaksi tyttöä 01/04 ja 07/07. Kahden tytön jälkeen vähän haaveilen pojasta, vaikka tottai lapsi on yhtä rakas ja toivottu, oli kumpaa...
  6. tipi75

    1-v:n sormista ja varpaista lähtee nahka

    Osaako kukaan sanoa, mistä tuo johtuu? Onko se joku vitamiinin puutos?
  7. tipi75

    Millaista jumppaa on kuntopump?

    Kuten otsikko kertoo, millaisesta jumpasta on kysymys, jos joku tietää kertoa?
  8. tipi75

    Kaveria 10-15 kg:n painonpudotukseen?

    Olen kohta 33-vuotias 01/04 ja 07/07 syntyneiden tyttöjen äiti. Perheeseen kuuluu myös aviomies ja koira. Tavoitteena olis laihtua 13-15 kg. Mitään aikarajoja en ole itselleni asettanu, mut kesällä olis mukava olla ees 5 kg hoikempi, toivottavasti enemmänkin olis lähteny. Tämänhetkiset mittani...

Yhteistyössä