Hakutulokset

  1. H

    Mikä juttu se "2vee törmäsi lasipöytään ja kuoli" oli?

    Iltasanomissa näin otsikon sillon muutama viikko sitten,en ostanut lehteä. Jäi vaivaamaan että minkälainen tapaus se sitten oli...? Suomessako? :flower:
  2. H

    Onko suomussalmelaisia paikalla???!!!

    Kertokaa!!!! |O Vieläkö se yks poliisi on kiinnostunut siitä nuoresta yh-äidistä jolla on pieni poika? Ne ketkä tietää tapauksen tietää myös henkilöt =) :flower:
  3. H

    G:Kuinka monena päivänä olet harrastanut seksiä tällä viikolla?

    Laitetaanpa perjantai-galluppia kaikkien riemuksi ;) :wave:
  4. H

    G:Kuumin seksifantasiasi tällä hetkellä?

    Mä haluaisin että virkapukuinen poliisi raiskaisi minut kovakouraisesti takaapäin :p Sillä pitäis myös olla asevyö ja karvaset kädet... :p :p :p Ja jos sillä poliisilla olisi vielä jokin tyylikäs,kallis sporttikello ranteessa niin ei menis kauaa kun orgasmin saisin!! :p :p :p :p :p :p...
  5. H

    Poistettiinko se minun poliisikirjoitus???

    Mitähän rikollista siinäkin muka oli? :o Ei sitä ainakaaan siirrettykään kun ei löydy seksi/eroottiset fantasiat osastolta :|
  6. H

    G:Ketä paikalla?

    Kun täällä on niiin tylsää |O :( :wave:
  7. H

    Millasilla leluilla 5 vuotias leikkii?

    Tuohon synttäriketjuun liittyen =) Ehdotettiin että ostaa jokin pikku lelu mutta ei itsellä mitään käsitystä minkälaisilla leluilla nykypäivän 5-vuotiaat pikku tytöt leikkii...????? Mun ystäväpiiriin ei kuulu kuin tämä yksi 5-vuotias :o =) Tajusin tuonkin justiinsa :laugh: :laugh: :laugh...
  8. H

    Kumpi parempi synttärilahja 5-vuotiaalle?

    Ostaa 20 eurolla vaatteita vai antaa se 20 euroa rahana? :attn:
  9. H

    G:Missä ukkostaa?

    Suomussalmella :wave: Äsken sammu konekin :kieh:
  10. H

    Onko tämä hyvä turvaportti?

    http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=299728&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10009&compartmentId=10070&categoryId=10491 Onko tuo turvaportti ihan paska vai miten se on noin paljon halvempi kuin muut?? :wave:
  11. H

    G:Kotipizza vai Mäkkäri/Hese?

    Toisen ketjun innoitamana :wave: Itse valitsisin tällä hetkellä Kotipizzan :p :p Alku kuusta kun kävin Mäkkärissä =)
  12. H

    G:Kummat on seksikkäämmät miehellä,alushousut vai bokserit?

    Minusta bokserit ehdottomasti :p
  13. H

    Modet on mulle vihaisia :(

    Pitäiskö vaihtaa tosissaan nikkiä.... :| Aloittaisin kaiken alusta tällä palstalla :D Kuka kannattaa? :wave:
  14. H

    Nyynälle yv:tä!

    :wave: :wave: Vastaile!!! |O :D
  15. H

    Miten kuvaruudun saa pienennnettyä??

    Poika paino jotain nappia tästä näppäimistöltä ja nyt kaikki tekstit näkyy kissan kokoisilla kirjaimilla |O Mistä tämän saa taas normaalikokoiseksi?? Kiitos! :flower:
  16. H

    G:Häpeätkö seksielämääsi?

    Tuli tuosta yhden harmaan kommentista mieleen kun ihmetteli miten kehtaan täällä seksielämäni käydä läpi,asennot yms. ;) Ja itse en häpeä,en todellakaan.Mulla on fetissejä,tykkään että miehellä on työvaatteet päällä kun harrastetaan seksiä enkä todellakaan häpeä sitä että minun...
  17. H

    G:Milloin näit viimeksi komean miehen?

    Ja sitä omaa rakasta ei sitten lasketa ;) Mä näin just äsken! Se kävi täällä,hyvännäköinen poliisi(mitä ne täällä teki? :o ),oli virkapuku ja kaikki :p :p Ei se kyllä edes huomannut mua :( Mutta minä kyllä sen :p :p :p
  18. H

    G:Pidätkö sperman mausta?

    Itse vastaan että NAM NAM :p :p :p

Yhteistyössä