Onko suomussalmelaisia paikalla???!!!

minä
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Ai että on kiinnostunut mutta et usko että mitään tulis siitä suhteesta? =) Mistäs päättelet ettei mitään tulisi,sinä kun et heitä edes tunne =)
No siitä, mitä veljeni puhunut.. Kuuleman perusteella aika lailla erilaiset tulevaisuuden suunnitelmat molemmilla..
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Mitä sillä poliisilla on suunnitelmissa? Kaikkea muuta paitsi lapsiako? ;) Kyllä kait se minun tietääkseni lapsia vielä haluaa....?Vai olenko väärässä..... :/
Nyt on pakko kysyä, että ootko ite tämä nuori äiti =)?
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Mitä sillä poliisilla on suunnitelmissa? Kaikkea muuta paitsi lapsiako? ;) Kyllä kait se minun tietääkseni lapsia vielä haluaa....?Vai olenko väärässä..... :/
Nyt on pakko kysyä, että ootko ite tämä nuori äiti =)?
Mä kysyin ensin :wave: ;)
Jos oot, niin parempi etten minä enempää sekaannu tähän hommaan.. Minä kun oon käsittäny, että tämä "jutun" toimivuus olisi kiinni tästä äidistä.. Mutta jos se olet sinä, ja laitat surunaamoja, kun kirjoitin, että jutusta ei luult tulisi mitään, niin sitten taitaa olla minulla väärää tietoa.. Ei nuista miesten selityksistä ota sitten mitään selkoa.. Tsemppiä, jos se sinä olet, tartu kiinni äkkiä.. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Mitä sillä poliisilla on suunnitelmissa? Kaikkea muuta paitsi lapsiako? ;) Kyllä kait se minun tietääkseni lapsia vielä haluaa....?Vai olenko väärässä..... :/
Nyt on pakko kysyä, että ootko ite tämä nuori äiti =)?
Mä kysyin ensin :wave: ;)
Jos oot, niin parempi etten minä enempää sekaannu tähän hommaan.. Minä kun oon käsittäny, että tämä "jutun" toimivuus olisi kiinni tästä äidistä.. Mutta jos se olet sinä, ja laitat surunaamoja, kun kirjoitin, että jutusta ei luult tulisi mitään, niin sitten taitaa olla minulla väärää tietoa.. Ei nuista miesten selityksistä ota sitten mitään selkoa.. Tsemppiä, jos se sinä olet, tartu kiinni äkkiä.. =)

Okei,meni sivut tukkoon :kieh: No nytpä taas toimii.

Ymmärsinkö siis oikein että se on kiinnostunut sillä varauksella että suhde pitäis pitää salassa....?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kannattaako tällaista asiaa ruotia täällä?
Missä sitten????Eipä tuota tietoa muualtakaan helvetti vie ole saanut!!!! |O |O |O

Ja eipä tässä mainita tämän poliisin ikää,asuinpaikkaa eikä tästä äidistäkään mitään joten ei ole rikos "ruotia" tätä asiaa täällä. =)
 
viras
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kannattaako tällaista asiaa ruotia täällä?
Missä sitten????Eipä tuota tietoa muualtakaan helvetti vie ole saanut!!!! |O |O |O

Ja eipä tässä mainita tämän poliisin ikää,asuinpaikkaa eikä tästä äidistäkään mitään joten ei ole rikos "ruotia" tätä asiaa täällä. =)
Mitäs jos soittaisit tälle poliisille itse ja kysyisit asiasta :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Suomussalmella ei ole yhtään poliisia jonka huolisin.
Mistä moinen vastaus :LOL: :LOL: Huonoja kokemuksia....? ;)
Kyllä mä tiedän sen kylän poliisit melko hyvin. Liian vanhoja ukkoja minun makuuni.
No mä voin pitää sitten ne kaikki :p :D

Ja kun kerran tiedät ne kaikki niin kerroppa jotain mukavaa siitä kaljupäisestä poliisista...Onko se varattu tms.
 
vieras
Hei haloo heila!! Pitäiskö kysyä poliisilta itseltään (eikse ollu sun salapano jossain vaiheessa ja sillon vielä varattu), että onko hän kiinnostunu susta vai ei. Kaksplussalta saa paljon infoo, mut tuskin tähän kysymykseen kuitenkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hei haloo heila!! Pitäiskö kysyä poliisilta itseltään (eikse ollu sun salapano jossain vaiheessa ja sillon vielä varattu), että onko hän kiinnostunu susta vai ei. Kaksplussalta saa paljon infoo, mut tuskin tähän kysymykseen kuitenkaan.


NO näköjään saa tähänkin kysymykseen :D Kaikki löytyy palstalta,google on mennyttä aikaa :LOL: :LOL:
 
minä
Jos oikeesti jotakin vakavaa haluat, niin ei taida se onnistua.. On liikaa esteitä tiellä.. Mutta jos tyydyt siihen, mitä jo ollut, niin se voi toimia.. Mutta varo, voi olla, että et jää viimeiseksi "ihastukseksi". Velipoika tulee illalla kylään, pitänee kysellä lisää.. minäkö utelias ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Jos oikeesti jotakin vakavaa haluat, niin ei taida se onnistua.. On liikaa esteitä tiellä.. Mutta jos tyydyt siihen, mitä jo ollut, niin se voi toimia.. Mutta varo, voi olla, että et jää viimeiseksi "ihastukseksi". Velipoika tulee illalla kylään, pitänee kysellä lisää.. minäkö utelias ;)
Soita sille ja kysy jo nyt *minä en ainakaan utelias :D *

Oikeasti kiinnostais tuo vastaus tosissaan :wave: Ja mikä este,se naikkonenko....?
 
Siis
sä kyselet täältä, onko sun salapanosi kiinnostunut sinusta vakavammassa mielessä??? Hei, kysy siltä iteltään. Useimmiten kuitenkin juttu menee niin, että salapanot ovat vain salapanoja. Ei niitten kanssa tulevaisuutta rakenneta. Ja kun on tarpeeksi tuijotellut "yhtä reikää", salapano vaihdetaan seuraavaan salapanoon. Ei pahalla sanottu, vaan realismilla.

Jokos sen vaimo tietää? Jos kerran kaikki suomussalmelaisetkin tapauksen tietävät?
 

Yhteistyössä