Hakutulokset

  1. P

    Leikkikavereita kaipaillaan

    Uutta tulokasta odottava äiti ja 4vuotias tyttö etelä-pirkanmaalta kaipailee seuraa. Yv:llä tavoittaa :)
  2. P

    Painon tunne

    Mites, onko kokemuksia: viikkoja 20 ja risat, pari päivää tuntunut painetta alapäässä ja sen jälkeen se tunne muuttui sellaiseksi, että ihan kun sieltä putoaisi kohta jotain. Mitä tää tällänen on? En mä niin tota paineentunnetta pelkää, sitä tais olla esikoisestakin, mutta toi että kohta...
  3. P

    Sukulaisten reaktio

    Hei, miten teillä on lähin perhe ja sukulaiset ottaneet adoption tai suunnitelmat? Oletteko kertoneet aikeistanne hyvissä ajoin? minua mietityttää, että vaikka kaikki sukulaiseni ovatkin lapsirakkaita ihmisiä, niin pystyykö esim. mummu ottamaan lapsen täysin "omakseen".. varsinkin jos tulee...
  4. P

    Inssistä koeputkihedelmöitykseen?

    Te asiasta tietävät, onko mahdollisuus siirtyä suoraan koeputkihedelmöitykseen, ilman että kävisi inssejä kokeilemassa? Varmaan siis on kiinni lapsettomuuden syystä, mutta musta se inssi on ruvennut tuntumaan ihan turhalta. Elokuussa oli tarkoitus mennä kokeilemaan, mutta nyt on taas hetki ettei...
  5. P

    Lugesteronin käyttäjät, tai muut tietävät

    Sain tänään ovistestiin plussan, kp 15, ja huomenna, eli kp 16, on määrätty aloitettavaksi luget. Mutta eikös niitä suositella aloitettavaksi vasta pari päivää ovulaation jälkeen? voiko liian aikaisesta aloituksesta olla jotain haittaa?
  6. P

    Yksityiset klinikat

    Mites muuten, te ketkä käytte yksityisellä, niin missä käytte? Mä nyt olin jotenkin automaattisesti menossa Väestöliittoon, mutta minkäslainen on tuo Ava-klinikka? Tampere siis kyseessä. Onko hinnoissa kuinka paljon eroa?
  7. P

    Lugesteron

    Hei, apua :wave: Mulla on nyt neljäs kierto menossa luget tukena ja annostus on ollut 3 tbl/pvä. Aina olen ne suun kautta ottanut. Nyt kun olen vanhoja ketjuja lukenut, niin kovin moni laittaakin ne alapäähän.. huomasin myös, että sama tavara käy molempiin päihin. Nyt si säikähdin, että...
  8. P

    Raskaus keskenmenon jälkeen

    Koin tänä viikonloppuna elämäni ensimmäisen keskenmenon. Päällimäisenä on ajatus miehellä ja minulla, ettei koskaan enää. Kuitenkin kyselisin kokemuksia (tämä voi olla kyllä väärä palsta siihen), että kun sanotaan, et km:n jälkeen raskautuu helposti, niin mikä tämä helposti on? Meillä...
  9. P

    Clomit ja ovulaatiokivut

    Mites, kun söin tässä ensimmäisen clomikuurin (3-7) ja pari päivää lopetuksen jälkeen oli ihan kamalat ovulaatiokivut..tai ainakin ovulaatiokipujen oletin niiden olevan, mutta kaiken järjen mukaan minun ei pitäisi silloin vielä ovuloida (kp 9). Tein siihen syssyyn ovulaatiotestinkin, kun asia...
  10. P

    Clomien annostus ja otto

    Te joilla on clomit käytössä ja annostuksena 2tabl tai enempi/pvä: kuinka otatte niitä? siis että kerrallako vai yks tabletti pitkin päivää. Mietin vain, mikä on paras keino välttyä sivuoireilta.
  11. P

    Lugesteron ja raskaus

    Heippa, vastatakaa viisaammat: minulle määrättiin clomeja ja lugesteronia. Jäi kuitenkin epäselväksi, että jos raskaudun, niin jatkanko silti lugesteronilla. Lueskelin ohjeista, että viikolle 9.-11. voisi käyttää, mutta silloin pitäisi/suositellaan emättimen kautta käytettäväksi ja minulla...
  12. P

    Ensimmäistä kertaa lääkäriin

    Yritin jo aiempia aikaisempia ketjuja aiheesta hakea, mutten löytänyt (en tiedä onko vika minussa vai koneessa) :p Mutta kärsivällisyyttä pyydän, jos/ja kun tästä on aikaisemminkin puhuttu. Eli sellaista kyselen, että mitä tapahtuu tai miten hommat lähtevät etenemään, kun mennään...
  13. P

    lastenhuoneeseen ISO matto

    Mistä lötäisi lastenhuoneeseen ison maton? kun tuo 100*120 tuntuu olevan isoin.. vai ostanko suosiolla useamman :whistle:

Yhteistyössä