Hakutulokset

  1. R

    missä teetätte DIGIKUVIA kuviksi???

    niin minunkin
  2. R

    Kuinka usein otat valokuvia?

    En nyt ihan joka päivä, mutta melkein :D Tytöstä enimmäkseen tulee kuvia otettua. Minä kuvaan meidän perheessä eniten, mies ei juuri ollenkaan.
  3. R

    Miten 1-vuotiaan unirytmi kuntoon?

    Meillä 1-vuotias nukkuu nykyään joko yhdet tai kahdet päiväunet. Eli on nyt menossa varmaan siirtymäaika yksiin uniin. Useampi päivä meni tässä putkeen, että nukkui vain yhdet unet, mutta tänään sitten taas vaati kahdet päikkärit. Ei siis meilläkään ole yöunien pituuteen päiväunien määrän...
  4. R

    kumpi on kauniimpi hääpuku?

    Niin minunkin.
  5. R

    Minkä ikäisenä teillä on alettu syömään/harjoittelemaan itse? Miten olette opettaneet?

    Tyttö täyttää tällä viikolla vuoden ja on nyt viime aikoina alkanut kiinnostua lusikalla syömisestä. Eihän se kaikki ruoka vielä suuhun mene (ehtii pudota matkalla suuhun), mutta välillä onnistuu aika hyvin =) Sormiruokaa on syönyt jo kauan.
  6. R

    Ulkona nukkuminen

    Meidän tyttö täyttää pian vuoden ja on lähes aina nukkunut päiväunensa ulkona. Ihan pikkuvauvana nukkui sisälläkin, mutta jossain vaiheessa ei enää rauhoittunut päiväunille muualle kuin ulos. Tyttö menee hoitoon nyt syksyllä ja olen miettinyt, että mitenhän siellä tuo nukkuminen onnistuu, jos ei...
  7. R

    mitä lapset nyt tekee?

    Tyttö on päiväunilla
  8. R

    Mikä olet mayojen horoskoopissa?

    Sininen Resonoiva Apina Sininen Apina Olet utelias, ennakkoluuloton, viehättävä, älykäs, hyväksyvä ja nopeasti oppiva Sininen Apina, Magian voima. Seurassasi tuskin kenelläkään pystyy olemaan tylsää. Seuraa sinulla on, koska huomion saaminen on sinulle välttämättömyys. Pidät huolen siitä...
  9. R

    Teettekö jauhelihakastikkeen voihin vai mihin

    Näin minäkin.
  10. R

    G:Kuinka kauan olitte seurustelleet ennen lapsia?

    Me oltiin oltu yhdessä 4,5 vuotta, kun lapsi syntyi.
  11. R

    G: Kuinka kauan kihloissa ennen naimisiinmenoa?

    1,5 vuotta oltiin kihloissa ennen kuin mentiin naimisiin :heart:
  12. R

    G: Mikä olit omissa polttareissasi?! Pinoon!! LISÄYS möitkö mitään?! :)

    Olin hoitsu ja kauppasin tikkareita =)
  13. R

    G: Millainen on naapurisi?

    Sama täällä :)
  14. R

    Pieni gallup

    Meillä 16.7 kolmas hääpäivä :heart:
  15. R

    Milloin viimeksi värjäsitte hiuksianne?

    Pari viikkoa sitten.
  16. R

    Voiko raparperipiirakan tehä murotaikinaan? Entäs tuleeko siihen joku mössö päälle?

    Olen tehnyt murotaikinaan, ja päälle muruseos sekä kanelia ja sokeria.
  17. R

    ,,,

    No ehkä se oli ennen mielenkiintoisempi. Mutta tykkään kyllä vieläkin =) Niin ja viime kesänä oli enemmän aikaa seurata sitä, kun vauva oli vielä masussa :D
  18. R

    Mitä tänään päivälliseksi?

    Mies aiko tehdä hirvenlihasta ruokaa :p
  19. R

    Pelkääkö teidän vauvat/taaperot imuria?

    Pelkää. Heti pitää päästä syliin, kun imurin ääni (tai joku muu kova ääni, poran ääni tms) alkaa kuulua. Ei siis onnistu imurointi, jos olen kahdestaan tytön kanssa kotona -ellen sitten pidä tyttöä sylissä ja yritä samalla imuroida... :/ Tai päiväuniaikaan onnistuu, kun tyttö nukkuu ulkona.
  20. R

    Tiskikoneen tyhjennyksestä (turhis)

    Alakorin tyhjennän useinkin ensin.

Yhteistyössä