Hakutulokset

  1. P

    **Maalismasut 2009** helmikuussa

    iltaa tulinpa piipahtamaan vaikken enää listalla näkynyt kun en ole paljon täällä vieraillu....mut kuiteskin ajattelin että onkohan muilla samanlaista vaivaa! Mulla on maha ollu jo monta viikkoa tosi löysällä mutta ripulix ei kai voi sanoa kun en kolmea kertaa joka päivä joudu käymää!?ja...
  2. P

    **Maalismasut 2009** elokuussa

    Mulla kans ollu noita ilmavaivoja oikeen kiusaksi saakka!Aluksi ummetus vaivasi ja ilma ja nyt ummetus helpottanut mutta ilma vaivaa ja tekee olon tukalaksi! Mulla kans maha tosi pömpöllään vaikka viikkoja 10+ ja edellisissä näkyi kunnolla n.14+viikoilla!Ei enää kauaa voi mummuilta salata! :)...
  3. P

    sattuu niin prkleesti!!!!!!!

    juu mulla kans oli noita ja niitä tuli välillä öisin kun käänsin tai yritin kääntää kylkeä niin siitä alkoi sellainen kipu"kohtaus" että miltei herätin mieheni! Kyllä odotus on ihanaa joka raskauden loppuvaiheissa vielä supparitkin lisääntyi öisin ja piti hereillä ja aivot raksuttamassa mitä...
  4. P

    **Maalismasut 2009** elokuussa

    Täällä minä vaikka oikeastaan pitäisi olla jo maate!mutta halusimpa kysäistä onko muilla jo yökötys oireet ohi? Mulla on pahin jo ohi vaikka viikkoja on 10 tänään,tuntuu hassulta kun eikoihin pikku potkuihin niin pitkä aika vielä mutta onneksi on lääkäri keskiviikkona niin jospa sitten kuulisi...
  5. P

    **Maalismasut 2009** elokuussa

    tulisin kans mukaan!La on 14.3 -09 viides tulossa ja satakunnan keskussairaala.
  6. P

    imetys loppui ja alkoi itseä väsyttää ihan...

    niin voishan olla että univelat vaan tuntuu edelleen kun en todella edes muista oikeasti koska oisin nukkunut 12tuntia :laugh: :( taitaa olla vuosia!
  7. P

    ensimmäinen sana?

    jos voi ekaksi sanaksi sanoa niin äiti tulee aivan selvästi ja kukka ja vettä myös.Ja poika on vasta 10,5kk.
  8. P

    imetys loppui ja alkoi itseä väsyttää ihan...

    Niin mielenkiinnosta kyselisin onko kellään samoja oireita lopetin tuossa 2viikkoa sitten runsaan 10kk imetyksen ihan vain oman jaksamiseni merkeissä ja nyt kun se oikasti on ohi ja vauvelini nukkuu jopa 5tuntia putkeen niin olen ollut silti vielä entistä väsyneempi. Onkohan jotain hormoneihin...
  9. P

    **ELOVAUVAT 2006**

    Äitienpäiväkin meni jo mutta on ihan pakko vähän hehkuttaa kun mieheni muisti minua ihanalla naisten työkalusarjalla(sain omat välineet niin en enää hukkaa hänen esim.sivuleikkureita),meni tuossa muutama vuosi äitien päivät vähän päin mäntyä mutta onnex lapset on aina osanneet olla ihania. Ja...
  10. P

    silkkaa uteliaisuutta...miten esim.6ja siitä enem.lapsia

    Voi mahdoton että toiset äidit venyy.. siis että jos mulla olisi vielä lehmiä!mutta onhan ennen monella ollut. :D :flower:
  11. P

    silkkaa uteliaisuutta...miten esim.6ja siitä enem.lapsia

    välillä luen "jopa "päiväs aikaan ja tuntuu että olis tekemässä jotain huonoa. no ei vaiskaan luen kyllä välillä ihan hyvällä omalla tunnolla vaikka koti kyllä räjähtääkin aika usein jos ei koko aika ole järjestämässä.
  12. P

    6v miten "isoja"teidän vauvoista tullu

    meidän on 28.6kg 130,5cm .oli jo syntyessään reilun kokoinen.ja kasvu vaan tuntuu jatkuvan reiluna mutta normaalina omalla käyrällään. :)
  13. P

    **ELOVAUVAT 2006**

    täällä taas! Vieroituksesta: Sain Villen illalla nukkumaan 21.00.Ja 23.00 oli taas sylissä tyynnyttelyä hetki,ja laitoin takaisin sänkyyn kunnes sitten heräsi vähän yli 3 ja annoin tissiä ja laskin omaan sänkyyn. Ah ja niin ihanaa herätys 5.30 ja tässä sitä ollaan .meni liian hyvin illalla...
  14. P

    onko meillä "jättivauva"...

    Olipas pakko katsoa minkä kokoinen meidän eka poikavauveli oli 4kk ikäisenä kun oli kaikkien mielestä niiin iso...9kg270g ja 69cm pitkä ja sitä samaa rataa on kasvu jatkunut nyt 6v:nä 28.6kg ja 130.5cm. :D ei ainakaan jää jalkoihin ku menee ens vuonna kouluun ku tällä kasvulla (mikä siis menee...
  15. P

    **ELOVAUVAT 2006**

    huomenta...kiva juttu oon paljon väsyneempi ja aamu alkoi päänsäryllä vaikka mielestäni nukuin hieman enemmän viime yönä! B) Aurikolasit päähän ettei mustat renkaat silmien ympärillä näy! vähän viime yötä Ville nukkumaan n.9.30 ja eka heräys siinä 23.00 ja sain tosi helposti takasin omaan...
  16. P

    8kk unionglemat

    taitaa kuulua ikään toi uni juttu ja kärttyisyys. Meidän esikoinen oli koliikkivauva ja nukkui ekat 2kk päivällä vartin ja heräs kitisemään ja näitä pätkiä oli muutamia päivässä ja yöllä pisin uni oli 3h sitäkin harvoin. ja siitä kun kasvoi olin vaunuissa kurkkimassa kun oli 2h nukkunut minkä...
  17. P

    **ELOVAUVAT 2006**

    Aamua,jee meillä ensimmäinen "vieroitus"yö takana.Sain Villen illalla sänkyyn 9.30 ja nukkui siitä 23.30 ja sitten alkoi huuto .Vartin yritin heijata sylissä ja kävelin ympäri huonetta muuta sitten hermostu mies ja lähdin alas sohvalle nukkumaan tai siis en kyllä nukkumaan sain vielä kolme...
  18. P

    **ELOVAUVAT 2006**

    Aamua, tässä meidän rytmiä iltapuuro siinä 20-20.30 ja tissiä päälle ja ville omaan sänkyyn (esim.eilen 21.30)nukkuvana.eilen sitten nukkui omassa sängyssä oikeen 1:n yöllä ja sitten viereen ja olin sitten taas vaihteeksi niin väsynyt etten edes muistanut että piti olla antamatta tissiä :D...
  19. P

    **ELOVAUVAT 2006**

    iltapäivää kaikille! taas takana huono nyt sitten itkettiin tai ville itki 2.30-3.30. tunti tuntuu tosi pitkältä ajalta yöllä ja annoin tietty supon kun on kerta sitä räkätautia ollu jo kaksi viikkoa. Ja niin kävi kuin epäilin meidän villen eka korvatulehdus onnex vaa toinen korva .meinasin että...
  20. P

    **ELOVAUVAT 2006**

    huomenta!nyt sain pitkitettyä viime yönä imetystä puol kolmeen...sylissä keinuttaen.LUMIKKI näin päässy käymään että meidän vauveleilla taitaa olla "paha"tapa!en tiedä miten siitä pääsee helpolla eroon!Mutta en voi vielä ainakaan muutamaan päivään ruveta kauheesti vierottamaan kun on sen verran...

Yhteistyössä