Hakutulokset

  1. Aubrieta

    Kohoaako HCG-pitoisuus epäidenttisessä kaksosraskaudessa enemmän kuin yksösraskaudessa?

    Kaksi istukkaa -> enemmän istukkahormonia?
  2. Aubrieta

    Missä vaiheessa raskauspahoinvointi alkanut?

    Kysymys tuli jo otsikossa =)
  3. Aubrieta

    VEROPARASIITIT =)

    Hieno typo Iltalehden etusivulla - ainakin vielä äsken oli korjaamatta :D http://www.iltalehti.fi/etusivu/
  4. Aubrieta

    Kamala haju pois talvikengästä? Apua!!!

    tarvitsisin apua :D Onko kellään hyviä ideoita? Kaivoin tänään esiin talvi-tallikenkäni. Ihanat, Sievin työkengät, maksoivatkin aikanaan pitkälti toistasataa euroa, niillä oon monta talvea mennyt eivätkä ole menneet miksikään. Ne olivat meillä kesän yli säilössä kellarinrapussa. Ja sinne oikean...
  5. Aubrieta

    Perätilassa synnyttäneet! Kokemuksia, vauvan koosta? pt verrattuna rt:hen?

    Miten isoja vauvoja olette saaneet ja miten meni? Miten isoja olette itse? Oletteko ehkä aiemmin synnyttäneet rt:ssa, oliko pt:ssa synnyttäminen tähän verrattuna millaista? Mulla vauva pt:ssa nyt viikolla 35+1 ja kääntää en ajatellut antaa. Yks perätilasektio mulle on tehty, se oli ihan...
  6. Aubrieta

    ummetuksen nujertaminen?

    kasataankos parhaat konstit? Minulla on aina ollut laiska vatsa, ja raskausaikana kerrassaan katastrofaalisen laiska. Vai mitä sanotte 5 viikkoa pitkästä kahden neuvolakäynnin välistä edellisraskaudessa jona aikana vatsa toimi KERRAN? Ei ihme jos painoa kertyy? Rautatbletit sekoittavat...
  7. Aubrieta

    Sokerirasitus kaikille raskaana oleville(?)

    Upouusi Käypä Hoito -suositus suosittelee sokerirasitusta kaikille raskaana oleville. Miten on, onko neuvolat aktivoituneet? Aikamoinen joukkomarssi labraan taitaa meistä sitten tulla, vaikka jotkut tuossa pois seuloutuvatkin =) Suora lainaus käypä hoito -artikkelista...
  8. Aubrieta

    Kerrotaanko vauvan sukupuoli aina kun vanhempi kysyy jos se vaan näkyy?

    Edellisen odotukseni aikaan oli sellainen tapa että yksityiseltä sen tiedon sai mutta harvemmin julkiselta sektorilta. Miten on nykyään? Missä sairaaloissa on kerrottu? Minua kiinnostaa erityisesti PHKS =)
  9. Aubrieta

    Millä viikolla raskaus näkyy ultrassa?

    Mua ultrailtiin viikolla 4+4, ovistestiplussan perusteella arvioin viikon. Silloin näkyi vaan pelkkä paksu limakalvo, ultraaja oli hyvinkin kokenut. Jos viikot olisivat olleet oikein, olisiko raskaus jo näkynyt? Ollut tooosi pitkä kierto ja tulin siitä raskaaksi, eikä mitään muuta tukea...
  10. Aubrieta

    terot + clomit -> seurantaultra ennen ovista??

    Tässä keskusteluja seuranneena heräsi semmoinen kysymys, että kulkeekos se aina otsikon kaavan mukaan? Nimittäin mulle ei ole kyllä mitään ohjelmoituna semmoista, vaikka neljään kiertoon on clomit kirjoitettu... Lääkäri vaan sanoi että monisikiöraskauden riski on 5%. Pitäisköhän tässä nyt sitten...
  11. Aubrieta

    Terolutista kysymys

    no niin, lääkäri määräsi terolutit. Kierto ollut keskenmenon jälkeen reippaastikin yli 40 päivää, keskimäärin 42. Mites, kun ovis on viime aikoina tullut vasta kp 28 tienoilla testin mukaan, niin jos alan (kuten ohje on) syömään teroja kp 15 ja syön kp 24 asti, niin ehdinkö ovuloida ollenkaan...
  12. Aubrieta

    alkion kiinnittymisestä kysymys

    Kiinnittyykö alkio siis n 3-4 päivää hedelmöittymisen jälkeen? Entä miten pian LH-piikistä on ovulaatio? Ja miten pian ovulaation jälkeen hedelmöitys yleensä tapahtuu? Tikuttelin piikin kyllä... On tää vaikeeta, kun ei olis mitään tikkuja niin ei tietäis miettiä ja laskea päiviäkään, mut kun...
  13. Aubrieta

    Kuinka paljon ennen odotettua kuukautisten alkamispäivää

    olette havainneet raskausoireita ja minkälaisia?

Yhteistyössä