Kuinka paljon ennen odotettua kuukautisten alkamispäivää

Mulla oli hieman erilainen lähtötilanne eikä mulla ole välttämättä kuukautisia lainkaan eli en pysty siihen vertaamaan mutta.. Maanantaina 11.2 oli alkioiden siirto ja saman viikon sunnuntaina alkoi KOVAT öiset vatsakivut. Tissioireitakin oli siinä viikonlopun aikana. Vastaan siis, että 8pv hedelmöittymisestä ja n. 3-4pv kiinnittymisestä. =)
 
Ei sit niin mitään. Olin jo varma, että nyt ei tärpännyt, kun ei niin mitään oireita. Parilla edellisellä kierrolla muka tunsin kaikenlaista, mutta silti kuukautiset alkoi. Nyt ensimmäinen oire oli kuukautisten puuttuminen. Toinen oli jomotus oikealla alavatsassa, joka sitten säteili polveen saakka. Mutta sekin alkoi, kun kuukautiset oli jo myöhässä. Kyllä niitä oireita alkoi tulla sieltä sitten ajanmyötä (ensimmäisen ;) ) plussa-testinjälkeen.

Marikki + pikkuinen 15+4
 
toista lasta kun aloin odottaa tuntui masusa viikkoa ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää jotain nipistyksiä ja pientä vihlontaa ylös noustessa..sit pieni etova olo välillä..ja rinnat tuntui aroilta.
nyt tätä kolmatta odottaessa tuntui muutamaa viikkoa ennen jo samoja oireita ja lisäksí olin hiukan ärtyisä pienistä asioista ja kovasti paleli koko ajan, lämpö oli puoliastetta normaalia korkeammalla muutaman viikon.=) testinkin tein viikkoa ennen kuukautisten alkamispäivää, oireiden takia ja plussaa näytti..paitsi et oireet kyllä loppui viikko sen jälkeen eikä niitä ole tähän mennessä ollut yhtään, paitsi rintojen arkuus. sydänäänet myös kuuluivat neuvolassa vk 9+5 joten luulisin kaiken olevan silti hyvin
jane ja rv 11+2
 
raitapaitainen: tai muutkin... Kiinnittyykö alkio siis n 3-4 päivää hedelmöittymisen jälkeen? Entä miten pian LH-piikistä on ovulaatio? Tikuttelin piikin kyllä... On tää vaikeeta, kun ei olis mitään tikkuja niin ei tietäis miettiä ja laskea päiviäkään, mut kun "pakko" vaan on...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aubrieta:
raitapaitainen: tai muutkin... Kiinnittyykö alkio siis n 3-4 päivää hedelmöittymisen jälkeen?
No meillä siis ovulaatio aiheutettiin lääkkeellä keskiviikkona ja ne munasolut kerättiin perjantaina ja hedelmöitettiin. Sitten maanantaina ne alkiot laitettiin takaisin kohtuun eli eiköhän ne ole kiinnittyneet sitten tiistaina tai keskiviikkona. Se on toki vähän erilaista kun susta niitä soluja ei oteta ulos. Normaalisti alkio kiinnittyy kuitenkin 6-7päivää ovulaatiosta. Vaihteluväli lienee kuitenkin muutamia päiviä. :)

 

Yhteistyössä