Hakutulokset

  1. Muua

    Olenko raskaana?

    Kertokaas nyt (joojoo, ehkä se testi sem lopulta kertoo), olenkohan raskaana? Hormonikierrukka poistettin maaliskuun 13pv. Ekat menkat n kk kuluttua Tokat kierto 33pv kolmannet kierto 28pv nyt on kp 33 eika menkkoja Vähän ehkä oksettaa (voi olla mielikuvituskin) ja rinnat hieman...
  2. Muua

    Menee hermo noihin Facebook-juttuihin!

    "Kirsi on 62-vuotias ja näyttää olevan 46" "Maikki on 34-vuotias ja näyttää olevan 19" AAARGGGH!!! Testit, joissa ei edes kieliopit ole kohdallaan! Sitten nää Maikit ja Sirpat tuntee olevansa niiiin nuoria ja odottavat kommentteja etta "senkin babyface" tai "Sä TODELLA näytät nuorelta..."...
  3. Muua

    Kesämokki sijoituskohteena?

    Kokemukset ja neuvot otetaan vastaan. Haluamme ostaa Saimaalta kesämokin, mutta itse pääsemme käyttämään harvoin. Kuinkahan helppo vuokrata? Maijoittaa noin 6 henkeä, sähkot on, hiekkaranta on, mutta ulkovessa. Ajatuksia??
  4. Muua

    PRKL kun ottaa päähän vuokralaiset!!!

    Olen aiheesta aiemminkin kirjoittanut... Jouduin hakemaan heille häätoä kun kahden (ei peräkkäisen) kuun vuokrat maksamatta. Nyt kun päätostä ollaan odoteltu (eivät suostuneet vapaaehtoisesti lähtemään kun mielestään aiheettomasti puran sopparin!), niin ovat näemmä lopettaneet kokonaan...
  5. Muua

    Riittävä peruste vuokralaisen hätämiseen?

    Sanokaa nyt, että olen oikeassa. Olen pyytänyt vuokralaista poistumaan vapaaehtoisesti, annoin siis vuokrasopimuksen purkuilmoituksen. Olen hakenut jo häätoakin. Vuokralainen sanoo että etsi parhaillaan asianajajaa, eikä suosstu poistumaan sillä perusteita ei ole tapeeksi. Ovatko nämä...
  6. Muua

    Näistä onnettomuuksista vielä

    Ihan sellaista lähdin nyt kyselemaään, että luikiessanne kamalaa uutista lapsen kuolemasta onnettomuudessa, tuleeko teille ihan oikeesti ensimmäisenä viha, syyttäminen ja kiukku vanhempia kohtaan? Mulle ei. Ennemminkin sääli ja kamalan kolkko olo hetkeksi, kun mietin, miten hirveän kamalaa...
  7. Muua

    Sheivasin. Vinkkeja!

    Nyt tein sen mita ens olis uskonu tekevani. Nimittain vetelin alapaan kaljuksi miehen ehdotuksesta ja hetken mielijohteesta. Olen normaalista varsin naturelli, hyva jos bikinirajat siistin. Nyt sitten kertokaapas, miten saan kutinan pidettya pois, jos pidan tata hiustyylia hetken? Pitaako joka...
  8. Muua

    No mitas te olisitte sanoneet tassa tilanteessa?

    Vaviskaa, nyt jarkytan teita tuon eraan ketjun vauvaomijoita! Lahdin ekaa kertaa viihteelle, kuopus oli silloin 8kk, soi tissia jota kaytti myos tuttina (oin ja paivinkin tarpeen tullen). Siskoni tuli meille yoksi lapsia hoitamaan oman 4-vuotiaansa kanssa. Tama 8kk tyttoni sitten yolla itki...
  9. Muua

    Neuvokaa yksityiskohtaisesti Excel-taulukolla vahennyslasku!

    Joo eli taa dorka osaa tehda taulukkoon summauksen, mutta entas miten miinustetaan automaattisesti?
  10. Muua

    FAcebook: There was an error Max number of upload retries exceeded: Error #2048

    Hermele! En saa Facebookiin ladattua uusia kuvia, ilmestyy teksti There was an error Max number of upload retries exceeded: Error #2048 Boottasin koneen, ei auttanut. Vaihdoin selainta, ei auttanut Pienensin kuvat, ei auttanut! A-PU-VA!
  11. Muua

    Kirjanpito-ohjelmat itsenaiseen kirjanpitoon

    Kertokaas yrittajat, mika olisi hyva ohjelma itsenaiseen kirjanpitoon? Enta onko kyseista ohjelmaa saatavilla englanniksi? Ei ole pakollista tuo englanniksi, mutta ohjelman taytyy olla hyva, HELPPO ja luotettava. Nim. kirjanpitaja elakoityi
  12. Muua

    Onko Hesarin nettisivut nykyaan maksulliset??

    :O Siis mita?? Avasin Helsingin Sanomat lukeakseni uutisia, mutta kun jonkun uutisen klikkaan auki, tulee siihen iho plakaatti, jotta pitaisi 14,90e kuussa maksaa??
  13. Muua

    hiton ajattelematon ukko

    Miehet on sit ajattelemattomia. Tai ainaki mun mies. Lahti juurikorjatulla moottoripyorallaan klo 20 (ollaan siis Aasiassa,siita aikaero) hakemaan meille ruokaa yhesta ravintolasta. Unohti luurinsa kotiin. Matka sinne kestaa 15min, odottelua 10min. No ei tuota hittolaista nakynyt. Kello oli...
  14. Muua

    Kayttaako joku ehkaisyna "varmoja paivia"?

    Mietin tassa ratkaisua ehkaisyyn. Hormonikierrukkani on voimassa viela puolisen vuotta. Toista moista en halua, olen vaihtelevien mielialojen kanssa tassa karvistellyt ja uskon niiden johtuvan tasta ehkaisymuodosta ainakin osaksi. Enka muutenkaan halua enaa mitaan hormonaalista ehkaisya. En...
  15. Muua

    Miten saan aaneni takaisin?

    Apua, muutaman tunnin paasta alkais tyot- puheluita non-stoppina. Aanta ei lahde pihaustakaan. Muutamana iltana vahan kutittanu kurkkua, eilen illalla alkoi aani kahistymaan ja nyt ei irtoa mitaan ku kuiskausta. Okei, ehka on viisaista pitaa vapaapaiva ja levata aanta, mutta miten sen saa...
  16. Muua

    Vinkkeja, miten jouluruokia ilman uunia?

    Juu, luitte oikein. Seka meidan, etta anoppilan uunit on sanoutuneet irti. Asutaan Intiassa ja taalla perinteisia uuneja vehemman kaytetaan, ruuat valmistetaan muulla tapaa. Nyt, kertokaa mulle MITEN ma saan vaannettya edes joitain laatikoita uunitta???
  17. Muua

    Aiti lahtee nyt toihin, moi-kirjoitus

    Arsytti kun luin tuon. Onko se nyt niin vaikeaa? Aikas paljon mainitaan jutussa myos lasten eritteet. Siis ihan oikeesti! Kantaa ottamatta siihen, mika MINUSTA on paras ratkaisu, tuon tekstin kirjoittajan syyt valita tyohon meno tuntuu kummallisilta. Äiti lähtee nyt töihin, moi! | Helsingin...
  18. Muua

    Oonks ma nyt ihan tiukkis (en antanu omenaa naapurille) ?

    Tytot leikkii ulkona ja tuo vanhempi neiti 6v tuli kysymaan etta saako Edelyn-naapurintytto omenan. Olin vahan etta ai mita, siis haluutteko te kaikki omenaa vai. Tyttareni siihen sitten etta ei kun Edelyn vaan haluaa. Sanoin sitten etta en nyt anna. Kaskin tyton sanoa, etta ne on loppu...
  19. Muua

    Mitka valilehdet teilla on auki ollessanne koneella? Tai mita sivuja luette eniten netista?

    Ma asun tassa koneella, kun teen tyota kotoa ja koneelta kasin. Mulla on auki yleensa: -kaksplus -hs -iltalehti (on siella hyodyllisiakin uutisia:snotty:) -xe-valuuttakurssi -tyo- ja henk.koht s-posti (seka omat etta miehen) -facebook -Skype -joitain satunnaisia sivustoja jotka liittyy...
  20. Muua

    Lapsella usein kuumetta

    Onkohan sattuman kauppaa vai pitaisko olla pikkuhiljaa huolissaan? Tytto 3,5 on ollut nyt kuumeessa ja nelisen kertaa perakkain. Valia sairasteluilla ollut kolme viikkoa suunnilleen, ehka vahan enemman. Aina kestanyt muutaman paivan. Viimeksi oli myos korvatulehdus ja paha yska (sisko oli myos...

Yhteistyössä