Hakutulokset

  1. H

    Muita jotka laihtuneet ja taas lihonneet?

    Minä jos painaisin samanverran kuin sä niin olisin tosi tosi onnellinen..en valittais ollenkaan :)
  2. H

    mikä hitto toi turva PC on??

    Mulle ponnahtaa kans sama juttu...ei kyl oo tietoo et mikä se olis :|
  3. H

    rahaa säästöön

    Me kerätään aina 2e ja pienemmät kolikot purkkiin...viime syksystä niitä on säästynyt 650e =)
  4. H

    Tomiiko muilla sampon verkkopankki?

    Mulla on ollut ongelmia koko ajan sampon verkkopankin kanssa..
  5. H

    Hyvä hyvä venäjä <3

    Joo venäjä voitti :)
  6. H

    Hyvä hyvä venäjä <3

    Dima oli mun ehdoton suosikki viisuissa.. :) Kertokaapa te omat suosikkinne?:) Ja jos joku vois kertoa että monta levyä Dimalla on tullut??Kiitos etukäteen :flower:
  7. H

    SAVONLINNA!!

    Laittelin sulle yksityisviestiä... =)
  8. H

    mitäs ootte löytänyt kirppikseltä viimeksi?

    Eilen itselleni vaaleensinisen samettisen jakun 6e,kuin uusi :) ja sit löytöjä ilmaiseksi kuten pikkureppuja,leluja,muutamia puseroita,hupparitakki jonka annoin äidille...
  9. H

    Pinotaan "teidän biisinne" tähän

    Frederik-hyväillä ja hoivata :heart:
  10. H

    onko kaverin seksuaalisella suuntaumisella ystävyyssuhteissa väliä?

    ei sillä ole väliä onko seksuaaliselta suuntautumukseltaan mikä,samanlaisia ihmisiä nekin ovat..ja samanarvoisia :) ja tarkoitan siis tällä bissei,homoi ja lepakkoja :)
  11. H

    Mia Permanto on kuollut, Idolsista!

    :'( :'( voi kamala..hän oli niin iloinen persoona...mikähän on miankin pois vienyt :(
  12. H

    Jos tietää kuolevansa

    :'( :'( :'( ei lapsi voi koskaan ymmärtää asiaa,ei pieni eikä iso :(
  13. H

    ladyline!

    Käykös kukaan teistä kyseisellä kuntosalilla?:) itse kävin tänään kyseiseen paikkaan tutustumassa ja olin ladyDance tunnilla mukana...oli huisia menoa :D
  14. H

    Mitä lehtiä....

    ai niin ja unohtu mainita että saanhan minä sitten aina äidiltäni kaksplussan,kaksplussanperhe ja meidän perhe lehden..niin ja hyvä terveys..ja muutamia muita joskus :laugh:
  15. H

    Mitä lehtiä....

    Mulle tulee tosielämää,anna ja mystiikkapokkari B)
  16. H

    Olisi vielä mukavaa löytää kunnon kirjeystävä ... :)

    Laitoin sulle yksityisviestin =)
  17. H

    Kummit!

    oii... :heart:
  18. H

    asuuko teillä

    Mun pikkuveli on kans sellanen tottelematon touhukas pikku-ukko :laugh: Äitini varmaankin haluaisi keskustella asiasta enemmänkin...
  19. H

    Kummit!

    Montako kummilasta teillä on?Ja minkä ikäisiä?Itselläni 1v8kk tyttö ja poika 8kk :)
  20. H

    kummeista

    Joo kyllä voi kummi vaikka ei kuuluisi kirkkoon...

Yhteistyössä