Mitä lehtiä....

mävaan
Aku Ankka on ainoa mikä tulee kestona ja sitä ei peruta. Tällä hetkellä tulee Satakunnan Kansa jonkin aikaa, kun oli hyvä tarjous. Muuten lainaan kirjastosta lehtiä ja tilaan netistä ilmaisia näytenumeroita. Kun ne on niin pirun kalliita noi lehdet...
 
Olen radikaalisti vähentänyt tilattujen lehtien määrää, enää tulevat Hesari, Aku Ankka, Rondo ja Tähdet ja avaruus. Moottorista en ole varma, jokohan mies pisti Autoliiton jäsenyyden poikki.

Lisään vielä Pelit-lehden, unohdin sen aluksi =)
 
finttu
Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisten äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Schmetterling82:
Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisten äiti:
GLorian Ruoka & Viini. Just luin ilmaisen näytenumeron ja voi huh mikä lehti. No okei kivoja kuvia on katseltavaksi. =)
Mitä tarkoitat tällä :)?
No siis että ei ihan minulle sopiva lehti. Toki sen lukee, mutta en tilaisi. Suuri osa ohjeista on hieman .. öh.. yläluokkaisia, vai miten sen sanoisi.
Ja ainakin muut gloriat on puolillaan mainoksia.
 
Mitä te yleensä teette lehdille jotka ootte jo lukeneet? Meneekö paperinkeräykseen, viettekö johonkin sairaalaan tms. luettavaksi, myyttekö kirpparilla vai annatteko eteenpäin kaverille?

Mä yleensä vien joitakin äidille, mitkä häntä kiinnostaa. Hän sitten lahjoittaa ne siskolleen, joka lahjoittaa ne tyttärelleen...Siitä eteenpäin en olekaan lehtien kohtalosta tietoinen :D

Toisinaan jos luen jotain aikakausilehteä ratikassa/metrossa ja saan sen juuri luettua, niin saatan jättää muiden iloksi.
 
Työäiti
Glorian koti, Moda, Deko, Kuluttaja, Pelit-lehti, Aku Ankka, Roope-setä, Tähdet ja avaruus, Tiede-lehti, ammattiliiton lehdet, sanomalehti. Näitä riittää ja me ostetaan vielä paljon lehtiä irtomyynnistä. Huh...
 

Yhteistyössä