Hakutulokset

  1. jossup80

    Onko jollain korvakuumemittarin ohjeita tallessa braunin siis

    eli neiti on saanut vaihdettua celsiukset Fahrenheiteiksi enkä keksi, miten asteikon saisi vaihdettua. jos joku ihana voisi auttaa ja siis toi mun mittari on thermo scan ja braunin siis
  2. jossup80

    Paljonko muiden vauvat ovat olleet 8kk neuvolas?

    käytiin eilen neuvolassa ja aina sama laulu siellä..paino laskussa taisit pituus laskussa..on ne kyl väliin nousussakin.Ja säännöllisesti käydään painotarkkailus nyt mitat: 6570 ja 69cm Tyttö kehittyy kumminkin koko ajan ja nyt kävelee tukia pitkin ja seisoo ilman tukee pitkiäkin aikoja. ja...
  3. jossup80

    Mistä mä löytäisin tytölle toppahousut 62-68cm?

    Niin no siinäpä se kysymys tulikin jo =) Melkein kaikki paikat on kierretty..seppäläs ei oo kappahl ei oo tänä vuonna,mut ens vuonna kuulemma löytyy taas..ja lindexillä oli kyllä,mutta tumman sinisiä ainoastaan ja sit muutamas lasten vaateliikkees käyny ideaparkis.. Minkä ihmeen takia joka...
  4. jossup80

    Mistä saan netistä tilattua kuvioharsoja tai värillisiä?

    eli siinähän se kysymys tulikin jo =) kun meillä kaikki vaan valkoisia "puklu" rättejä ja olis ihanaa jos sais jotain tytön värisiä tai sit kuvallisia,kun niitäkin jollain nähnyt oon.
  5. jossup80

    Huomenna menossa sairaalaan tekosupistuksiin..rinnanpäistä hieromalla..miten semmonen tehään??

    eli siis viime viikolla sairaalas sanottiin,että huomenna sit olis edessä tosiaankin tekosupistusten teko ja rinnanpäitä hieromalla n.1h verran...Pikkusen vaan mietityttää miten semmoinen tehdään..itsekkö hieron niitä vai onko niillä joku kone?? Onko jollekkin tehty semmoista testiä ikinä??
  6. jossup80

    Raskausdiabeetikot.Paljonko teillä vauvan painoarvio n.31viikolla???

    Eli siinähän se kysymys tulikin jo =) Itse kävin eilen sairaalassa 3D ultrassa ja vauva on nyt 1170g ja viikkoja on 31. Eli todella pieni on vielä menee miinus 10 käyrää,mutta kasvaa kumminkin koko ajan omalla käyrällään. Jos samaa vauhtia kasvaa,niin vaikka syntyisi laskettuna aikana paino...
  7. jossup80

    Keksikääs Ilonalle toinen nimi

    nimiä voi myös olla 3kpl ja mielellään joku niistä iina loppuinen... ja sit vois ehdottaa ihanaa pojan nimee =)
  8. jossup80

    Mistä saa suomalaiset tekstit elokuviin

    eli lataan juuri elokuvaa..mut mistä saisin siihen ne tekstit ilmatteeks...
  9. jossup80

    laittakaa hyvä vappu viesti =)

    eli joku viesti minkä vois lähettää kaikille kivoille ihmisille =)
  10. jossup80

    KIITOKSET aksu 81:lle ja muillekkin <3

    eli tulin nyt sit vaan kertomaan äkkiä..et tosiaan kiitos sinulle joka soitit mulle apua yks yö..ja pääsin hoitoon siitä sit. Olin eka sydänosastolla ja sit harjavallassa pikkusen lepäämäs..pääsin tänään kotiin ja oli tosiaan hyvä et sainkin apua..verenpainekin oli 221/145..mut siis nyt...
  11. jossup80

    Mä haluun hiusten pidennykset !!!!

    eli mistäköhän saisi tilattua noita hiuksia halvimmalla?? Kaveri lupas ne laittaa joten laitto ei maksaisi mitään,niin olis kiva kokeilla jotain uutta =)
  12. jossup80

    pääseekö muut huuto.nettiin?

    eli siinä se kysymys olikin =)
  13. jossup80

    osaako joku ihana leipuri auttaa mua??? kissantassuohje hukassa

    eli myyjäisistä ostin ihania keksejä joissa oli ihana täyte..myyjän mukaan oli voi cremeä ja kysymys kuuluukin miten sitä valmistetaan ja siis noiden nimi oli kissantassut tai kissankielet..vaalee keksi ja välissä se cremee..sulaa oikein suuhun :p :p
  14. jossup80

    ONNEKS PÄÄSEE KOHTA LÄÄKÄRIIN

    mulla on nyt ollu 9päivää 38-40asteen kuumetta (tosin lääkkeellä laskee vähäks aikaa n.1h ajaks johonkin 35.1 ja sit nousee taas) ja olo ei ole mikään kauheen hyvä..tänään sit alkoi lisäksi kauhee pääkipu..niinkuin aivot tulis silmien kautta ulos.silmät vuotaa koko ajan ja valoon en pysty...
  15. jossup80

    AUTTAKAAS MUA..MIKÄ KALEVALAKORU ON KYSEESSÄ??KUVA MUKANA

    eli mulla olis tälläinen koru,muttei mitään tietoa nimestä..koru on aikas painava.ja mitatkin ovat: leveys n.7cm ja korkeus n.9cm takana teksti made in finland ja sit semmosen rinkulan sisällä kk.. onkohan minkä arvoinen?
  16. jossup80

    UUNIOMENAT hyvä ohje?

    eli lupasin tehdä tytölle uuniomenoita..mut oon hukannut mun hyvän ohjeen.. mut aineita mulla olis omenoita fariinisokeria hasselpähkinärouhetta siirappia ..ja kai sitä muutakin löytyy tai sit kaupasta pitää hakea.. ja päälle on vaniljakastiketta :p
  17. jossup80

    digikuvat valokuvaksi

    eli laittakaas joku hyvä paikka mistä saan tilattua valokuvia..ja helppokäyttöinen myös =)
  18. jossup80

    voi synttärit sentäs =)

    tänään taas tulee lisää vuosia täyteen..ei oo paljon fiilistä juhlia synttäreitä..taidankin alkaa siivoon kämppää synttäreiden kunniaks =)
  19. jossup80

    biisin sanat hukassa (hengellinen?)

    muistan sanoja sieltä täältä..on aivan ihana laulu. Serkku tyttö lauloi tämän veljeni hautajaisissa viikonloppuna.. eli menee jotenkin näin.. lastenhuoneen seinälle kun katson näen siellä kuvan enkelin kulkemassa yli suuren rotkon.... kerro mulle jossakin on taivas,kerro siel ei ole...
  20. jossup80

    JOHANNA aiheinen biisi????

    eli tietääkö kukaan mikä nyt soi radiossa..lauletaan jotain johannasta ja kellohameesta..oisko joku uus kappale..kun aina menee jotenkin ohi tuo esiintyjä

Yhteistyössä