Hakutulokset

  1. M

    Neslihan!

    Ootko vielä täällä? Piti oikeen kirjautua, kun tuolta koiraketjusta luin että olit teiän tytölle soittanu ambulanssin. Saanko udella tarkemmin mikä oli vai menikö vaan kuumeessa niin huonoon kuntoon? :hug: Pistä yytnä jos et koko palstalle halua tiedottaa. Ai ni ja me "tunnetaan"...
  2. M

    Sörhis tai Red Special

    Kertoisko jompikumpi lähteen tohon lähiönimijuttuun? :wave:
  3. M

    Nostaisko joku sen pelihallihuonepeli?

    Olikse se nyt eilen täällä? Kone jumitti ja se jäi mulla kesken. Jos joku ystävllinen nostais ketjun tai laittais linkkiä. Noita pelialotuksia on niin paljon etten ite löytäny :ashamed:
  4. M

    Lauantai-illan disco

    Mulla on siivoominen kesken, joten aloitan jo.
  5. M

    G: Missä huvipuistoissa on tullut jo käytyä?

    Tossa jo niin monesta puistosta on ollut puhetta, että listataanpas kaikki. Meiän listalle on tänä kesänä päässy: Ti-ti-nallen talo, Muumimaailma ja Tivoli (Kööpenhamina). Taitaa riittää tälle erää ;)
  6. M

    2000 eekkeriä taivasta

    Onko täällä aamusarjaa seuranneita? Mulla jäi monta jaksoa väliin, jos joku valaisisi vähän: Miten Kenny ja saaren omistaja kuolivat? Ja miksi Peter oli äitinsä kanssa välillä poissa?
  7. M

    rapaperi + 1v.

    Oletteko päälle 1-vuotiaille antaneet jo ihan normaalisti raparperia? Meillä 1,2v. ja pakastimessa olis vielä monta pussia raparperia tyhjennettäväksi. Kiisseliä aattelin, mutta tuleeko siitä liian tujua jos ihan syömällä syö? Oksaalihapon takia kai sitä vältetään. Mulla on tapana tehdä...
  8. M

    Ihana linkki

    Tässä ihana linkki, jos tekemistä ja katseltavaa taaperon tai ehkä ennemmin leikki-ikäsen kanssa kaipaa. :heart: http://www.peterrabbit.com/?territory=1&country=1
  9. M

    moikka

    :wave: Tuli tytöllä 1v. täyteen ja siirrytään nyt virallisesti tänne puolelle =)
  10. M

    hammastahnan käyttö?

    Tästähän on täällä jo paljon keskusteltu, ja luulin tietäväni että tahnaa suositellaan poskihampaiden puhjettua tai sitten kun lapsi osaa itse sylkeä. No, tänään oli hammastarkastus, eka sellanen 1-vuotisneuvolan yhteydessä -ja hammashoitaja sanoi, että kuuluisi aloitta tahnan käyttö HETI...
  11. M

    Pakkasihottumaa?

    Kysyn nyt saman tältäkin puolelta, kun ei näemmä vauvapuolella tule vastauksia. Eli... Tytöllä on nyt ruvenneet posket punottamaan. Bepanthenilla menee pois, mutta parin päivän päästä takasin. Epäilen, että johtuu pakkasesta Mutta mistä erottaa onko oikeesti "pakkasihottumaa" vai...

Yhteistyössä