Neslihan!

Ootko vielä täällä? Piti oikeen kirjautua, kun tuolta koiraketjusta luin että olit teiän tytölle soittanu ambulanssin. Saanko udella tarkemmin mikä oli vai menikö vaan kuumeessa niin huonoon kuntoon? :hug:

Pistä yytnä jos et koko palstalle halua tiedottaa. Ai ni ja me "tunnetaan" perhekerhosta, vaikka te ette oo enää pitkään aikaan käyny siellä.
 
Kukas sää oot? =) Kelaan tässä kaikkia tietämiäni pikkutyttöjen äitejä...ootko V:n äiti?
Mellillä oli epileptinen kohtaus, syynä ilmeisesti äkillinen raju kuumeen nousu. Itse kohtausta en nähnyt kun oltiin kaikki päiväunilla, mutta tuo velttous, tajuttomuus ja reagoimattomuus oli ilmeisesti sen jälkitila sitten. Lisäksi toisen käden sormet nyki hassusti, ja sydämestä kuului sivuääni, mitkä kuulemma viittaa myös epileptiseen kohtaukseen. Kuume nousi ihan yhtäkkiä ja oli korkeimmillaan jotain 41 astetta.
Mutta nyt mimmi on ihan kunnossa. Ja me voitaisiin itse asiassa tulla Niksun kanssa huomenna kerhoon, jos ehditään =)
 
Oho! Onko sillä ennen ollu tollasta? Hyvä ettei pahempaa. =)

Jaa, ei ala V:llä meiän tytön nimi enkä tässä paljastakkaan muuta. Mut kolmevee tuo täyttää joulukuussa. Ja Ti-ti-nallen retkellä oltiin koko perhe joskus sillon kun typyt oli paaaljon pienempiä :D

Tulkaa vaan huomenna kerhoon. Siellä on ollutkin aika hiljaista. Me mennään huomenna jos ei sada.
 
Katsotaan, jos ehditään kerhoon. Mulla on aamulla menoa ja lapset on tarhassa, mutta Niksun ainakin käyn hakemassa sieltä heti kun mahdollista, ja sitten voitaisiin tulla käväisemään kerhossa =)
Ja sä oot muuten I:n äiti, muistelisin että teidän tyttö on tasan vuoden Melliä nuorempi...ja teidän koko perhe oli Ti-Ti reissulla mukana =)
 

Yhteistyössä