Hakutulokset

  1. M

    Onnitteluruno/mietelmä 40-kymppiselle

    Siinä otsikossa se tulikin. Olisko hyviä ehdotuksia?
  2. M

    Listataan kampanjat!

    Mä antaisin varmaan ilmankin omalle miehelle. on meinaan ollut viis viikkoa reisussa... :laugh: :laugh:
  3. M

    Huutonetistä kysymys

    Eli ihan käytännön neuvoja tarvitsen. olen nyt ekaa kertaa myymässä siellä ja kohta huuto sulkeutuu. Mitäs mä sit teen?? Laitoin maksuehtoihin, että rahat tilille, tuote matkaan. Postikulut ostajalle. kumpi ottaa yhteyttä ja miten ne tiedot saa? Mikä kätevintä? Uskaltaako laittaa sähköpostilla...
  4. M

    ohjelmaa 9-v. synttäreille

    Olisko kivoja vinkkejä 9-v. tytön synttäreille?? Vieraita 6; 2 poikaa 4 tyttöä + pikkuveikka 5-v. Suunnitelmissa: karaoke, vettäkengässä ja tyynyleikki, missä yksi tyyny vähemmän kuin kiertäjiä ja musiikin tauottua istutaan jne. Mitä muuta keksisi...
  5. M

    Kenen kanssa panisit BB-talossa?

    Joo Lintsi on ihan paras! Nam!
  6. M

    Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

    Alkutilanne 89,9 Tänään 86,9 Viikkosaldo +0,5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, sitä se Viron matka teetti, eilen kyllä vaaka näytti 86,3???Nyt taas ruodussa!!! Kokonaistilanne -3 Viikoja takana 3 Pituus 173cm
  7. M

    Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

    Joo tiedän, että vauhti tulee hidastumaan ihan piakkoin. Nää pari ekaa hyvää pudotusviikkoa antaa vaan puhtia eteenpäin. En just nyt muista milloin olis ollut tälläinen motivaatio päällä. Ainoo vaan, että liikuntaan en saa otetta. En ole kertaakaan edes yrittänyt lähteä lenkille...
  8. M

    Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

    Huomenta, taasen on tiistai ja uudet lukemat kehiin: Alkupaino 89,9kg Tänään 86,4kg Vkosaldo - 1,7kg Yhteensä - 3,5kg Viikoja takana 2 Kova tsemppi jatkunut tämänkin viikon. Motivaatio on hyvä. Tästä taas uuteen viikkoon, joka tuo älyttömän haasteen. Viikonloppumatka Pärnuun edessä...
  9. M

    Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

    Tiistai toista kertaa minulle... Alkupaino 89,9kg Tänään 88,1kg Pudotus 1,8kg Kokonaispudotus siis 1,8kg Huima alku, mutta näin on ollut aina. Kyllä se tästä hidastuu, mutta toivottavasti pysyy miinusmerkkisenä pitkään!!! Liikuntaa en ole saanut aloitettua, lukuunottamatta lapsen kanssa...
  10. M

    Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

    No nyt alkaa: Paino eka tiistaina. 89,9kg Eilen jo olin tiukkana ja pisteissä pysyin. Onko muuten kellään pisteilijällä tietoa Polar mustikkarahkan pisteistä. Rasvaa 2%, 100kcl/100g. On niin jumalaista!!! Mut taitaa mennä paljon pisteitä... Mulla ostajan opas muutaman vuoden takaa, eipä siitä...
  11. M

    Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

    Kiitos. Tiistaina sit alkulukemat tömähtää kehiin ja "uusi" elämä alkaa!!!
  12. M

    Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

    Mahtuuko vielä yksi messiin??? Olen 34, kohta 35-v. nainen. Perheeseen kuuluu kaksi lasta -98 ja -02 syntyneet. Laihdutus- ja lihomishistoriani on mittava. Kymmeniä kiloja on vilissyt suuntaan jos toiseenkin viimeisen kymmenen vuoden aikana. Pääasiassa painonvartijoissa olen laihduttanut(kerran...
  13. M

    Finnmatkojen lomakone

    Onko kukaan "ostanut" Finnmatkojen lentokoneessa ns. parempia paikkoja??? Eli esim. eturivin paikkoja lähellä vessaa ja telkkariruutu siinä heti edessä??? Oliko hintansa väärti? Meiltä ,2aik+2bambinoo; moinen "luxus" maksais 60 euroo. Sillä rahalla irtoo siis menopaluut ekariviin. Vai onko ihan...
  14. M

    Muita 3- vuotiaita uimareita??

    Meillä ollaan käyty säännöllisen epäsäännöllisesti uimahallissa. Hyvinä aikoin melkein kerta viikkoon ja jos on sairastettu, niin sit tietty harvemmin... Tyttö kävi vauvauinnisa, mut poika ei ja melkein pelkäs vettä tonne puoltoista vuotiaaks asti. sit taivas aukeni ihan yhtäkkiä, kun oltiin...
  15. M

    Pimeänpelko...

    Poika 3v. haluaa, että kaikki valot siis ihan kattovalot ovat päällä, hänän huoneessaan, joka on meidän huoneen vieressä, yöllä. Yleensä sammutan valot kun poika nukkuu, mutta jätän valon aulaan josta yhteys meidän huoneeseen... Miten olette voittaneet pimeänpelon?? Tähän liittyy myös yöllistä...
  16. M

    Muita 3- vuotiaita uimareita??

    Meillä lapset ovat oppineen omasta mielestäni aikaisin uimaan. Vai onlenko väärässä? Tyttö oppi 4-vuotiaana ja nyt poika 3v3kk ui. Lasten serkku oppi myös 3-vuotiaana , eli sukuvika kaiketi... ;)
  17. M

    millä kostutatte täytekakun?

    Creme Vanillalla oon kostuttanut monet kakut ja hyviä ovat olleet. Väliin perinteisesti mansikkasurvosta ja banaaniviipaleita ynnä kermavaahtoa. Päälle vadelmia ja mustikoita hyytelösokerin alle. Reunoille pursottimella kerma. Kostutan, täytän ja laitan marjat + sokerin ed. iltana ja kermat...
  18. M

    Kilopino vko 15

    Nyt hujahti kyllä vähän liikaa alaspäin viikossa, mutta sairastelulla lienee osuutta asiaan. Tänään vaaka näytti siis 80,5kg kun viime viikolla oli 82,8kg. Miinusta siis 2,4kg. Yhteensä nyt vuoden alusta 9,9kg. Varmaan ens viikolla näkyy tää tän viikon huima miinus plussana, mut eipä se kait...
  19. M

    kilopino vk 14

    Pikapikaa... tänään paino 82.8kg. Ens viikolla sit tuloksiin. Vuoden alusta nyt tippunut 7,6kg. Vähän tullut takaisin... n. 1,5kg parhaasta lukemasta. :whistle: uudella tsempillä eteenpäin!!!

Yhteistyössä