Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

  • Viestiketjun aloittaja mamax
  • Ensimmäinen viesti
Tervetuloa uudet mukaan!! Eiköhän me kaikki olla uusia, kun ihan justhan tämä ryhmä aloitettiin B) Kivempi oiskin kun meitä ois enempi ja jutustelu vilkkaampaa. Kertokaahan omat parhaat vinkkinne painon pudottamiseen!
Minä laihdutin usempi vuosi sitten melkeen 15 kiloa. Nyt 2 lapsen jälkeen ne on salakavalasti tulleet takaisin ja nyt ne lähtee pois. Samat keinot otin nyt kolmisen viikkoa sitten käyttöön eli kaloreiden laskentaa ja liikunnan lisäämistä. Sauvakävelen nykyään melkeen joka päivä tunteroisen lenkin. Sykemittari on mukava kapine, kun se näyttää sitten liikunnalla kulutetut kalorit (ne palaneet kalorit ovat vain lisäbonusta, niitä ei saa "syödä").
 
Tervetuloa uusille! Mukavaa kun on enemmän ryhmässä.

Mulla meni sitten tämä viikko täysin penkin alle :ashamed: söin joka päivä hyväskää ja paljon. Joten taidetaan olla alkulukemisa taas tiistaina. No huomenna taas uudestaan. Mulla on raskauksien jälkeen paino tippunut liikunnalla, joten sitä pitää taas alkaa harrastamaan. Spinning, bodypump ja salibandy ovat lempparini. Ei vain huvittaisi näin isona mennä salille..
 
ei hyvin mee mullakaan :headwall: :headwall: en vaan saa itteeni revittyä tonne ulos lenkille :/
ja eilen meni pussi chilipähkinöitäkin ku oli niin jännä jääkiekkopeli :p

no mutta tänään ostaan kävelysauvoja, jos niistä ois jotain apua :D

huominen punnitus ottaa jo valmiiks aivoon, ku tietää että samassa painossa ollaan jälleen, ellei jopa isommassa \|O
 
Huomenta vaan!

Poikkeuksellisesti vaakailen jo tänään. Pidän vapaapäivän ja -yön miehestä ja lapsosista. =) Ihan meen vaan ystävälleni viettää vähän vapaa-aikaa.

Paino alussa: 83.7kg

Paino nyt: 80.6kg (viikkopudotus -700gr)

Pudotus yhteensä: 3.1kg


Kirjotusvirheitä paikkailin. ;) <br><br>
 
Piiperoisella kivasti paino putoaa :)
Mulla ois tänään treffit vanhojen opiskelukavereitten kans ja on yleensä syöty hyvin. Tällä kertaa aion kyllä vain vähän maistella kaverin laittamia herkkuja... Viikonloppuna meillä kävi vieraita la ja su eli oli tietty pakko itsekin jotain ottaa kahvipöydästä. Olen kyllä tyytyväinen kun nyt pystyn hyvin ottamaan vain yhtä sorttia ja siitäkin valitsemaan pienimmän palan. Kun nyt on saanut jo painoa vähän pois (ja muutkin ovat huomanneet laihtumisen) siitä saa ihan uutta puhtia. Eilen kävin taas illalla sauvakäveleen reilun tunnin, että sain kulutettua kakun palan...
Huomenna sitten virallinen punnituspäivä! Toivottavasti tulee kaikilla miinuslukemia ja joilla ei, niin ei saa lannistua vaan koittaa nyt ottaa itseä oikeasti niskasta kiinni! Muuten ei ehdi kesäksi enää laihtua ;) Mulla auttaa makeanhimoon kokovartalopeili. Kun oikeen alkaa tekeen mieli herkkuja, niin eikun alasti kattomaan itteä peilistä, niin johan alkaa ällöttää ja tekee mieli painua lenkille :whistle: :LOL:
 
No nyt alkaa:

Paino eka tiistaina.

89,9kg

Eilen jo olin tiukkana ja pisteissä pysyin.
Onko muuten kellään pisteilijällä tietoa Polar mustikkarahkan pisteistä. Rasvaa 2%, 100kcl/100g. On niin jumalaista!!! Mut taitaa mennä paljon pisteitä... Mulla ostajan opas muutaman vuoden takaa, eipä siitä löytynyt.
Nyt siis tsemppiä kaikille ja mulle, että sais pyörän kaveriksi työmatkoille(7km/suunta).
 
Hei!

Minäkin tulen tänne... Paino ehti jo lähteä laskusuuntaan vain alkaakseen nyt nousta ku olen vähän löysäillyt noiden syömisten suhteen. :ashamed:

Paino tänä aamuna punnittuna 76,3 kg :ashamed: :ashamed: :ashamed: ja pituutta n. 160 cm.

Tavoite olis saada pois 15-20 kg. Tästä kuopuksen raskausajan kiloja olis karisteltavana 3 kg... Ja esikoisen aikaisia olis sitte 11 kg. Eli yhteensä 14 kg. Tavoitepaino jota himottelen olisi siis 55-60 kg.

Pientä tsemppiä tarvitaan, itsekuri on kyl hyvä, mut tuppaan olemaan liian tiukka itselleni ja se kostautuu :whistle: Ja liikunnalle ei tunnu löytyvän aikaa koskaan. Olen kyllä suunnitellut että alkaisin liikkumaan pitempiä lenkkejä maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin, kun esikoinen on noina päivinä mummilla ja papalla. Silloin pääsisin vaunuilee vauvan kanssa ihan kahdestaan. Miehelleni en voi lapsia jättää hoidettavaksi jotta pääsisin lenkille, kun hänen pinnansa pituus on n. 5 sekuntia ja sit tapahtuu räjähdys ja otteet muuttuvat turhan kuvakouraisiksi ja huuto alkaa. :eek: Aika kuntoiluun täytyy siis löytää muualta. Muina päivinä voin sit "ulkoilla" esikoisen ollessa hiekkalaatikolla.
 
Ja nyt viikon tulokset:

paino alussa: 80,0 kg
paino nyt: 75,7 kg (-1,0 kg/tällä viikolla)
pudotus yht: 4,3 kg (4 viikkoa laihista takana)

Olen kyllä tyytyväinen pienenemistahtiin. Tässä pari päivää sitten vaaka näytti jo 75,3, mutta oisko menkat keränneet nyt vähän nestettä tai jotain. Tosi hyvin olen ollut mässäämättä. Herkkuja olen kyllä silloin tällöin maistanut (huom! vain maistanut tyyliin pari suupalaa).
Tavoite mulla on nyt 65 kilon pintaan. Mittaahan meikäläisellä on 171 cm. Joskus muinoin painoin 60 kiloa, mutta siinä pysyäkseen ei saa syödä mitään ja liikkua pitää paljon. Nyt 2 lapsen äitinä ihan mahdottomuus päästä niin paljon lenkkeileen.
Tsemiä kaikille!
 
heippa!!!

olen kahden pienen muksun äiti ja nyt tarveis alkaa itteään ottaa niskasta kiinnin ja alkaa pikku hiljaa katsoa mitä suuhunsa laittaa.lapset mulla siis 10/05 ja 04/07.
kiloja on nyt sitten jäänyt +15kg.näiden lasten välissä laihdutin esikoisesta jääneet +12g painonvartijoiden pisteillä.nyt en kuitenkaan ihan sitä voi kun imetän mutta luulen painon putoavan jo ihan näillä elintapojen muuttamisella.eli herkut pois,lisää liikuntaa ja paljon imetystä :D
innolla odotan taas omaa kroppaani takaisin.raskausaikana kiloja tuli kun vaan söin koko ajan.tai lähinnä loppuaika meni ahmien sohvalla..kiloja tuli siis 23kg.

mitat mulla siis 152cm/70kg :eek: :ashamed: ,tavoite paino olisi 54-55kg.

todellakin toivon että kilot lähtisi karisemaan..
 
jaahas, puntarille hypätty, eikä paljo taas hymyilytä :/

Paino alussa: 84,5 kg
Paino nyt: 83 kg (-500g tällä viikolla)
Pudotus yhteensä: 1,5 kg

karkkilakko on kestänyt jo 3 viikkoo ja pari päivää päälle :D siitä voin olla ylpeä. Söin siis ennen JOKA päivä jotain, viikossa saatto mennä parikin levyä suklaata + päälle kaikki patukat ja pussit :ashamed:

ja kuvitelkaa, ei oo tehny ees tiukkaa! se on näköjään ollu joku hemmetin tapa, että on pitäny joka välissä ahtaa napaansa jotain hyvää vaikka ei ois tehny ees mieli :eek:

nyt pitää kyllä tosissaan tsempata kun kesälomakin alkais 4 viikon päästä ja mitkään kesävaatteet ei mahdu päälle :headwall:
 
Hanimami
Hei, olin viime viikolla kuulolla, painoa silloin 86,6kg.
Tänään sitä oli 86,2kg.
Kovin on laiha tulos teihin muihin verrattuna :'(
Kuntosalilla kävin kyllä tänään ja pihatöitä tein viikonloppuna (hyötyliikuntaa), mutta tuli juhlittuakin :(
Ne juhlimiset pitäis jättää pois kokonaan....

Tsemppiä loppuviikkoon kaikille! Kesälomaan 4 viikkoa, kiire tulee!!! ;)
 
meikäläisen vuoroki kertoa painolukemia... elikkä tänään 70,2. viikkopudotus -500.hitaasti hyvää tulee toivotaan =) miten teillä jotka salilla käytte niin onko paino tippunu aluks yhtään vai muuttuuko läski vaan lihaksesk ja sen mukaan saattaisi paino jopa nousta.
 
Vieläkö saa loikata seuraanne B)
Mä aloitin maanantaina jälleen kerran urakan karistaa nuo ylimääräiset kilot. Painoa nyt 69kg ja pituutta n 166cm \|O Haaveissa olisi saavuttaa joskus 57kg paino,mut riittää kun sais mittarin näyttämään edes 60kg ni vois alkaa olemaan jo tyytyväinen.
Mä en todellakaan viihdy nykyisessä painossani ja häpeilen itseäni ja niin on myös itsetunto laskenut kuin lehmänhäntä :kieh:
Mulla tapana aina innokkaasti aloittaa laihdutus,mut kummasti jossain vaiheessa tuo motivaatio karkaa ja alkaa repsahtelu :headwall:
 
No niin, jos muistais ilmoitella itsestään ja kertoilla vähän enemmän tavoitteista.
Eli maanantaina aloitin pisteiden laskun. Lähtöpaino huikeat 94,2kg, joten pudotettavaa riittää. Mutta eikö se tästä.
Lenkillekin olis kova halu, mutta jostain kumman syystä päivässä ei riitä tunnit :\| (lapsilta yms. touhuissa).
Kerron ens maanantaina sitten lisää :)
 
gismo harmaana
:'( täällä harmittaa..vieraita tuli katsomaan tänään vauvaa.mukaan lukien anoppi.jääkaapinoveen olin laittanut ittestäni kuvan missä painan 15kg vähemmän kuin nyt.anoppi ei ollut uskoa että se olin minä :'( :'( niinpä tietysti..ei multa tunnu nää kilot nyt samalla tavalla lähtevän kuin esikoisen aikaan kun imetin.en edes liikkunut silloin yhtään.söin vaan karkkia ja kilot lähti.juu nyt ei sitten lähe.ei mulla ainakaan tää täysimetys kiloja tiputa.tänään onneksi pääsee pitkälle lenkille kun ollaan menossa syntymäpäiville.valitettavasti sinne herkkujen keskelle :ashamed: täytyy vaan syödä vähän jotain pientä siellä :p

tänään painoin 69,5kg..
 
nyt gismo vaan tsemppiä ja näytät anopille että vielä tuut näyttämään samalta kuin siinä kuvassa :kieh: mulla ainaki tuollaset kommentit vaan nostaa halua päästä laihtumaan eikä edes tee niin paljoo mieli makeaa kun joku kolhasee itsetuntoa! kuinka pitkä oot? kun ei musta 69 kiloa kuulosta edes paljolta!!
 
Mä oon kans huomannu, että täällä pyörii mun mittapuun mukaan hyvinkin hoikkia immeisiä. Kukin tietysti haluaa olla mitä haluaa. Mä oisin hyvinkin onnellinen jos painaisin edes alle 70kg. :hug:
Hyviä tuloksia on kaikille tullu. Tsemppiä meille jatkoon. :hug:
 
heippis!!

tänään tosiaan vaaka näytti jo 69kg.. juu saattaa toi alle seiskyt kuulostaakkin "vähältä".mutta mä olen säälittävät 152 cm pitkä elikkäs normi paino olisi siinä 54kg.sinne on vielä matkaa.mutta kyllä tää tästä lähtee.lähti viimeksikin :D kyllä motivoi joo ihmisten huomatukset siitä mitä olin viime kesänä.olen viimeksi ylä-asteella painanut sen verran kuin viime kesänä.muuten olen aina "aika " palleroinen ollut.
 
Ja taas uusille tervetulotoivotukset mukaan :)
Mulla menossa heikko laihdutusviikko. Isä joutui teho-osastohoitoon alkuviikoks ja nyt on onneks paranemaan päin. Tän vuoksi äitini on ollut meillä viikon, me kun asumme yliopistosairaalan lähellä. Laihdutus liian vaikeaa kun äiti läsnä, on nääs liian hyvä tekeen ruokaa :whistle: No en mää nyt sentään mitään mässänny oo, eli en lihonutkaan. Kuitenkin tiistain punnituksesta en odota mitään. Ja äitienpäiväkakkuakin huomenna saa... No eipäs yks viikko mitään kamalaa tee. Pitää taas palata kunnon laihikseen, kun isä pääsee sairaalasta ja poistuu äitin kans 200 km päähän ;)
Tänään vetasin 80 minuutin sauvakävelyn ja kaloreita paloi 534 =) Vielä pitäis jääkiekkomatsin jälkeen mennä istuttaan aitapensasta. Ei mitään kevyttä hommaa...

Iloista äitienpäivää huomiselle arvon äidit!
 
mutkokui
Heippa! Jos saan luvan niin liittyisin teitin piiriinne. Varsinaisesti laihduttaa en nyt voi kun oon 30 viikolla raskaana, mutta sitäkin terveellisemmin tarvis syödä, koska olen raskausajan diapeetikko. Musta silti laihduttamisella ja terveellisellä ruokavaliolla ei ole eroa: kaikki herkut pois. Majoneesipohjaiset salaatit, kermaiset kastikkeet, sipsit, ja tietty ihan kaikki "herkkumakee" mielellään jugurttikin, totesi minulle diapeteshoitaja. Vanha konkari laihduttajana olen, olen kuulunut painonvartijoihin ja olen aikoinani myös ollut tosi urheiluhullu. Oon käynyt jumpissa ja lenkillä ja ratsastamassa. Nykyään kun on pieni vilkas 2-vuotias tuossa ohjelmaa järjestämässä niin jumpat ym. ovat jääneet vähemmälle. Sauvakävelemässä olen pyrkinyt käymään ja intohimoani juoksemaan pääsyä odotan kuin kuuta nousevaa. Onkos tää muuten sellainen ryhmä et saako teiltä siskot ihan oikeesti vinkkiä kevyemmistä ruuista yms. Jaetaan tietomme!
 
Tiistai toista kertaa minulle...

Alkupaino 89,9kg

Tänään 88,1kg

Pudotus 1,8kg

Kokonaispudotus siis 1,8kg

Huima alku, mutta näin on ollut aina. Kyllä se tästä hidastuu, mutta toivottavasti pysyy miinusmerkkisenä pitkään!!!
Liikuntaa en ole saanut aloitettua, lukuunottamatta lapsen kanssa pyöräilyä, enemmän sekin kuin sohvalla loikoilu mitä normaalisti harrastan!!! Nyt pitäis vaan ajaa auto talliin ja lähteä aamulla 06.15 viemään lasta tarhaan ja sit duuniiin reippaana tyttönä!!!
Kävin muuten painonvartijat ryhmästä ostamassa uuden ostajaoppaan ym., en ole tajunnut, et siellä voi kuka vaan käydä ostamassa niiden tuotteita. Ei tarvitse mennä punnitukseen tai ryhmään. No oppia ikä kaikki.
Tsempit kaikille!
 
Paino alussa: 87,3 kg
Paino nyt: 85 kg ( paino sama kuin viime viikolla )
yhteensä: -2,3 kg

Mulla on nyt ollu 2 viikkoo paino aivan samassa. Se ei mee alas eikä ylös.
Mitähän pitäis tehdä että sais taas painon putoomaan. Olen kyllä muuten selkeästi pienentynyt ja kiinteytynyt, joten siinä mielessä en kanna paljon huolta. Jospa sitten vaikka viikon päästä ois taas lukematkin jo pienentyneet!

 
nyt on löytynyt mullekin mukava liikuntamuoto; sauvakävely B)
tuolla mä oon huiskinut menemään 1-2,5h lenkkejä, jee
tän viikon lukemat:

Paino alussa: 84,5 kg
Paino nyt: 82,3 kg (-700g tällä viikolla)
Pudotus yhteensä: 2,2 kg

hitaasti, mutta varmasti :\|

ja karkkilakko jatkuu edelleen, 4,5 viikkoo takana :D
 

Yhteistyössä