Hakutulokset

  1. A

    Tänään sulkeutuu rokokoo sohvakalusto

    http://huuto.net/fi/showlist.php3?seller=Janiina83&status=N&order=C&start=0&num=50&cat=%&lcat=X :attn:
  2. A

    Vienkö vai en?

    Vauva 4kk ja olut räkätaudissa jo reilu vkon. Eilen oli 39,5kuumetta. Nyt ei kuumetta. Ainoastaan räkäinen ja itkuinen. Pitäisköhän silti viedä näytille?
  3. A

    Hoitojen järjestys..

    Hei Olemme yrittäneet lasta noin kuusi vuotta, välillä hoitojen kanssa ja välillä ilman. Kummatkaan ei ole tuottanut tulosta! Olimme nelisen vuotta sitten yksityisen kautta hoidossa, missä yritettiin hormooneilla ja painon pudotuksella lasta. No kumpikaan ei auttanut. Söin teroja ja clomeja...
  4. A

    askartelijat huom!!!

    Tietääkö kukaan nettikauppaa jossa myytäisi sellaista kuultopaperia, joissa toinen puoli on kontaktimuovia?! =) Kiitollisena avustanne; Aava
  5. A

    Tytön nimeksi tuli Louna Sara Emilia. Mielipiteitä nimestä?

    Todella kaunis nimi!!! =)
  6. A

    Valitse näistä kolmesta

    Vaikea valinta... Tykkään Viljami nimestä, mutta Artturi on myös mieleen. Se on nimi joka on vähän jäänyt "varjoon" muilta nimiltä. Oivakin on kiva nimi ja toisaalta Oiva ja Artturi sopisi hyvin yhteen senkin takia, että kumpikaan ei ole hirmuisessa suosiossa tällähetkellä. Arttu taas on...
  7. A

    askartelijat huom!!!

    Tietääkö kukaan nettikauppaa jossa myytäisi sellaista kuultopaperia, joissa toinen puoli on kontaktimuovia?! =) Kiitollisena avustanne; Aava
  8. A

    Rattaiden aatelinen???

    Minkä hintaiset nämä ovat?
  9. A

    Mitkä vaunut kyseessä?

    Eli missä rattiassa "logo" on sellainen hopea hevonen? Olen nähnyt niitä esimerkiksi Saksassa. Tietääkö kukaan mistä on kyse? =)
  10. A

    Rattaiden aatelinen???

    Eli mitkä ovat rattaiden rolls Royse?
  11. A

    sisarukset?

    Jos adoptoi samaan aikaan useamman lapsen, esim sisarrukset, niin onko adoptio yhtä kallista kun "tavallinenkin adoptio"? Kuinka helposti saa luvan adoptoida useamman lapsen kerrallaan? Pitääkö silloin erikseen tehdä anomus sisarruksista vai onko joskus niin että jos laittaa hakemuksen...
  12. A

    apua..nuvaringistä..

    Mulla ainakin loppui vuoto samantein kun ekan renkaan laitoin.Myöhemmin uusien renkaiden kanssa niin ei käynyt.Kai se on ihan normaali reaktio sit kun hormoonit vähän sekoittaa...
  13. A

    seksistä...

    Miten kauan teillä kesti kunnes seksi tuntui taas entiseltään? Synnytyksestä on kulunut jo vuosi, ja vieläkin alapää tuntuu jotenkin tunnottomalta :(
  14. A

    Eroon tutista?

    Olen kuullut monen tekevän näin, en tiedä tekisinkö itse... Mutta tässä tulee kuitenkin: Joka ilta leikkaat tutista pienen palan pois, niin että lopulta on jäljellä vain pieni tynkä jota on vaikeä imeä... Onhan tuossa varmaan se hyvä puoli että tutista luopuminen kävisi hiljalleen, ja toiset...
  15. A

    "vaikea" 1-vuotias...

    ja mä oon niin jotenkin luottanut siihen että kun oppii kävelemään niin sitten kiinnostaa muutkin asiat kuin äiti... Onko teillä Kikka samanlaista itkua niin isälle kuin äidillekin? Meillä isä saa tehdä paljon vapaammin asioita, ei tyttö siihen niin reagoi, mutta kun nousen edes seisomaan niin...
  16. A

    "vaikea" 1-vuotias...

    Meillä on 1-vuotias pieni tyttö, meillä on ollut noin 4kk:tta erittäin raskasta aikaa... Tyttö haluaisi olla aivan taukoamatta sylissä, kun hänet laskee lattialle alkaa huuto ja itku. Hän viihtyy itsekseen leikkien vain jos joku istuu lattialla hänen vierellään. aina kun vähänkin kävelen...
  17. A

    Masentuneita äitejä..?

    Sun tekstisi oli kuin omista ajatuksistani kirjoitettu... Tuntuu että olen ollut masentunut jo jonkin aikaa, välillä tulee pahempia päivä, kuten tänään :( ei osaa muuta tehdä kuin itkeä ;( Ja jotenkaan en yhtään kestä 1-vuotiaan lapseni kiukuttelua...
  18. A

    vitamiinit!!??

    Sanasol meilläkin
  19. A

    kesäkurpitsa

    Kerroinkin tämän reseptin jo aikaisemmin... Mekin hukumme kesän mielettömän runsaaseen kesäkurpitsasatoon. Ovat niin suuria, etteivät jääkaappiin mahdu =) Kesäkurpitsaletut Sotket vain kaikki ainekset keskenään ja annat turvota 10 minuuttia. Paista hyvin ölytyssä pannussa pieniä...
  20. A

    helppoja kalaruokia?

    Heips! Minäkin olen kasvis/kalasyöjä ja tämä on koko perheen lemppari kalaruoka. Osta lohifilettä, josta poistat nahan ja ruodot. Tavalliset pinsetit on mitä parhaat ruotojen poistamiseen. Kun pyydät tiskiltä pyrstöpään niin siinä on vähemmän ruotoja. Lohi on sinäänsä helppo kala kun sen...

Yhteistyössä