Hakutulokset

  1. M

    Mistä syystä vastasyntyyneellä voi olla letku nenässä?

    Meidän vaavilla oli letku nenässä ruokintaa varten...eli hänelle annettiin sitä kautta maitoa (oli siis valvontaosastolla) mm. öisin, ettei tarttenut herätellä syömään...
  2. M

    Vauvan pään kiinnittyminen

    Mulla ei vauva laskeutunut (eikä siis kiinnittynyt) missään vaiheessa. Synnytyssalissakin viimeisessä tarkastuksessa ennenkuin ponnistusvaihe alkoi hän oli niin korkealla että lääkäri mietti jo sektion tekemistä. Sitten kun tuli ponnistamisen tarve niin samalla rytinällä tuli ulos asti :laugh:
  3. M

    Mitä tarkoittaa sturm und drang?

    uudelta levyltä on sinkkuna julkaistu ainakin a million nights. en oo radioo nyt juurikaan kuunnellu, mut oisko tuo?
  4. M

    Peliä

  5. M

    Peliä

    auta, auta auta :D :D
  6. M

    Peliä

  7. M

    Peliä

    Mäkin haluun tietää :D
  8. M

    Peliä

    Mukana :wave: Sytkä oli sängyn pääsyssä jalan vieressä.
  9. M

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Mulle kanssa salasana kerhoon :wave:
  10. M

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Moikka kaikille! Tänään vihdoin kotiuduttiin hieman pitkäksi venyneeltä nyytinhakureissulta. Meille syntyi pitkän synnytyksen jälkeen 1.12 klo 22.14 iki-ihana poika. Mitoiltaan hän oli 4082g ja 52 cm. Pipon koko oli 36 cm. Hän syntyi siis rv 41+3. Sairaalassa jouduttiin olemaan hieman...
  11. M

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Taitaa olla tän mamman aika lähteä hakemaan vaavia synnärille :heart: Yhtään en oo nukkunu, kun koko yön on supistellu. Nyt aattelin sitten herätellä tuon ukkelin tuolta ja soittovarmistuksen jälkeen lähtee kohti Naistenklinikkaa. Mikäli passittavat vielä takas, niin tulen toki kertomaan...
  12. M

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Mamina voimia jaksamiseen ukon kanssa :hug: Täällä on ollut säännölliset, joskaan ei hirmu tiheät supparit pitkin iltaa. Vielä en kyllä voi uskoo et tää "loppuun" asti jatkuisi... Toivonmukaan LEP nuo kipuilut tuosta jatkuisivat ja voimistuisivat. Ja Hipulle tsemppiä koitokseen...
  13. M

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Huomenet kaikille! Jee!! Ensimmäiset kunnon supistukset tulivat yöllä =) . Miten tuollaisesta kivusta voikin olla mielissään :D Aamusta olivat loppuneet, kun olin vihdoin nukahtanut (alkoi joskus kolmen jälkeen), mutta nyt on aamupäivän mittaan taas ilmoitelleet olemassaolostaan (joskaan...
  14. M

    Kamu vailla pelikaveria

    eli kun kansi on auki, niin järjestys on seuraava: ensin käsittelyyn vihreä johto, jonka yläpuolelta tulee painaa sitä katkaisijaa (johtoa ei siis katkaista). sen jälkeen katkaistaan oranssi ja keltainen johto (tuossa järjestyksessä). Muistakaa vahtia sitä keskellä olevaa vihreää valoa...
  15. M

    Kamu vailla pelikaveria

    Sen verran on tuo loppu hankala, etten kyllä valitettavasti vain vihaillen sitä pysty hahmottelemaan teille. Joten se on kaikki tai ei mitään :D MIKÄLI ETTE HALUA TIETÄÄ SUORAA KAAVAA JOHTOIHIN, NIIN ÄLKÄÄ LUKEKO SEURAAVAA VIESTIÄNI!!!
  16. M

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Upeeta Mamina toivotaan, että ne kestävät vihdoin loppuun asti :) Täällä on ollut aika rauhallinen päivä, välillä alavattalla ollu kiristystä pienen kipuilun kera, ei sen kummempaa...Ihanista vaivoista (joita on myös tosi kiva kertoilla :ashamed: ), niin on tulleet tänään kamalat ilmavaivat...
  17. M

    Kamu vailla pelikaveria

    Mä en ois saanu yöllä unta, joten jouduin ettimään niihin vikoihin johtoihin apuja netistä ja pääsin läpi....Laitanko tänne apuja pommin purkuun :D
  18. M

    Kamu vailla pelikaveria

    juu mä laitan kuin mulle käy...jos ei onnaa, niin mäkin palailen vasta aamulla uudelleen asiaan....
  19. M

    Kamu vailla pelikaveria

    viimeinen oli mielestäni valkoinen johto
  20. M

    Kamu vailla pelikaveria

    Samaan päässy minäkin...aattelin vielä kerran kokeilla onnea...

Yhteistyössä