Hakutulokset

  1. M

    Olenko mä palstan ainut nainen joka kärsii OVULAATIOFINNEISTÄ???!!??

    Mulla alkaa naama kukkia oviksen jälkeen ja loppuu, kun menkat ovat kestäneet pari päivää. Raivostuttavaa olla finninaama vaikka neljäkymppiä lähestyy. Ja "ihanasta" hormonikierukasta jäi runsaat menkat ja finnit muistoksi vaikka poistosta on jo melkein 6v aikaa ja kierukka oli vain 10kk. :/
  2. M

    Me muutetaan pikkuiselle paikkakunnalle pian. Vaan eipä sieltä löydy lapsille hoitopaikkaa... :(

    Näin mäkin ajattelin. Jos laitoit hakemuksen kesäkuun alussa, teillä pitäs olla paikka kaikille lapsille lokakuun alussa. Laita se hakemus NYT, jos et ole jo laittanut.
  3. M

    Mies ja lapset lähti mökille koko viikonlopuksi!

    Kuulostaa mahtavalta. :D
  4. M

    Sanotko leipäjuusto vai juustoleipä?

    Vadelmien kanssa on ihan yhtä hyvää kuin hillojenkin (lakkojen) kanssa. :p Ja se on leipäjuusto.
  5. M

    Varastelusta

    Kiitti neuvoista ja tsempistä.
  6. M

    Varastelusta

    Me käydään jo perheneuvolassa. Seuraavan kerran mennään maanantaina. Täytyy puhua tästäKIN siellä. Nytkin nuo tuossa tappelevat ja syytelevät toisiaan. Me ei kumpikaan polteta eikä myöskään kukaan läheinen tai meidän ystävä polta. Mulla ei myöskään juuri koskaa ole rahaa lompakossa ja...
  7. M

    Onko teillä jollain lapsella päällä sisällä

    Talvella kyllä. Eikä ole tullut kuuma.
  8. M

    oletko katunut sterilisaatiota?

    En ole katunut sitä, että miehelle tehtiin vasektomia. Enempää lapsia en halua eikä hänkään.
  9. M

    Varastelusta

    Taas on hävinnyt rahaa. Tällä kertaa 10 ?. Lapset eivät tunnusta. Millä keinolla saan tunnustamaan? Mitä rangaistukseksi? Millä keinolla saan lopettamaan varastelun? Tämä ei ole eka kerta vaan vuoden aikana on rahaa hävinnyt kolikkokiposta ja mun lompakostakin (En vain ole ollut varma, koska...
  10. M

    DaylightDancer olit todella kaunis morsian!

    Mä en ainakaan halunnut polttareihin stripparia. Ihanimmat "polttarit", joissa olen ollut, vietettiin häitä edeltävänä iltana sen jälkeen, kun olimme lopettaneet hääpaikan koristelun ja saunoimme, uimme ja grillasimme. Emme olleet moneen vuoteen istuneet iltaa kavereiden kanssa ja oli tooosi...
  11. M

    Jos suvussani on paljon rintasyöpää..???

    Eikö pidempiaikainen e-pillerien syönti ehkäise rintasyöpää? Näin ainakin aikaisemmin on sanottu... Tänään juuri kävin hakemassa lähetteen mammografiaan. Sain ajan huhtikuulle. Mun äidillä on ollut rintasyöpä ja olen nyt saman ikäinen kuin hän, kun hän sairastu.
  12. M

    Haluan kotirouvaksi

    Mä haluisin myöskin olla kotirouvana hoitovapaan jälkeenkin. Hain osapäiväistä kassamyyjän paikkaa syksyllä. Kouluja olen käynyt, mutta ei irronnut paikkaa. "toinen lottovoittoa odottava"
  13. M

    Miksi Suomen lähetyksissä oli vain kämänen vampyyri?

    Huh huh, jos tuollaisen näkis. Viimenen mies alkoi hengittää niin raskaasti, ett aattelin sen saavan slaagin hetkenä minä hyvänsä. :/
  14. M

    raskaustesti plussaa ja menkat??!!

    Mun ystävä teki positiivisen testin ja muutama päivä siitä alkoi verinen vuoto. He kävivät päivystyksessäkin ja lääkäri ei edes katsonut. Sanoi vain, että keskenmeno. Muutama päivä tästä ystäväni teki uudelleen raskaustestin, joka oli positiivinen. Tämä "keskenmeno" on nyt 10v. Mä olen tiennyt...
  15. M

    Keskenmeno. yleistä? kuinka moni saanut? ja kuka ei?

    Mulla on 3 lasta eikä yhtään keskenmenoa.
  16. M

    Pitäis saada -5kg pois toukokuun loppuun,onnistunko? Vinkkejä?

    Leivän päälle pitää laittaa hiukan margariinia. Jonkun tuolla aikasemmin mainitseman esimerkki ruokalistan leivän päällä ei ollut margariinia vain leikkelettä. Ja pannulla voi paistaa pienen rypsiöljymäärän kanssa. Ei kaikkea tarvi uunissa tai höyryttämällä tehdä. Elimistö tarvii rasvoja. Mutta...
  17. M

    Seuraava "pyöreä" syntymäpäiväsi?

    40 muutaman vuoden kuluttua.
  18. M

    Galluppia palstalaisten lapsista: montako tyttöä/poikaa? Kaikki mukaan!

    2 tyttöä, 1 poika ja miehellä vielä lisäksi poika ja tyttö
  19. M

    Lehtimyyjä taas :D

    Suoramarkkinointikielto numerosta 0600 13404. Mulla ollut jo vuosia eikä puhelinmyyjät vainoa. =)

Yhteistyössä