Hakutulokset

  1. L

    Uusia mese-kavereita!!

    Lissukka_83@hotmail.com Eli olen vm.83 neljän suloisen muksun äippä =)
  2. L

    Varkauden äidit/odottajat

    ajatelin kokeilla onneani :D
  3. L

    löytyykö vm-83 mammoja?

    täältäkin löytyy saman vuotuista äitiä=) Meillä on poika ja kaksi tyttöä ja just tein eilen positiivisen testin... :heart: :D
  4. L

    Paikkakuntagallup

    \ Valkama 3-7 TE? kirjoitin aikasemmin: lissu83
  5. L

    paikkakuntakysely

    Varkaus=) ei taida olla muita :/
  6. L

    VARKAUS

    Etsin uusia kavereita itselleni ja lapsilleni (01,03ja05).
  7. L

    Lapsi huonoon suhteeseen

    Näin meillä: seurusteltuamme n.3kk päätimme yhteistuumin aloittaa "vauvan hankinta". Pian meillä olikin aihetta iloon: plussa... Tästä on nyt kulunu noin 5vuotta. Meille on tänäaikana "suotu" kolme aivan ihanaa lasta. KAIKKI on HALUTTU tarkoituksella, varttavasten olen pillerit jättänyt. Eli ei...
  8. L

    Minkä nimisiä lapsia?

    Eetu Heikki Petteri, Ira Elena ja Emmi Heini Julia :heart: B) :heart:
  9. L

    paikkakunta gallup

    Raahesta ollaan, minä+mies ja kolme muksua
  10. L

    Montako lasta?

    Meillä on kolme muksua, -01 -03 -05. Itte olin 17 kun esikoisemme syntyi, joten täytän tänävuonna 22v.
  11. L

    lasten nimet

    Eetu Heikki Petteri 8/01 Ira Elena 7/03 Emmi Heini Julia 2/05
  12. L

    Helmikuu 2005 vauvat...

    meillekin syntyi tyttö 21.2.05. 50,5cm ja 3870g. ennestään meil on poika 8/01 ja tyttö 7/03
  13. L

    -03 synnyttäneet!?

    Meilläkin on tyttö 4.7.03. Lisäksi on poika 8/01 ja tyttö 2/05 itse olen vm.83. jos joku on kiinnostunut vaihtamaan ajatuksia niin voi mailailla. B) LiisaP83@jippii.fi :hug:
  14. L

    äipät_83

    Olen vm.83 ja 3lasta. Muksut ovat 8/01, 7/03 ja 2/05. Olin 17 kun esikoinen syntyi :heart:
  15. L

    Kamuja ????

    moikka Olen vm.83 kolmatta lastani odottava äiti Raahesta, isäkin kuuluu mukaan mutta on päivät töissa. poika -01- ja tyttö-03- laskettuaika on o3/05. jos kiinnostaa niin laita mailia tulemaan os. LiisaP83@jippii.fi ps.kaikki muutkin saa laittaa mailia jos kiinnostaa
  16. L

    "nuoriäiti" kaipaa ystäviä!

    Moikka kaikille! Ja kiitos jo etukäteen että jaksoit kiinnostua... Itselläni ei ole kovin montaa kaveria/ystävää. Kaikki entiset jäivät vanhalle kotipaikkakunnalle ja heilläkään ei vielä ole lapsia...(ainakaan kovinmonella) Olisi mukava saada tätäkautta vaikka mailikaveri. Olen äiti-ihminen...
  17. L

    MItä tämä on ???

    Heippa! Kuulostaa noi kaikki kyllä pelottavankin tutulta, mutta en mene silti väittämään et oisin "asiantuntija". Meillä mies ei kanssa osallistu/auta kotihommissa mutta lapsia kyllä hoitaa... Mulla oli samanlaisia "äksy" kohtauksia Toisen lapsen syntymän jälkeen. Huusin vain esikolle (tuolloin...
  18. L

    Nuoret äidit!

    Heippa!! Olen itsekkin nuoriäiti, tai olin ainakin joskus nyt ikää on jo kohta 21. Lapset on tyttö 1v ja poika 3v kolmatta odotellaan rv10. Mullekin saa mailata ihan kuka vaan joka on vailla uusia ystäviä!! Osote on LiisaP83@jippii.fi Toivottavasti edes joku piristäis mun päivää...
  19. L

    Kesä vauva 2003

    Moi Meilläkin on kesävauva 2003. Tarkka synttäri 4.7.03. Kirjoita jos kiinnostaa. LiisaP83@jippii.fi ;) ;)

Yhteistyössä