Hakutulokset

  1. L

    Atkinsia kokeilemaan

    Tavoitteena olisi tiputtaa ainakin 30kg. Olen aikoinani kokeillut jo niitä kaikkia muita keinoja ja tämä atkins olis vielä jäljellä. Skeptisenä aloittelin pari viikkoa sitten ja yllätyin. Nälkä on tyystin kaikonnut ja mässäilyn himo. Tää on ollut helppoo ja paino on pudonnut joka kerta kun...
  2. L

    DYSPRAKSIA, DYSFASIA??

    Tämä viesti antoi paljon toivoa tulevaan, kiitos!
  3. L

    Pienten dysfasia lasten äipät!

    Minulla on viiden vanha dysfaattinen poika, joka aloittaa ensi syksynä eskari taipaleensa. Dysfasia todettiin kolmen vanhana ja siitä saakka on viikoittain käynyt puheterapiassa. Nyt vuoden saanut myös musiikkiterapiaa ja kerran viikossa tekee erityislastentarhanopettajan kanssa tehtäviä...
  4. L

    4-vuotiaan syömättömyys, auttakaa!

    Mulla on 3,5 vuotias tyttö ja syö kuin lintunen. Muutenkin pippurinen neiti ja tuittuilee asiasta kuin asiasta. Taitaapa kuulua vähän tuohon ikäänkin. Luotan kuitenkin siihen, että syö kun tarvetta on, kun kerran kasvaa tasaisesti neuvolan käyrien mukaan, joskin -10 -käyrällä. Pahinta mielestäni...
  5. L

    Kotihoito vai päivähoito?

    Minulla on neljä lasta, jotka kaikki ovat syntyneet kolmen ja puolen vuoden sisällä. Kuopuksen ollessa 11kk haimme hoitopaikkaa ja työaikojemme vuoksi päiväkoti oli ainut vaihtoehto. Olin aina ajatellut että lapsien pitäisi saada olla pienenä kotona tai ainakin perhepäivähoidossa. Nykyisin kun...

Yhteistyössä