Atkinsia kokeilemaan

Tavoitteena olisi tiputtaa ainakin 30kg. Olen aikoinani kokeillut jo niitä kaikkia muita keinoja ja tämä atkins olis vielä jäljellä. Skeptisenä aloittelin pari viikkoa sitten ja yllätyin. Nälkä on tyystin kaikonnut ja mässäilyn himo. Tää on ollut helppoo ja paino on pudonnut joka kerta kun puntariin katsoo. Lähtenyt on 5kg takapakkipäivistä huolimatta (olin kipeä ja söin hiilareita tavallisesti). Nyt uudella innolla jatkan ja olis huippuu jos löytyis kanssa kavereita ja tsemppaajia. Jos olet onnistunut itse vastaavanlaisessa urakassa kerro hyviä vinkkejä ja ruokavaihtoehtoja. Jos haluat mukaan, TERVETULOA! =)
 
Kannattaa lukea yksi tai useampi kirja aiheesta ennenkuin alkaa. Tai sitten netin kautta tutustua aiheeseen. Atkins ei ole ainoa vähähiilihydraattinen ruokavalio, vaihtoehtoja on paljon ja kannattaa tutustua eri versioihin niin tietää mikä sopii itselle parhaiten. Kirja mikä kannattaa lukea on, Laihdu ilman nälkää hiilihydraattitietoisella ruokavaliolla, Varpu Tavi ja Ilkka Salmenkaita. Netissä hyvä sivu mistä saa tietoa on www.hiilaritietoiset.net.
 

Yhteistyössä