Hakutulokset

  1. T

    2v7kk poika ei puhu vielä mitään!

    Pojalla ei ole käytössä yhtään sanaa, ei edes itse keksittyjä. Toistelee muutamia tavuja, mutta kovin yksipuolista ääntely on. Yritetty saada poikaa matkimaan eläinten ääniä ja yrittämään sanoa sanoja perässä, mutta tähän ei ole poika osoittanut kiinnostusta. Ainoa mitä matkii on auton pärinä :)...
  2. T

    Odottajia/äitejä Ulvilasta/ Porista/ Satakunnasta??

    Täällä ois yks esikoistaan odottava mamma Ulvilasta ja ois mukava tutustua lähialueen odottajiin/äiteihin :wave: Oon 28-vuotias ja LA on 2.3.2010 :)
  3. T

    ¤ Kesän 09 ivf/ivm/icsi/pas ¤

    Täällä on viivat vahvistunu ja kyllä se nyt täytyy uskoa että on raskaana :) Toivottavasti vaan kaikki menee hyvin. Eka ultra on kahden viikon päästä, toivottavasti ei aika matele kuten viimeset kaks viikkoa. Mulla oikeestaan ainoo oire on ollut ajoittainen polttava alavatsakipu (välillä...
  4. T

    ¤ Kesän 09 ivf/ivm/icsi/pas ¤

    Onnittelut Sarina :flower: Olin jo päättänyt että testaan ekan kerran vasta tollon 22.6. mutta niinhän siinä sitten kävi ettei millään pystynyt pitämään näppejä erossa testeistä. Tänään (pp9) aamulla tein ekan ja haalea viivahan siihen tuli :D Nyt sit jännittää entistä enemmän et pysyykö...
  5. T

    ¤ Kesän 09 ivf/ivm/icsi/pas ¤

    Tirlittan: Pitkä viljely oli kans. Meillä oli onneks aika hyvä saalis. Soluja tuli 27; maanantaina siirrettiin yks alkio, 10 oli laitettu sillon jo pakkaseen ja kahdeksaa vielä viljeltiin. Tatyana pp4
  6. T

    ¤ Kesän 09 ivf/ivm/icsi/pas ¤

    Hei vaan kaikille ja heti suuret onnittelut Nupulle :flower: Liittysin joukkoonne piinailemaan jos vaan sopii. Meillä ensimmäinen IVF alkaa olla nyt jo loppusuoralla. Alkion siirto oli maanantaina ja nyt sitten vaan odotellaan. Jännittää niin pirusti, että on pakko päästä välillä...
  7. T

    SatKS:n IVF/ICSI/PAS jonossa/ hoidoissa olevat

    Heips! Onkos täällä muita Satakunnan keskussairaalan asiakkaita? Itse olen jonossa ensimmäiseen IVF:än. Jonotus alkoi tammikuun puolessa välissä ja sanoivat jonotus ajaksi noin 6kk. Taitaapi tulla tosi pitkä kevät. Olisi mukava vaihtaa kuulumisia ja purkaa tuntemuksiaan muiden SatKS:isten...
  8. T

    *****JÄNNÄVIIKOT 23 JA 24*****

    Mut voi lisätä tippuneisiin :headwall: Täti pärähti eilen vauhdilla kylään :headwall: :headwall:
  9. T

    MILLOIN RASKAUSTESTI +?

    nosto :attn:
  10. T

    GLANDIN-25:n käyttäjät

    Täällä vain olleet rinnat arat ja ehkä hieman paisuneet oviksesta asti. En kyllä kauheesti laske sen varaan kun sama juttu oli myös viime kierrossa. Ens maanantaina pitäis menkkojen alkaa, et jos järkevästi ajattelee ni testata kannattais varmaan vast ens viikon tiistaina :kieh: Pidetään...
  11. T

    GLANDIN-25:n käyttäjät

    ...........Keskiviikko 28.5.2008........... Tatyana...................25/28-30...............yk3.........2.GLA-kierto Muumimuu..............17/28-30................yk3.........2.GLA-kierto Leinikki...................30/31.....................yk3.........1.GLA-kier to...
  12. T

    GLANDIN-25:n käyttäjät

    ...........Perjantai 23.5.2008........... Tatyana...................20/28-30...............yk3.........2.GLA-kierto Muumimuu..............12/28-30................yk3.........2.GLA-kierto Leinikki...................25/31.....................yk3.........1.GLA-kierto...
  13. T

    *****JÄNNÄVIIKOT 23 JA 24*****

    Mulle vois testauspäiväksi laittaa 3.6. Pakko olis saada pidettyä näpit erossa testeistä siihen asti :laugh: Nyt jo tuntuu testit polttelevan kaapissa vaikka hyvin tietää et täs vaihees on viel aivan turha testailla (vasta dpo 5) :kieh: +++++++++++++++ :whistle:
  14. T

    GLANDIN-25:n käyttäjät

    ...........Keskiviikko 21.5.2008........... Tatyana...................18/28-30...............yk3.........2.GLA-kierto Muumimuu..............10/28-30...................yk3.........2.GLA-kierto maarunen..............32/32-49..............yk2.........1.GLA-kierto...
  15. T

    GLANDIN-25:n käyttäjät

    ...........Tiistai 20.5.2008........... Tatyana...................17/28-30...............yk3.........2.GLA-kierto Muumimuu..............9/28-30...................yk3.........2.GLA-kierto maarunen..............31/32-49..............yk2.........1.GLA-kierto...
  16. T

    *****JÄNNÄVIIKOT 23 JA 24*****

    miracle Onnittelut kihlauksesta vielä täältäkin :) :flower: Kohta alkaa työpäivä lähestymään loppuaan ja pääsee kotiin hyödyntämään viikonloppuna olevaa ovista :) Jokos muilla alkaa olemaan ovis lähellä?
  17. T

    GLANDIN-25:n käyttäjät

    Muumimuu Pahoittelut tädistä :hug: Olen kyllä luottavainen että tässä kierrossa meitä onnistaa =) ON Tänään alko ovistestin viiva olee jo niin vahva ja joitain oireitakin mahdollisesti havaittu, että täytyy vähentää päivittäistä pilleri annosta :laugh: Nyt vaan sit viikonloppuna paljon...
  18. T

    GLANDIN-25:n käyttäjät

    ..............Torstai 15.5.2008................ Tatyana...................12/28-30...............yk3.........2.GLA-kierto Muumimuu..............4/30...................yk2.........2.GLA-kierto maarunen..............26/32-49..............yk2.........1.GLA-kierto...
  19. T

    GLANDIN-25:n käyttäjät

    ..............Maanantai 12.5.2008................ Tatyana...................9/28-30...............yk3.........2.GLA-kierto Muumimuu..............29/30...................yk2.........1.GLA-kierto maarunen..............23/32-49..............yk2.........1.GLA-kierto...
  20. T

    GLANDIN-25:n käyttäjät

    ..............Torstai 8.5.2008................ Tatyana...................5/28-30...............yk3.........2.GLA-kierto Muumimuu..............25/30...................yk2.........1.GLA-kierto maarunen..............19/32-49..............yk2.........1.GLA-kierto...

Yhteistyössä