Hakutulokset

  1. T

    clomeistako johtuu?

    Saaga hei! Halusin toivottaa sinulle paljon tsemppiä! Toivoa on aina! Todella ihmeellistä puhetta lääkäriltäsi, anteeksi vain. Minulle ainakin henkilökohtaisesti merkitsee paljon, että gyneni on luottavainen mahdollisuuksieni suhteen. Muuten tilanteemme vaikuttaa melko samanlaisesta tosin...
  2. T

    Osaako eskarilaisenne luistella?

    Itse olen laittanut lapsille luistimet jalkaan 3-4-vuotiaina ja opettanut heidät luistelemaan, mutta täytyy muistaa, että jokainen lapsi on yksilö, ja kiinnostuu esim. luistelemisesta yksilöllisesti, sama juttu oppimisen kanssa, jokainen oppii ajallaan, kun on kypsä johonkin asiaan. Turha...
  3. T

    Arki

    Itse olen 4 lapsen yh, ja noinhan se juuri on mitä aloittaja kirjoitti. Ollaan kiitollisia ja onnellisia lapsistamme. Näytetään päivittäin heille se, kuinka tärkeitä he ovat meille!
  4. T

    13% vähemmistö

    Tuo "yh-kerho" on hyvä idea, jos tarkoitit, että yh:t vuorotellen vaikkapa auttaisivat toisiaan milloin missäkin asiassa, samoin jonkinlainen "lastenhoitorinki" olisi hyvä, valitettavasti vain välimatkat aiheuttavat ongelmia tällaisten toteutumisessa.
  5. T

    Kuinka monta lasta?

    Tytöt 17,pian 14 ja 9 sekä poika 7. Opiskelen. Suurimmaksi osaksi aina ollut yksin lasteni kanssa. Yleensä kaikki menee ok, mutta luonnollisesti elämään kuuluu vaikeuksiakin, kuten kaikilla ihmisillä, olipa yh tai ei.
  6. T

    Tahtoo kirjekamun

    Tässä 41-vuotias 4 lapsen äiti, joka mielellään kirjoittelee myös perinteisiä kirjeitä.
  7. T

    Olisi ihan kiva tutustua muihin äiteihin

    Hei "mutta"! Olen 40+ äiti myös ja kanssasi samaa mieltä ystävistä ja tutustumisenarvoisista ihmisistä. Eli koulutustaso ym. ulkoiset seikat eivät vaikuta ystävystymishalukkuuteeni, vaan nimenomaan se keskustelutaito ja ajatusten ja mielipiteiden vaihto, ja esim. se, että synkkaa, ja toinen on...
  8. T

    Miks yh-äiti ei kelpaa....

    Itsekin yh:na tiedän, että ei sen ole väliä onko yh tai ei (oli sitten mies tai nainen), jos kerta muuten miehellä ja naisella synkkaa keskenään. Yksinhuoltajuus tm. ei ole siis este seurustelulle, rakastumiselle jne.
  9. T

    6- vuotiaan lahjatoive

    Mitä 6-vuotiaat poikanne ovat toivoneet lahjaksi. Meillä ykköstoive oli radio-ohjattava auto, hinta noin 100 ?. Eipä taida pukki tänä vuonna tuoda autoa. Ostatteko lapsillenne kalliita lelulahjoja?
  10. T

    vieläkö 3v ja yli istuu rattaissa?

    Meillä lapsilla 1v4kk ikäeroa ja ostin aikanaan peräkkäin istuttavat tuplarattaat.Eipä tullu paljon käytettyä.Isompi halus aina kävellä lyhyet matkat ja koska oli oma auto ei tarvinnu bussilla mennä mihinkään kauemmas.Oikeestaan käytettiin vaan markkinoilla yms. missä piti enemmänkin...
  11. T

    kuinka usein roskaruokaa

    Meillä käydään kebabilla,ravintolassa,hampurilaisella yms. keskimäärin kerran kuussa.Välillä useammin välillä harvemmin. Kotona lapset eivät eineksiä suostu syömään joten ruoka laitetaan lähes alusta asti itse.Sen takia sitten jos on tarve päästä helpommalla käydään ulkona syömässä.karkkipäivä...
  12. T

    Missä iässä lapset alkaa ite pyyhkiä?

    Mulla on kohta 6 ja 4 vuotiaat pojat.Oon vanhempaa yrittäny saada pyyhkimään ite, mut on hänestä niin ällöä ettei halua. Heh. pitäiskö eskarissa jo osata moinen homma?

Yhteistyössä