Hakutulokset

  1. Ä

    Nivelkipu raskauden jälkeen?

    Heips! Namina, soittele ihmeessä sinne reumapolille vielä ajasta. Mullekkin tk-lääkäri sillon keväällä sanoi että laittaa lähetteen reumapolille ja kuukaudessa varmaankin tulee aika. Sitten kun soitin varsin sinne kysyäkseen että millonkas mahdollisesti pääsee niin sieltä tuumattiin että...
  2. Ä

    Leukemiaako?!

    mielettömästi voimia koko perheelle :hug: Toivottavasti on vaan joku häiriö ja paranee pian. Se on kauheeta olla huolissaan omasta lapsestaan. Meillä tässä pari vuotta sitten oltiin yhtälailla huolesta shokissa koko perhe. Pojallamme (silloin 9kk) nyt kohta kolme, todettiin neutropenia jonka...
  3. Ä

    Nivelkipu raskauden jälkeen?

    Heips! No niin...lekurissa kävin ja taas lisää testejä. Kuukauden päästä pääsen johki ultraan mistä saadaan lisää varmuutta siitä että oisko tämä sitä sjögrenin syndroomaa. Ei hidasta hommaa, ei! Ottaa päähän ihan sikana, ku luulin jo että sais jo jonkun diagnoosin ja lääkityksen...ja näiden...
  4. Ä

    Nivelkipu raskauden jälkeen?

    Hei pitkästä aikaa! Ikävä kuulla että sulla Piija vielä on sama tilanne...niin täälläkin, "samassa veneessä" ollaan. Olen kuitenkin saanut asiaa eteenpäin...mutta oma vointi on niin surkea :( ja tämä väsymys on jotain aivan kauheaa, olisin jopa nyt tyytyväinen jos saisin tän väsymyksen pois...
  5. Ä

    Nivelkipu raskauden jälkeen?

    Tänään piti olla aika reumalääkärille...Lääkäri oli sairastunut ja aika peruttiin. :( . Uskomatonta, mutta totta. Uuden ajan sain vasta toukokuun lopulle. Oon laskenut päiviä lääkärille pääsyyn..niin pitikin sattua näin paskasti. No ei tässä auta kun kärvistellä näitten kipujen kanssa. Yritin...
  6. Ä

    Nivelkipu raskauden jälkeen?

    Minä menisin reumatohtorille, jos kerta on sairaskuluvakuutus. Olisin mennyt itsekkin, mutta sain sen käsityksen että tulisi melko kalliiksi siellä käynti kaikkine verikokeineen... mitä ne yksityisellä puolella määräävät. Mutta hoito/tutkimukset onkin sitten ihan eri luokkaa kuin...

Yhteistyössä