Hakutulokset

  1. M

    Suunniteltu raskaus 16 vuotiaana

    Niin no, sä oot ilmeisesti yh, tekstis perusteella, hankalaa oli ikä mikä tahansa ja sen vuoksi jouduit turvautumaan mm. sosiaalitoimistoon. Aika monella 19vuotiaalla on jo ammatti jonka lisäksi työpaikka. Ei tietenkään kaikilla, mutta en ottaisi omaa kokemustani maailmanlaajuiseksi. Tosin...
  2. M

    Suunniteltu raskaus 16 vuotiaana

    Sä oot 20vuotias ja tulet latelemaan siittä että minkä ikäisen olisi hyvä ottaa vastuuta ja mistä, salli mun kulta pieni nauraa.
  3. M

    Mistä koet jääneesi paitsi?

    En mistään. En kyllä ymmärrä miksi ei voisi opiskella sitä ammattia minkä haluaa ja lapset nyt ei todellakaan ole este matkustelulle. En tiedä myös mitä sulle juhliminen tarkoittaa, mutta sitäkään nyt tuskin tarvii joka päivä harrastaa. "Jos elämästä tekee vaikeaa niin sitä se silloin myös...
  4. M

    16-vuotiaana äidix?

    Jos mä oisin sinä, en kehtais ees naamaani näyttää saatika sanoa yhtään mitään kaksplussalla. Olet yleinen naurunaihe jo täällä.
  5. M

    Elloksesta ja tilauksesta kysymys.

    Ei muuten haittais vaikka kestäs puoli vuotta paketin tulo, mut tilasin sieltä synttäri lahjan ja synttärit ens vkl, niin jospa se nyt ennen sitä tulis. En jaksas millään lähteä 2 pienen kanssa kaupunkiin shoppaamaan :ashamed:
  6. M

    Elloksesta ja tilauksesta kysymys.

    Juu tuleepostin kautta, mulla siis on annettu jo 14päivä tuo lähetys tunnus, mutta eipä sillä tunnuksella vieläkään löydy mitään postin seurannasta.
  7. M

    Sano suoraan mustana tai et niin voitko

    Ehdottomasi voin, miksi en voisi?
  8. M

    Elloksesta ja tilauksesta kysymys.

    No eipä se paketti ole vieläkään lähtenyt, vaikka muka on lähetetty tulemaan 14päivä ja tänään on jo 21pv :|
  9. M

    kuinka usein pitäisi tuntea LIIKKEITÄ?? rv18

    Itse olen synnyttänyt viimeksi 08 ja sain sellaisen seurantalapun, varmaan neuvolasta riippuvainen?
  10. M

    kuinka usein pitäisi tuntea LIIKKEITÄ?? rv18

    Ei se lapsi siellä koko aikaa liiku, hullukshan sitä tulis jos 40 viikkoa olis ainainen möyrintä mahassa ;) Ihan normaalilt tuo kuulostaa, en muista milloin liikelaskenta pitää aloittaa, mutta muistaakseni päälle 30viikolla.
  11. M

    Minkäikäisen vauvan kanssa TE ootte alkaneet ulkoilun?

    2 viikon ikäisenä, talvivauva. Pakkasta oli muisaakseni -4.
  12. M

    Elloksesta ja tilauksesta kysymys.

    Okei, kiitos sinulle :)
  13. M

    Elloksesta ja tilauksesta kysymys.

    Tilasin Ellokselta maanantaina, omien sivujeni mukaan tilaus on tilassa "Toimitettu", lähetystunnuskin on. Miksi postinsivuilla, kuitenkin sanotaan ettei lähetys tietoja löytynyt? Vai onko niin ettei posti ole vielä kirjannut pakettiani?
  14. M

    G: Vauva vai Kaksplus?

    Itse tykkään vauvasta enemmän.
  15. M

    reilu 6 viikkosella

    Toivottavasti on vain ohimenevä vaihe, eikä maitoallergiaa niinkuin joku kirjoitti. Että sinäkin saat yösi nukuttua. :hug:
  16. M

    reilu 6 viikkosella

    Anteeksi, luin vain ensimmäisen kirjoituksesi en huomannut :) Voi kyllä johtua, itse kun annoin lapselleni ensi kerran korviketta, 2 päivää tuli vihreää kakkaa ja kovasti piereskeli. Rauhottui sitten. Varmaan silloin johtui että tuttipullosta tuli enemmän ilmaa kuin rinnoista ja siksi...
  17. M

    reilu 6 viikkosella

    Joskus luin että vihreäkakka johtuu mahavaivoista, onko itkuinen,piereskeleekö?
  18. M

    Uusia palstalaisia????

    Minä olen :)

Yhteistyössä