Hakutulokset

  1. Ä

    Runoja/värssyjä pinoon!!

    Kirjoittele mitä mieleesi juolahtaa, runoja yms. Haluatko lohduttaa toista lämpimillä sanoilla? kirjoita
  2. Ä

    Pienen lapsensa menettäneille nuorille äideille!

    Hei, omistan tämän palstan nuorille äideille,jotka ovat joutuneet kokemaan samankaltaista kuin itsekkin.Jotakin kamalaa. Menettämään oman rakkaan/rakkaat lapsensa. Ja jos jollain on oma kohtaisia kokemuksia,voi rohkeasti kirjoittaa,vertaistukea tavallaan etsiskelen. Onko uusia lapsia...
  3. Ä

    Heippa! Tänne kaikki alle 20-vuotiaat äidit!!!

    Tässä sitten uusi palsta nuorille äideille...Tänne vaan juoruamaan vauvoista/lapsistanne...kaikkea taivaan ja maan väliltä... Siirtoa tuolta odotus-palstalta!! =)
  4. Ä

    Hei! Tänne kaikki alle 20-vuotiaat onnelliset odottajat!

    HEi! Tänne voit tulla vaihtamaan kuulumisia ja kokemuksia odotusajastasi. Olen vm 90 eli syksyllä täytän 18-vuotta. Asustelen tällä hetkellä Lahdessa.Esikoiseni on enkelinä taivaassa,mutta nyt odotan innolla toista lasta.Yhdy mukaan: Kerro mistä päin olet? Ikää? lapset? yms....ja kaikkea mitä...
  5. Ä

    Hei! Tänne kaikki alle 20-vuotiaat onnelliset odottajat!

    HEi! Tänne voit tulla vaihtamaan kuulumisia ja kokemuksia odotusajastasi. Olen vm 90 eli syksyllä täytän 18-vuotta. Asustelen tällä hetkellä Lahdessa.Esikoiseni on enkelinä taivaassa,mutta nyt odotan innolla toista lasta.Yhdy mukaan: Kerro mistä päin olet? Ikää? lapset? yms....ja kaikkea mitä...
  6. Ä

    16-vuotiaana äidix?

    Tänne voit kirjata omia kokemuksia äitiydestä 16-vuotiaana. Itse oli 16-wee kun sain esikoiseni. Se tuntui ihanalta ja olin kyllä mielestäni ihan valmis perheen perustamiseen. Asuin kotona,mutta kun tyttö syntyi muutin kihlattuni kanssa yhteen. Elämä sujui, vaikka se välillä koittelikin...
  7. Ä

    Hei! Tänne kaikki alle 20-vuotiaat onnelliset odottajat!

    HEi! Tänne voit tulla vaihtamaan kuulumisia ja kokemuksia odotusajastasi. Olen vm 90 eli syksyllä täytän 18-vuotta. Asustelen tällä hetkellä Lahdessa.Esikoiseni on enkelinä taivaassa,mutta nyt odotan innolla toista lasta.Yhdy mukaan: Kerro mistä päin olet? Ikää? lapset? yms....ja kaikkea mitä...
  8. Ä

    Onnelliset äidit ja odottajat vm-90!

    HEi! Olen kohta 18-vuotias onnellinen 1v. tytön ja toisen masuasukkaan äiti.Toivoisin muidenkin tulevan tänne kertomaan omista kokemuksistaan. (Odotus,synnytys,tulevaisuus) Haluaisin keskusteluseuraa teiniäideistä! Ja sinun ei tarvitse olla vielä äiti,jos odotat vauvaa yhdy mukaan keskusteluun...

Yhteistyössä