Hakutulokset

  1. H

    vapaamuotoinen hakemus??!!

    voisiko joku valaista kun pitäis sellanen vapaamuotoinen hakemus laittaa et pääsis työpaikan kautta opiskelemaan.mitä siihen kirjotetaan silleen fiksusti jotain fiksua,kun se pitäs vielä lähettää omalle esimiehelle??!! kiitos jo etukäteen toivottavasti auttavista vastauksista :D
  2. H

    Atala,Tampere missä paras pulkkamäki?!

    niin siinä se otsikossa tulikin se kysymys..osaisko joku kertoo kun ei tunnu löytyvän mistään.
  3. H

    sisustussuunnittelijaksi?!

    mitä pitää opiskella että pääsee tekemään sisustussuunnittelijan hommia?!kiinnostaisi kovasti mut en noista nimikkeistä ota selvää sit yhtään.osaisko joku viisaampi kertoa minulle?! :D
  4. H

    ajokorttiasiaa

    osaisko joku kertoa tai onko joku uusinut ajokorttia lähiaikoina kun sukunimi muuttunut?Mitä kaikkee tässä nyt pitää sen asian suhteen tehdä?uus kuva ainakin pitääkö muuta?huomenna olis tarkotus mennä poliisilaitokselle kai täyttää joku lomake??!!auttakaa mua kun mä en tiä yhtään mistään mitään.. :D
  5. H

    mistä Puuha Pete-cd?

    Tietäsikö joku voisiko mistään löytyä Puuha Pete:n cd:tä?Olen yrittäny kattoo kaikki nettikaupat ainakin ja huuto.netinn mut mistään ei tahdo löytyä..Tyttö tykkää siitä niin kovasti niin haluaisin ostaa sen joululahjaksi.
  6. H

    kynsien syönnistä/pureskelusta

    Kun tämä minun 3v. syö kynsiään enkä tiedä mistä sellasen on oppinut.Tänään katselin niin kaikki kynnet oli niin lyhyet ja nyt söi jo kynsiliuskoja siitä kynnen päältä..en tiedä miten se ne oli saanu irti mut mikä neuvoks?Ittellä ei ole koskaan ollut tollasta ongelmaa et en tiä mitä pitäs tehdä...
  7. H

    mistä lasten pöytä ja tuolit Tampereelta?

    No siinäpä se kysymys tulikin ja tarkotan siis ihan sellasta yksväristä,en niitä missä on jotain disneyhahmoja..
  8. H

    äitiysneuvolan kortista..

    tuleekohan siitä paljon sanomista kun mä olen sen hukannu totaalisesti ja huomenna sitä tarvitsisin?? :|
  9. H

    ristiäislahjasta kummitytölle.

    Niin että mitähän sitä ostais?Mä olen muutenkin niin huono ostamaan lahjoja. Perinteistä vauvakirjaa en osta koska sellainen jo on.Mitä muuta kummi voisi ostaa..mä en muista edes yhtään mitä mun tytölle ostettiin.. :) kummilusikka on mun mielestä vähän tylsä ja turha.. Ideoita?
  10. H

    pakko hehkuttaa..*turhis*

    Musta tuli kummitäti aivan liian suloiselle pikkutytölle!!!!Mun ensimmäinen kummilapseni.. :heart: :heart:
  11. H

    hankkiako rattaat vai ei?

    Niin eli kannattaisiko tuolle neidille hankkia enää rattaita kun ikää on 2v 8kk?
  12. H

    Samaan aikaan synnäreillä olevia..

    vanhan ketjun innoittamana lähdetäänkö taas etsimään jotka samaan aikaan synnärillä ollut? Minä TAYS 15.07.06-18.07.06 ja osasto tais olla 4A jos en ihan väärin muista.
  13. H

    tekee niiiiin mieli suklaata..

    tein sitten uudenvuodenlupauksen et suklaa pois ainakin kuukaudeks ja siitä sit eteenpäin jos kantti kestää..No nyt mua houkuttelee tuolla dacapo-suklaarasia jonka äiti toi tänään...mun tekee niiiin paljon mieli aukasta se ja syödä kaikki.Ja nyt olisin yksin kotonakin et vois salaa syödä et mies...
  14. H

    tyttö meni sit nukkumaan ilman vaippaa..

    Sanoin tytölle et laitetaan vaippa yöksi ni neiti päätti et ei laiteta et vaan pikkuhousut.(ollut siis päiväkuivana nyt viikon.. :)) No minä annoin luvan,eipä meillä ole kiire aamulla mihinkään.Saa nähdä miten yö menee,tuleeko äidille lakanapyykkiä huomiselle.. :)
  15. H

    näin unta..(aika turha:))

    ..positiivisesta raskaustestistä.. :) alkaa alitajuntakin näköjään sekoileen..olis vaan kiva tietää mitä tuo tarkoittaa..en löydä unisanakirjaa..tietäskö joku?!
  16. H

    tampere ja hoplop

    oliskos kellään kiinnostusta tavata porukalla HopLopissa?
  17. H

    itkukohtauksista..

    kysynpä nyt täältä kun mua ihmetyttää nuo meidän päikyn tädit ku ne oli ihan paniikissa kun mun tyttö on parina päivänä siellä saanut itkuraivareita kun on pitänyt tehdä jotain.No minä olin siinä et NIIIN?!en mä nähnyt siinä mitään ongelmaa..tavallista uhmaa..mut voisko se sit olla jotain...
  18. H

    tyttö pissas pottaan...

    enkä mä ensin edes uskonut sitä.. :) sit kävin kattomassa ni siellähän oli kivat pisut tullu..oonpas mä hyvä äiti ku ei usko omaa lastaan.. :laugh: pakko hehkuttaa ku ei toi pissalla käyminen potalla ole ollut helppoa eikä ole kiinnostanut...tyttö 2v.3kk
  19. H

    ekat kuukautiset pillereiden lopetuksen jälkeen

    eli koska teillä tullut ekat menkat ku lopetettu pillerit..viime kerralla ku lopetin pillerit ni menkat alko ihan ajallaan mut nyt on muutaman päivän viivästynyt..ja aina ollu niin säännölliset menkat..
  20. H

    on niin huono olo..

    ja pitäs kohta töihin lähtee..ku tietäs et onko tää nyt sit oireita raskaudesta vai miks heikottaa..syöny kuitenkin hyvin aamupalan.ja kohta syödään tytön kans päiväruoka et jos sen jälkeen ei ala olo helpottua ni argh..huomenna käyn ostaan testin et sais jotain varmuutta tähän oloon.

Yhteistyössä