hankkiako rattaat vai ei?

ollako vaiko eikö olla
mun mielestä ei välttämättä kannata ostaa rattaita, koska nyt jo kesä edessä ja alkaa pyöräilykelit. tietty jos paljon liikutte ja lapsi väsyy, mutta toisaalta jos olettenytkin ilman rattaita...
johan oli vastaus :D
 
siis on meillä vielä rattaat mut alkaa oleen jo ihan roskiskamaa ja painoraja tulee vastaan.. :) mietin vaan et kannattasko sitä vielä sellasia hankkia kun tosiaan kesä tulee kohta ja pyörällä aletaan harjotteleen..mietin vaan jos tulee lähettyä kaupungille ni eihän toi neiti jaksa kävellä välttis mukana..
 
No me taidettiin käyttää harvakseltaan just kaupunkireissuilla rattaita neitillä viel ton ikäsenä.. Ehkä yli kolme veenäkin? En muista. Ett jos, niin älä ainakaan hirveästi satsaa.. Jotkut halvat vaan. Ja kevyet.
 
Riippuu siitä mitä te rattailla teette. Mun vajaa 3vee ei kyllä kävellen kävis mummolassa, matkaa yhteensä noin 7km tai mun kanssa kauppakeskusksessa, matkaa vähän enemmän.

Mutta jos kävelyt on tosiaan korttelin päähän leikkikentälle ja muuten auto alle, niin ei silloin ole mikään pakko olla rattaat.
 
ei kyllä mä ajattelin noita pitempiä reissuja esim.kesälläkin uimarannalle olis kiva kävellä ja matkaa jotain 3-4km. ja sit jos lähtee vaikka johonkin ostoskeskukseen shoppailemaan ni siellä sit rattaat olis aika jees..mut eipä noita nyttenkään enää kauheesti käytetä..hmm..vaikeeta.. :(
 
Greippi
Osta vaikka Brion Ponyt käytettynä ja myy pois, jos et tarvitse. Itse ostin meille toiset sellaiset huutonetistä 60 eurolla. Hyvät ja menevät vielä pitkään. Poika 3 v 9 kk käyttää niitä vielä satunnaisesti esim. kaupungilla ja pitkillä kävelymatkoilla.
 
maissihiiri
No kyllä mä ehkä ostaisin. Ja jos on tulossa vielä joskus vauva niin sittenhän olis sillekin. Varsinkin jos ostat esim Brion Ponyt niin ne kyllä kestää eikä mee "vanhan" näköiseksi.
 

Yhteistyössä