Hakutulokset

  1. lauantaipussi

    Mikä on leluhevonen jota mainostetaan Juniorilla?

    Tyttäret ei osanneet tarkemmin kertoa, mutta kuulemma hirnuu ainakin... Yritin googlettaa mut en kyllä löytäny :/ Pitäis katsastaa oisko siinä meidän 4vlle joululahjaks... :)
  2. lauantaipussi

    Kummassa mielummin töissä: päiväkodissa vai koulunkäyntiavustajana?

    Olis mahkut päästä molempiin, vaan harkitsen vielä että kumpi? Kokemusta on ryhmiksistä kyllä, mutta pväkodeista ei. Koulunkäyntiavustajana en ole koskaan ollut. Tykkään kyllä pikkusten kans olla, vaan toisaalta tekis mieli kokeilla tuota koulumaailmaa? Mielipiteitä puolesta ja vastaan!!
  3. lauantaipussi

    Täs vähä viiniä nautiskelen, on saunottu, ja aattelin vietellä tuon mieheni illan päätteksi...

    Luulen ettei pane pahakseen moista hyökkäystä ;)
  4. lauantaipussi

    Saako täällä ihannoida julkisesti maallista mammonaa?

    Vai onko rahasta ja kalliista tavaroista "ääneen puhuminen" tällä palstalla tuomittavaa? Saako olla rahakas ja vielä mainita siitä?
  5. lauantaipussi

    Apua, vissiin se on alotettava ruokaremontti... :(

    Vatsa huutaa tuskaansa. Pierettää ja ne on ihan kamalan hajusia, vatsaan koskee ja turvottaa. :/ Taitaa nyt olla paikallaan että jätän kahvin, sokerin ja muun paskan pois. Jumaliste mä haluun näistä haisevista pommeista eroon!! Olo on todella epäseksikäs... Ootteko kokeilleet Femisoijaa...
  6. lauantaipussi

    Millasen "taulun" vois lasten kans askarrella eläkkeelle jäävälle hoitajalle?

    Huomenna pitäis väkertää, onko ideoita? :flower:
  7. lauantaipussi

    Saako perhepvähoitaja "hyvitystä" lähäriopiskeluihin?

    Kertokaa arvon kanssasisaret! Lyhentääkö siis pph-opinnot miten noita lähäri-opintoja?
  8. lauantaipussi

    Uskaltaako lapsia päästää synttäreille täitartuntavaaran takia?

    Sankarin äiti ilmoitti aamulla että lapseltaan löytyi täitä. Täishampoo-pesulle olivat menossa... Uskallanko omiani päästää kylään? Lupa oli kuulemma olla pipo päässä sisällä...
  9. lauantaipussi

    Oiskohan iso homma muuttaa toiselle paikkakunnalle 2-3vuodeks?

    Voi olla että miehen työn matkassa lähdettäis monen sadan kilsan päähän Saimaan seudulle... Lapsista 2 on alakoulussa, nuorin pväkoti-iässä. Itselläni määrä-aikainen työ, joten siinä ei mitään ongelmaa isommin tulisi. Mietityttää vain miten sitä järjestäisi kaiken...Talo täällä vuokralle...
  10. lauantaipussi

    Naputtelin säästöt miehen tilille -ottakoot vastuuta vaihteeksi hänki.

    Vituttaa aina olla se jolla on ohjat ja langat käsissä. Miehellä paljon vähemmän kontolla asioita, joten sanouduin irti näistä raha-asioista. Tehköön mitä parhaaksi näkee. Pah ja pöh. Paska päivä.
  11. lauantaipussi

    Tää kasvihuonehan ei oo pahan hintanen, onko kellään tällasta?

    Kattelin HobbyHallin sivuja ja bongasin tän... Oon haaveillu kasvarista ja oon aatellu et ostaisin sellasen isomman, mut nyt oon kuiten tullut aatoksiin että onko se iso kuitenki sit sellanen et innostuu kasvattaan liikaa hoidettavaa?? Isohan ois kyl helpompi, mut oisko tuo pienikin ihan hyvä...
  12. lauantaipussi

    Flunssa ja lämpö tasan 37: töihin? :(

    Mulla siis korventanu nielua jo maanantaista asti, mut kuumetta ei oo nostanu. Särkylääkettä otin jo ti, että helpottais oloa. Sijaisena oon ollu tän vkon, ja tänään pitäis kans mennä vaik olo on kipeä! Normaalilämpö mulla 36,5 ja nyt näyttää himpun yli 37... :( Voi elämänkevät sanon kyllä ja...
  13. lauantaipussi

    Zumbako kuluttaa vain 265kcal tunnissa?

    Mä yritin tuolla aiemmin tehä alotuksen tästä mut kone jotenki jumi just...Mut yritetään uudestaan! Eli Kiloklubi väittää et zumba kuluttaa 265kcal tunnissa, voiko pitää paikkaansa ku hiki kuiten lentää tosissaan?
  14. lauantaipussi

    Nyt mukaan Toukokuun tiputukseen!!

    Eli tarkoitus ottaa tsemppi päälle vielä kesän kynnyksellä -nyt ehtii vielä muutaman kilon karistaa ennen uimarantakelejä! Nyt loppuu jahkaus ja tekosyyt! Tyyli on vapaa, kunhan paino putoaa! Vinkkejä jakoon ja kysyä saa. 3-5kg tavoitteena pudottaa toukokuun aikana, pidempään ei ole tässä...
  15. lauantaipussi

    polykarbonaattilevyistä "lasitus" terassille?

    Oisko täällä joku joka tietäis?? Ootteko rakentaneet lasituksen tällaisesta pleksistä terassin ympärille? Kiinnostaisi tietää miten se pysyy kirkkaana, himmeneekö vuosien myötä. Lapsiturvallinen tää ois kuitenki, ei särkyis.
  16. lauantaipussi

    Nyt se tuli!!

    Vesirokko tuli taloon!!! Kyllä sitä on jo ootettuki monta vuotta ;)
  17. lauantaipussi

    Mistä mä löytäisin terassilasituksista kuvia? Siis normi-ihmisten ite rakentamia?

    Ois kiva kattoa muiden projekteja miten onnistuneet :) Ja laittakaa toki ite kuvia omista terasseista lasituksineen, ja missä käytössä teillä ne on! :wave: Himottais itelle sellanen ja mietin jo et voisko pykätä vaikka tollasen ison seinäkasvihuoneen tuohon terassin päälle... :confused:
  18. lauantaipussi

    Mikä järki noissa hintavarauksissa on?

    Jos on kuitenkin lähtöhinnan laittanut vaikka 25€ ja sitten hinta nousee huudoista 50€. Mutta hintavaraus on kuitenkin yli tuon 50€? Miksei sitä lähtöhintaa voi jo laittaa sen verran isoksi ettei tuota hintavarausta tartte sinne enää häiritseen?? Turhahan noita on huutaa jos ei edes tiedä mitä...
  19. lauantaipussi

    Kuivat jalkapohjat, ainainen riesa...

    Kantapäät myös toisinaan halkeilevat, rasvata täytyis joka pvä mut en mä aina muista... :( Ihan jotain erinäisiä paksuja rasvoja käytän, en ole ostanu mitään erityisesti halkeileville kantapäille tarkoitettuja voiteita koska olen kuullut että ne eivät oikeasti auta... Raspia on pakko välillä...
  20. lauantaipussi

    Miksei täällä saa koskaan arvostella mitään/ketään ihan luvan kanssa??

    Miksei saa ihmetellä jos joku on poikkeavan näköinen? Miksei saa kauhistella jos ihminen on todella lihava? Miksei saa arvostella ketään? Ei se tarkota sitä että päin näköä kellekään tarttee sanoa että helvetin läski oot. Mut voi sitä mielessään ja palstalla pohtia? Tarviiko kaikesta...

Yhteistyössä