Kuivat jalkapohjat, ainainen riesa...

Kantapäät myös toisinaan halkeilevat, rasvata täytyis joka pvä mut en mä aina muista... :( Ihan jotain erinäisiä paksuja rasvoja käytän, en ole ostanu mitään erityisesti halkeileville kantapäille tarkoitettuja voiteita koska olen kuullut että ne eivät oikeasti auta... Raspia on pakko välillä käyttää mut luin siitäkin että se saattaa innostaa ihon kasvattamaan vaan sitä paksua nahkaa uudestaan.

Voi v*ttu kesä tulee taas ja mä haluan käyttää sandaaleita nätein jaloin... :ashamed:
 
..
jotain perus rasvaista voidettta tai vaikkapa ruokaljyä reilusti kantapäihin, sitten muovipussista liuskat kantapähän ja solmu nilkan ympärille ja sukka päälle. muutama yö näin niin jo helpottaa. muovipussia ai kannata jalkihinsa vetää, hiostuu vapaanvälit turhaan ja tuleepi sientä sinne.
 
"totuus on"
Sulla on tekokuituisia sukkia käytössäsi sekä huonot kengät, joissa jalka pääsee hikoamaan mutta ei kuivumaan.
Tilavammat kengät jalkaan ja villainen sukka jalkaan myös.
Tekokuidut eivät anna ihon hengittää ja kosteus saa aikaan halkeilevia ja rumia jalkapohjia...
 
[QUOTE="totuus on";23612362]Sulla on tekokuituisia sukkia käytössäsi sekä huonot kengät, joissa jalka pääsee hikoamaan mutta ei kuivumaan.
Tilavammat kengät jalkaan ja villainen sukka jalkaan myös.
Tekokuidut eivät anna ihon hengittää ja kosteus saa aikaan halkeilevia ja rumia jalkapohjia...[/QUOTE]

voi pe*kele ku mä en oikeestaan muuta käytä ku villasukkia...On ohuempaa ja paksumpaa. Kengät on aina sellaset mukavat, millään korkkareilla en kävele tai muillakaan hienommilla kengillä : / Ärsyttää ku on niin rumat jalat... Vähän aikaa ne on hyvät ku tehohoitaa rasvauksella ja raspilla, mut auta armias jos jätän vaik vkoks pariks hoitamatta niin on taas sen näköset että ois sokerihuurretut jalat :kieh:
Onko mulla sit joku häikkä jaloissa, sieni?? Ku mun vanhemmillakaan ei oo näin kuivat jalat, nii aattelin ettei se voi tulla geeneissä...?
 
[QUOTE="vieras";23612448]http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=ima01628[/QUOTE]

No tuossa kuvassa nyt ei niin pahannäkönen ollu mitä mun googlaamassa kuvassa oli! Eihän sitä tiedä vaik toi oiski...Kandeehan se varmasti lääkärillä otattaa näytteet. Varmuuden vuoksi kai.

Vai onko yleensäki et halkeilevista jalkapohjista vaan kärsitään lopun ikää jos on sellaseen taipuvainen... :( Kesäisin tää mun mielestä kyllä helpottaa, talvella on taas kaameeta...
 

Yhteistyössä