Hakutulokset

  1. sorbetti

    Mikkelin seudun odottajat ja äipät...

    Heipsun!! Ai että, eilen oltiin eskarin kevätjuhlassa. Kyllä meinas niin tulla tippa linssiin, mut sain pidätettyy ja tyydyin nieleskelemään silmät punasena... :D Itku tuli sitten vasta tänään kotona kun katoin videokamerasta mitä tuli kuvattua. :D Muuten varmasti menis ihan ok, mutta kun...
  2. sorbetti

    Mikkelin seudun odottajat ja äipät...

    Tänään oli Casperilla eka toimintaterapia kerta. Vielä AINAKI kerran käydään. Sit jos sais vaikka lapsenvahinki tälle pienemmälle niin sujuis vähän sutjakammin. Tänään sillä oli niin hirvee väsykiukku et ei kyl voitu lopuks enää juuri mitään jutella kun tää vaan huuti. Noh, paremmalla onnella...
  3. sorbetti

    Kertokaas booliohjeita :)

    Siitä tulee aika hyvä kun laittaa viinaksen lisäks spritea ja pommacia. :)
  4. sorbetti

    Mikkelin seudun odottajat ja äipät...

    Hui, tulipa siitä pitkä... B)
  5. sorbetti

    Mikkelin seudun odottajat ja äipät...

    No nih. Kone se tahto kaatua justiinsa sillon kun olis viimeks se kahvittelukerta ollut. Empä sitten päässy itestäni ilmottelemaankaan. :( Nyt kone jotenkin taas toimii. Täällä on vauvoja tullut ja kaikkee. Onnea hirrrveesti VauvaUnelma ja hippitatti pienistä pojista!! :heart: Hyvä että...
  6. sorbetti

    Mikkelin seudun odottajat ja äipät...

    Heippa taasen! Tässä onkin taas vierähtäny ku oon viimeks kirjotellu. :ashamed: Ollaan tässä viimeset pari viikkoa sairasteltu nii että jos vaikka vähäks aikaa riittäis. Ensin alko tuo vanhempi poika köhimään ja nenä valumaan, sit mä perässä ja sillä erotuksella että nous vielä kunnon...
  7. sorbetti

    Mikkelin seudun odottajat ja äipät...

    Vihdoin ja viimein saatiin uus pesukone. Maanantaina haettiin mammuttimarkkinoilta alennuksessa ollut / oleva 6kg kone. =) Onkin puolet isompi mitä oli vanha, aina tahtonut isompaa. :D Ja nyt jopa saanut kaikki pyykitkin pestyä tältä reilun parin viikon ajalta. Ei oolu kun 9 koneellista. :D...
  8. sorbetti

    Mikkelin seudun odottajat ja äipät...

    Heipsan taasen kaikille! napille kovasti voimia ja paranemisia. Voithan sä viakka tässä välissä pumppailla maitoa ja heittää pois niin ei ihan lakkaa tulemasta. =) Toivottavasti et kattiina ainakaan kovasti kipeeks tule. Kipeenä on niiiiiiiiin kurjaa. :| Kristianilla vieläkin vähän yskää...
  9. sorbetti

    Mikkelin seudun odottajat ja äipät...

    Kone taas ollu ihan jumissa niin ei aikasemmin päässy. :/ Mutta juu taidetaan jäähä huomenna kotia kuulostelemaan tilannetta. Perjantaina kuitenkin pakko liikahtaa kun isomman pojan puheterapeutti ja tulevan kummipojan =) ristiäislahja käytävä jättämässä kaiverrukseen että kerkiää. Mutta...
  10. sorbetti

    Mikkelin seudun odottajat ja äipät...

    VauvaUnelma Voi että. :( Tuo yöheräily kyllä jotenkin aina niin sapettaa. Koko seuraava päivä tuntus aina olevan pilalla. Meilläkin tuo pienimmäinen meinaa olla vähän sellanen ongelmanukkuja. Hippitatti Monasti kuulee että ei oo ensin koko raskausaikana supistanu kertaakaan ja sitten ihan...
  11. sorbetti

    Mikkelin seudun odottajat ja äipät...

    Uih! Onnea mystille hirmuisesti pienestä pojasta!!! :heart: :flower: On kyllä tosiaan pikkanen poika. =) VauvaUnelma :laugh: Vai piereskelee se teitin vauva. :D Mä ainaskii voisin lähtee ens viikolla. Sitten onkin taas isompi poju eskarissa. Ja ens viikolla alkaa heillä uimakoulu. :)...
  12. sorbetti

    Mikkelin seudun odottajat ja äipät...

    Voi kiitos kattiina. =) Oli kyllä hurjan sulonen se teitinkin tyllerö. :heart: =) VauvaUnelma Juu kato ei se mitää. Kyllä iteki sit tajusin et no oonhan mä sen siellä akselissa nähnykki. :D Vitsit että ottaa päähän. Pesukone sano sopimuksen irti... |O Pitäis varmaan lähtee...
  13. sorbetti

    Mikkelin seudun odottajat ja äipät...

    Oli kyllä kivaa. =) Lähin sitä hiivatin dna kauppaa metsästämään ni kas kummaa, sehän on nykyään akselissa... :kieh: Noh, tulipahan liikuntaa. =) Kristian se ei pitkään pysyny hereillä vaan nukahti sitten rattaisiin ennen ku kotia kerittiin. Illalla mulle sitte iski ihan järetön migreeni. :/...
  14. sorbetti

    Mikkelin seudun odottajat ja äipät...

    Kahvittelu käy myös mulle, vaik en kyllä kahvia juokaan. :D Ja meillä on tuollaset tummanvihreet emmaljungan rattaat joissa rekkari missä lukee kristian. VauvaUnelmahan se taiskin jo meiät kerran bongata. =) Ja mukana siis myös tuo meiän 6v. Casper. Huomiseen siis!! =)
  15. sorbetti

    Mikkelin seudun odottajat ja äipät...

    Mäkin tuun! :wave: Mä voisin sitten iskee sinne tolla bussilla mikä lähtee 10 aikaan täältä tuskusta (niitä ku menee vaan tunnin välein), eli se ois joskus 10-15 yli 10 keskustassa. Nähtäiskö siinä akselin pääovien eessä, siinä kävelykadun puolella?
  16. sorbetti

    Mikkelin seudun odottajat ja äipät...

    Piti vielä kysymäni, että vai onko muilla lähössä miten lapsia mukaan? Ja voiko esim. kattiinan pienonen kovastikkaan vielä ulkoilla? Tai mitä sanoisitte siitä leikkipaikasta mikä on Akselissa siellä alhaalla? Vai onko se minkäänlainen, en oo ite käyny ollenkaa...
  17. sorbetti

    Mikkelin seudun odottajat ja äipät...

    Helou! Nyt ollaan vatsatautikin läpikäyty tuon nuorimmaisen kanssa. Jännityksellä ootetaan iskeekö vielä mieheenja vanhempaan poikaan. Ne on kyllä aina niin epäreilun terveitä. :D Uskoisin että mulle myös sopii tuo 2.päivä. Esikoisellakin hiihtoloma sillä viikolla niin ei tarvii eskarin...
  18. sorbetti

    Mistä saa?

    Tää on vika :p http://www.sinelli.fi/product_catalog.php?c=346
  19. sorbetti

    Mistä saa?

    Tääl on kans kivoja. Nyt iha innostuin ettimään. :D http://www.mussukat.fi/tuotteet.html?id=60/

Yhteistyössä