Hakutulokset

  1. R

    Päiväkahviseuraa vantaalta?

    Hei! Olen 28v äiti Tikkurilasta, minulla on 4v poika ja 1,5v tyttö ja kaipailemme seuraa lähistöltä! Päivisin puistoon, kahville tms. Voit laittaa minulle vaikka sähköpostia! Lipizza@suomi24.fi
  2. R

    kuka epäilee?

    Möhköfanttis: Eihän niitä todetakaan, kun oireet tulevat "liian myöhään" tai pistetään jonkun muun kuten sikanuhan syyksi. Ne tapaukset eivät pääse ihmisten korviin, muuten kärsii bisnes.
  3. R

    kuka epäilee?

    mismina: niinhän ne väittää että rokote annettu liian myöhään, mutta kun ei tämä tauti ole kovin tappava niin mikä ihme ne ihmiset on tappanut? Kyllä herää kysymys että rokotuksilla on tekemistä tämän asian kanssa! Eli mekään emme sitä piikkiä ole hakemassa.
  4. R

    Ystäviä Espoosta

    Minnes on kaikki espoolaiset kadonneet? Veikö kesä mennessään:) Vieläkö ihmiset treffailevat? Espoon keskuksen suunnilla oltais seuraa vailla varsinkin aamupäivisin vaikka ulkoilun merkeissä... tai jossain missä on helppo olla 3 vuotiaan ja vauvan kanssa.
  5. R

    Turvonneet imusolmukkeet

    Mua myös aina epäilyttää nuo imusolmukkeet.. usein sanotaan että ihan "normaalia", mutta minusta se ei ole normaalia.. Meidän 2 vuotiaalla pojalla nousi tammikuussa kaksi pattia kaulaan kovan flunssan yhteydessä. Lääkäri oli sitä mieltä, että kyllä ne siitä lähtevät jossain vaiheessa.. nyt...
  6. R

    Ystäviä Espoosta

    Kumikameli ja hemmis: taisitte olla jo sit siirtyneet rollssiin kun me tultiin robertsiin, ei näkynyt isoa mahaa:) Meidät tunnistaa karkailevasta ja kovaäänisestä kaksi vuotiaasta pojasta :laugh: Hemmis: Meille vois toi torstai iltapäivä sopia kahvittelulle.. aika ei niin kovin tarkka oo...
  7. R

    Ystäviä Espoosta

    No voihan.. kannattaa vissiin lukea vähän useammin tätä ketjua.. Oltiin poitsun kanssa siinä entressen robertsissa muistaakseni neljän ja viiden välillä.. oltais voitu tulla vähän aiemmin ja liittyä seuraan jos oisin tajunnut lukea täältä. No seuraavalla kerralla.. Moneltakos olitte siellä...
  8. R

    Hullu hammaslääkäri

    No ompa outoa, että vielä yksityisellä saa tuollaista palvelua!! Tuo palvelu takaa ainakin sen, että asiakaskunta vaihtuu tiuhaan.. Itselläni huonoja kokemuksia uudesta julkisen puolen hammaslääkäristäni. Ulkomaalainen oikein mukava ja hymyilevä mies, mutta tosiasiassa vaikka hymyileekin niin...
  9. R

    notkoselkä ja raskaus

    Mulla on lievä skolioosi selässä ja yliliikkuvat nivelet. Mulla on helposti selkävaivoja vaikka en raskaana olisikaan. Ensimmäisessä raskaudessa selkä joutui aika koville, mutta selvisin sentään. Loppuraskaudesta tosin kärsin issiaskivuista nivusissa. Nyt toisessa raskaudessa olen vasta...
  10. R

    Ystäviä Espoosta

    Me ollaan vielä flunssan kourissa, tai mä vasta kaaduin tänään sängyn pohjalle oikein kunnolla, joten jää tapaaminen valitettavasti seuraavaan kertaan. t. Roza, poitsu 2v ja masu:)
  11. R

    Ystäviä Espoosta

    Mekin mielellään tultais tapaamiseen maanantaina jos saadaan flunssa selätettyä ennen sitä.
  12. R

    Toukokuun Tuhisijat tammikuussa <3 <3 <3

    Voisin ilmoittautua listalle vaikka en ole kovin ahkerasti täällä pyörinyt. Laskettu on siis 19.5 ja toinen tulossa ja sairaalana ehkä tammisaari... Päivittääkö teillä joku täällä tuota listaa vain pitääkö se itse osata sinne laittaa?
  13. R

    äitejä espoosta

    emmy83: toivotaan että kohta helpottaa:) Oletko huomannut että tuolla tapaillaan puolella on äitejä jotka tapailevat näillä kulmilla silloin tällöin. Itse sen vasta löysin ja lisäsin itseni sinne jos vaikka uusi meeting olisi jossain vaiheessa tulossa. Tuut sit mukaan kun vauva on syntynyt ja...
  14. R

    Ystäviä Espoosta

    niin ja olen 25v ja myös mies löytyy taloudesta:) Jäi esittely vähän puolitiehen..
  15. R

    Ystäviä Espoosta

    Hei! Minä voin myös ilmoittautua mukaan jos treffejä vielä järjestetään. Minulla on 2v poika ja toinen tulossa rv18. Asutaan Muuralassa, Espoon keskuksesta siis n. kilsan päässä.
  16. R

    82-syntyneet äidit pks:)

    Minulla on 2v poika ja toinen tulossa rv 18. Espoossa asustellaan.
  17. R

    äitejä espoosta

    Heips! Big mama ja emmy83 asustelevat aika lähellä minua. Itse asun muuralassa eli hirvisuon ja suvelan välissä:) Minulla on 2v3kk poika ja toinen tulossa toukokuussa, nyt siis rv 18. Kotona ollaan ja tekemistä aina välillä kaipaillaan. Jos seuraa kaipaa niin saa kysellä:)
  18. R

    lapseni ei nuku??

    Suosittelen, että jätät sen pullon pois. Lapsi on luultavasti tottunut heräämään yöllä yöpalalle. Se vaatii sinnikkyyttä ja jaksamista, mutta se palkitaan sillä, että lapsi ei herää enään syömään. Itse vieroitin lapseni yösyötöistä jo vähän reilu puoli vuotiaana. Pari yötä nukuttiin erittäin...

Yhteistyössä