Hakutulokset

  1. Neith

    mie löysin juuri unelmieni talon.. et jos joku vaik vois lahjoittaa tarvittavat rahat :D

    tän mä haluan.. http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=13173654631420&itemcmd=move5&listSize=17&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1625186 vähän väriä seiniin ja musta keittiö niin olis...
  2. Neith

    kylpyhuone remontti, tekisitkö sinä isomman muutoksen..

    eli, meillä on vähän hassusti suunniteltu kylppäri ja nyt kun kylppäriremontti alkaa olemaan ajankohtainen ainakin suunnittelupuolella tarjouskyselyiden takia niin mietinkin seuraavaa.. uusitaanko vain vesieristykset ja laatoitukset sekä kalusteet, ja vaihdetaan lattiakaivoon "oikeanlaiset...
  3. Neith

    tapaturma alttiit lapset, miksi toisille sattuu ja tapahtuu liki joka päivä?

    oon nyt miettinyt että mistä johtuu se että jotkut lapset tuntuvat olevan kokoajan turvallaan :O oma poika kuuluu näihin.. eilen kaksi kertaa isommin, ekan kerran kaatui pää edellä patteriin ja toisen kerran kikkaili hiekkalaatikolla ja tuli siitä reunalta sitten turvalleen maahan.. tuntuu...
  4. Neith

    ei ollut hukkaan heitetty kiukku ja päivä *kuva*

    kuva poistettu, kiitokset positiivisesta palautteesta ja myöskin kritiikistä :)
  5. Neith

    laatikosto hakusessa, onko ideoita mistä etsiä?

    tarvitsisin säilytyslaatikoston askartelutarvikkeille, ja tuottaa vaikeuksia löytää sellainen.. : / ikeassa olisi muutama sopiva, mutta hinta on turhan kova tai sitten ne on väärän värisiä.. IKEA | Työtilan säilytys | Laatikostot | ALEX | Laatikosto + pyörät tuon tyylistä etsin, mutta...
  6. Neith

    kerrankin tehokasta lomankäyttöä, rakentelin pihaa :) *kuva*

    meni hermo kitukasvuiseen nurmikkoon, joten tuhosin viimeisenkin pläntin sitä :D naapurin puolelta tulee jotain prkl rikka kasvia joka valtaa koko nurmialan, eikä nyt oikein ollut motivaatiota alkaa vaihtamaan koko maa-ainesta ja rakentamaan jotain suoja vallia siihen rajalle..
  7. Neith

    tälläisen kakun mie väänsin pojalle *turhis*

    loppuvaiheessa meinas loppua aika, usko ja poikakin tuli ilmoittamaan että haluaa paloautokakun.. josta sitten päästiin aiheeseen " sinä osoitat kiitollisuutta kun minä olen sinulle tehnyt toiveittesi mukaisen kakun ja nyt menet omaan huoneeseen miettimään mikä meni pieleen* eli vähän toi...
  8. Neith

    vanhaa ladaa harvemmin hienoksi sanotaan..

    mutta mun poikani mielestä se on.. :snotty: käytiin kävelyllä ja se spottas vanhan valkoisen ladan, juoksi sen luokse ja huusi että äiti tälläisen auton minä haluan kun kasvan isoksi :laugh: jatkoi juttua, oi katso kuinka hianot ovenkahvat ja ratti!! katsoi naapuruston tuunaaja pojat hitusen...
  9. Neith

    kestääköhän sokerikuorrute hyvänä huomiseen jos koristelenkin sen kakun jo tänään?

    olis sen miljoona hommaa mitkä pitäis vielä hoitaa ja se kakun kuorruttelu kestää kauan.. joten meneeköhän se ihan mössöks jos teenkin sen tänään illalla jo..
  10. Neith

    mistä löytyis niitä merkeillä tehtyjä kuvioita/kuvia facebookkiin?

    siis niitä juttuja joissa on käytetty /()*^> merkkejä kuvioiden tekemiseen...
  11. Neith

    onko paljon jo ruokaan on mennyt rahaa 515,64€ 3 hengeltä?

    tässä laskin meidän kauppakuitteja ja tuollainen summa on mennyt tähän mennessä ruokaan ym juttuihin siihen päälle vielä kauppakuiteista löytyi 180,36 turhuuksia :snotty::ashamed: on kyllä mennyt enemmän kuin ois pitänyt ja enemmän kuin mitä luulin meillä ruokaan menevän
  12. Neith

    tää joutuis nyt sitten siihen prkl tähystykseen :/

    .....
  13. Neith

    G: parhaat leffa sound trackit pinoon :)

    linkkeinä tai nimillä, mitkä on parhaita :) *ajatuskatko, siis tarkoitin sitä yhtä tietty'ä kappaletta, tunnaria tai miksi sitä nyt sitten haluaa nimittää* :ashamed::snotty:
  14. Neith

    ihanaa saada taas poika kotio, miten voikaan olla näin järjetön ikävä (turhis, älä lue jos nimimerkki ärsyttää))

    poitsu ollut perjantaista asti taas poissa, minen tiiä miksi nää erossa olot muutta kerta kerralta vaikeammiksi :ashamed: kesällä olis tulossa ainkain kerran viikko eroa, mahdollisesti kaksi. ja toisella kerralla se on usean tuhannen kilometrin päässä että olen lisäksi huolesta mykkyräisenä...
  15. Neith

    kertokees te viisaammat, miksi autopaikkoja ei saa tehdä tarpeeksi?

    siis kun on määritelty jo kaavoitusvaiheessa kuinka monen auton katos tai parkkipaikka saa olla, talonyhtiöissähän on järjestäen liian vähän autopaikkoja, niin miksi niitä ei saa tehdä lisää jos tontin tila riittää? (tossa katselin meidän parkkista ja tuli taas mieleen tämä asia kun meidän...
  16. Neith

    mikä on saanut sinut tänään hymyilemään isosti?

    tälläinen positiivinen kysely iltaan
  17. Neith

    mitenhän saisin kasaan 10000kcal päivässä :O?

    siis ilman että oksennan siitä ruokamäärästä? : / luin juuri että saadakseen kilon lisää painoa niin pitäisi syödä 7000kcal normaalin ruuan lisäksi (eli normaalisti syön sen 2000-3000kcal) paino on nyt tippunut 55,5kg ja alkaa olemaan vaarallisen alhainen mulle, ja nyt sitten on pakko saada...
  18. Neith

    onko normi mitat pojalla?

    eli ikää tulee kohta 4v ja äsken mittasin ja punnitsin 109,4cm ja 18,8kg 3v neuvolamitoista on kasvanut liki 9cm pituutta ja 3,7kg painoa 4v neuvola on vasta ens kuussa joten sitten tiedän ne "viralliset" mitat mutta onko normi sopusuhtainen poika?
  19. Neith

    syyllistyin muuten eilen "näpistykseen" ja pojan mielestä vielä illalla varastin hänen rahat :O

    eli melko hyvin meni päivä siis :laugh: eilen kun käytiin kaupassa niin sattui moka joka hävettää vieläkin, ekana käytiin leluosastolla josta poika sai valita itselleen lego paketin, oltiin siis sovittu että saa ostaa sellaisen mihin hänen rahat riittää ja kerroin että äiti maksaa sen kortilla...
  20. Neith

    kyllä alkoi hymyilyttämään kun tämän pätkän katsoin :D

    YouTube - Anti Depression Video :D

Yhteistyössä