Hakutulokset

  1. U

    Clomittaret 2013

    Minut voi poistaa listalta. Elämä ajautunut siihen pisteeseen, ettei raskaus ole enää toiveissa.
  2. U

    Clomittaret 2013

    Mun on pakko myös ottaa osaa tähän keskusteluun. Me jouduttiin suoraan ivf-hoitoihin -09, koska lääkärin mukaan molemmat tuubat täysin tukossa, eikä näin ollen mitään mahdollisuuksia muutoin raskautua. Ensimmäisen ivf:n koittaessa toiveet olivat todella korkealla ja kun pakkaseenkin saatiin...
  3. U

    Clomittaret 2013

    Tauko jatkuu huonojen kilppariarvojen vuoksi. Huomiselle voi päivittää kp 2
  4. U

    Clomittaret 2013

    Meillä taukokierto menossa, mut käyn aika usein lukemassa teidän muiden kuulumisia. =) Jotenkin ne toisten hyvät uutiset saa omankin toivon heräämään ja ajattelemaan, että jospa se jossain vaiheessa sattuisi omallekkin kohdalle. :) Negatiiviset uutiset taas saa mielen matalalle eli kovasti...
  5. U

    Clomittaret 2013

    Pyydän jo etukäteen anteeksi tätä omanapaisuuttani, nyt vaan veetuttaa niin lujaa taas! :ashamed: Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta ja lääkitys siihen. Arvot oli maaliskuussa päin peetä ja lääkitystä nostettiin. Toukokuussa arvot olivat parantuneet huomattavasti, mutta lääkäri päätti...
  6. U

    * OYS 2011 hoidot *

    Nellikaneli ja korkjas Meillä oli kesäkuussa 2.ivf:n 1.pas. Yhteensä alkioita on nyt siirretty 16 (vai 18?), tuloksetta. Sain tähän edelliseen siirtoon kortisonin. Lääkärinä oli nainen, etunimi alkaa M-kirjaimella. Eipä tämäkään tuottanut tulosta, mutta uskon, että mahdollisuudet ovat paremmat...
  7. U

    Clomittaret 2013

    Onnea plussanneille! :heart: ja lämmin :hug: kaikille sitä tarvitseville. Täällä kp 2 ja clomitauko. Mahdollisesti ens kuussa 2.ivf:n 2.pas.
  8. U

    Clomittaret 2013

    Minut voi
  9. U

    Hoitoa toistuviin keskenmenoihin?

    Tämä kiinnostaa itseäni ihan ystäväni vuoksi. Hänellä on 2 lasta ja 7 keskeytynyttä keskenmenoa. Ensimmäiset 3 keskenmenoa on näiden kahden välissä ja loput 4 näiden jälkeen. Joka kerta on nähty syke ja kaikki ovat kehittyneet rv 9+ - 13+ jotain. Pienellä paikkakunnalla asuu, eikä...
  10. U

    Clomittaret 2013

    Mulla piinailu päättyi kuten arvelinkin, täti saapui. Arvasin jo, miten tässä käy, niin ei tuntunut edes pahalta. Mulle vois päivittää huomiselle kp 5 Seuraava pas elo- tai syyskuussa.
  11. U

    Clomittaret 2013

    Pumppeli :hug: (.) Varma nega olo ja vahvistui vain entisestään, kun typeränä tein aamulla testin. Ihan puhdas nega. Toisaalta en edes pettynyt, kun olen ollut siirrosta saakka varma epäonnistumisesta. Noh, täytyy testata vielä myöhemmin se uus nega ja suunnata jo katse seuraavaan...
  12. U

    * OYS 2011 hoidot *

    Kyllä siellä kaikki on hyvin, kun sykekin jo näkyy. :heart: Nautihan raskaudesta. :heart: Meillä on tuo yks ihana lapsi, jota pitkään yritettiin ja viimein clomeilla onnistuttiin. Ei mulla ollut silloin mitään tunnetta, että raskaana olen. Enkä kyllä osannut edes nauttia raskaudesta, koko...
  13. U

    * OYS 2011 hoidot *

    Okei. :) (.) Pp7 menossa, tympäsee nuo lutinukset... Siirrosta saakka olen ollut täysin varma negasta. Just illalla sanoin miehelle, että tuskimpa tuleva nega sen kummemmin missään tuntuu, koska en ole kertaakaan hoidoista plussannut. Muistan, kun ensimmäisten siirtojen aikaan olin todella...
  14. U

    * OYS 2011 hoidot *

    Rizu hirmusesti onnea sykkeestä! :heart: Pakko kysyä, oliko sulla millasia oireita piinaillessa?
  15. U

    Clomittaret 2013

    Anteeksi tää mun omanapaisuus.. :ashamed: Ihan hävettää myöntää, että käyn useita kertoja päivässä lukemassa täällä teidän muiden ajatuksia ja kuulumisia, mutta aivotoimintani on tällä hetkellä niin vähäistä, että en osaa kommentoida mitenkään.. Ajatukset pyörii pelkästään oman navan ympärillä...
  16. U

    Clomittaret 2013

    Pikainen oma napa puhelimella: mieskin luopui jo toivosta plussan suhteen.. Totesi aamulla, ettei enää usko plussaan, koska mulla näyttää ja kuulostaa olevan samat pms-oireet kuin aina tähän aikaan kierrosta.
  17. U

    Clomittaret 2013

    Hanzku, hyvin on hedelmöittyneet ja jakautuneet. 2 ivf:ää tehty, molemmista saaliina yli 10 alkiota. Meillä ongelma ilmeisesti kiinnittymisessä: kaikki alkiot olleet hyviä, mutta yksikään ei ole edes yrittänyt kiinnittyä.. (.) Niin turhauttaa Lutinuksen käyttö, koska...
  18. U

    Clomittaret 2013

    :hug: kaikille sitä tarvitseville. :heart: Niian mulle on siirretty muutoin aina kaksi alkiota, paitsi ensimmäisessä ivf:ssä tuoresiirrossa ja eka pas:ssa.. Kaippa lääkäritki tuli siihen tulokseen, et se on se ja sama laitetaanko 1 vai 10, kun ne ei kuitenkaan kiinnity. Tai edes yritä...
  19. U

    Clomittaret 2013

    Kaks kyytiläistä haettu mukaan eli minut voi laittaa piinailijoihin, kunhan listaa jossain vaiheessa päivitetään, tänään pp0
  20. U

    Clomittaret 2013

    Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. :( SookyS Meidän lapsi sai alkunsa clomeilla. Kävin yksityisellä gynellä, joka määräsi verikokeet ultrasi kahden kierron ajan useampana päivänä, jotta näki todellisen tilanteen. Määräsi clomit, joita söin 4 kiertoa. Viimeisestä tärppäsi...

Yhteistyössä