Hakutulokset

  1. Phoebsi

    Hiljaista kuin huopatossutehtaalla

    En tiedä, miksi tulin tänne kurkkimaan.
  2. Phoebsi

    Kun 3-vuotias aloittaa ratsastamisen?

    Niin mistä ihmeestä löydän tuolle nappulalle sopivia varusteita? :D
  3. Phoebsi

    Paras suolainen reseptisi näistä aineksista?

    Kirsikkatomaatti Mozzarella/Aura Tuore basilika (punainen pesto) :)
  4. Phoebsi

    Mihin matkustatte kesällä?

    Me valittiin tämän kesän kohteeksi Berliini :heart: Mennään miehen kanssa kaksin. Loppuvuodesta ehkä koko perheen reissu, tai sitten ensi keväänä. Mihin te muut suuntaatte? Ja saa kertoa Berliinin-vinkkejä!
  5. Phoebsi

    Nämä kaksi!

    :heart: Ei minulla muuta, ihanaa ja aurinkoista lauantaita!
  6. Phoebsi

    Kuvia lastenhuoneista!

    Pitkästä aikaa, jookos? Tässä meidän lastenhuoneesta muutama otos:
  7. Phoebsi

    Meidän uusi tapetti. Ja lamppu.

    Tämä ei lopu koskaan :D Nimittäin sisustaminen.
  8. Phoebsi

    Historiaa: mikä aikakausi sinua kiehtoo eniten?

    Minulla on kolme lempparia: valistuksen aika Euroopassa, 1800-luvun Yhdysvallat ja Venäjä (ja Suomi) ja antiikin Kreikka.
  9. Phoebsi

    Jos tämä ei tuo hymyä naamallesi, niin

    olet tosikko! http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=IpbDHxCV29A
  10. Phoebsi

    Jutellaanko vaatteista? Kevätmuodista?

    Joo! Joko olette käyneet ostoksilla, mitä tarttui matkaan? Tai oletko selaillut lehtiä/kuvastoja/nettiä ja löytänyt jotain ihanaa? Linkkaa se tähän ketjuun, fiilistellään! T: viisi tuntia tänään ulkona auringossa viettänyt, ja kevääseen hurahtanut Phoebsi
  11. Phoebsi

    Mitä ruokaa tarjosit vieraille viimeksi?

    Pää lyö ihan tyhjää! Lasagnen tein viimeksi, ja kiusaus-inhotus kulkee suvussa, joten jotain muuta kuin näitä mainittuja. Nyt vinksvinks pliis.
  12. Phoebsi

    Oletko kokeillut luostarimajoitusta? Ja Roomassa käyneet kuulolle!

    Katselen tässä ensi kesän Rooman matkaa varten hotelleja, hostelleja, bed&breakfesteja ja uutena tuttavuutena luostarimajoituksia. Aika hotelleilta nuokin näyttää, mutta erona kai askeettisempi sisustus ja huonepalvelun puuttuminen (buhuu :D). Kokeilisiko tuollaista? Aamiasta ei ole mikään...
  13. Phoebsi

    Harrastatteko jotain yhdessä lapsen kanssa? Jos, niin mitä?

    Tässä suunnittelen, että mennään meidän viisivuotiaan kanssa yhdessä kokeilemaan lumilautailua. Jos hän siitä jonkun kipinän saisi, ja minun pitää sitä kokeilla koska on lupaus lunastamatta :D Mietin, että kaikkein helpointahan olisi että vanhemilla on yhteinen harrastus lapsen kanssa, ei...
  14. Phoebsi

    Millaisen talon rakentaisit nyt?

    Tuli toisesta taloketjusta mieleen. Itselle jäi asuntomessuilta kummittelemaan tämä talo, joka nyt ei ulkoa näytä juuri miltään, mutta joka oli ihana sisältä. Vaikka me valitsisimme toisenlaiset sisäseinät ja keittiö olisi vähän tuota tilavampi, niin tässä talossa oli jotain todella ihanaa...
  15. Phoebsi

    Ihmiset on ärsyttäviä

    Ja minä olen huonolla tuulella :kieh:
  16. Phoebsi

    Musiikkia lauantaille!

    Tämä on minun vanhalle ystävälleni: http://www.youtube.com/watch?v=xwtdhWltSIg
  17. Phoebsi

    Halvimmat lennot, mitä olette löytäneet?

    Viimeisen puolen vuoden/vuoden sisään? Katselen tässä hintoja, lentääkö Roomaan kesällä (ei olisi huolta lastenhoidon järjestymisestä) vai syksyllä (riskinottoa hieman ja matkan pitäisi ajoittua lähelle viikonloppua). Miten halvalla noita lentoja voi saada? Nyt sain halvimmaksi hinnaksi...
  18. Phoebsi

    Löysin mahtavan lahjan pojalle, Oktonautti-fanit huom!

    Eikö ole ihana? :D Täytyy pitää kamera valmiina, kun poika avaa lahjansa.
  19. Phoebsi

    Tämän hetken paras sarja on... tittididiiii!

    Orange is the new black! :heart: Ihan mahtava sarja, oletko katsonut?
  20. Phoebsi

    Pyydätkö anteeksi, jos et koe tehneesi yhtään mitään väärin?

    Otsikossahan se. Jos vaikka olisi tilanne, että olet ollut ystävän luona viikonlopun, ja ystävällä on ollut vaikea elämäntilanne meneillään. Ja olet yrittänyt kaikkesi, että kuuntelet ja tuet, välttänytkin jopa puhumasta omasta elämästä ettei toisesta tuntuisi pahalta, ja yrittänyt viimeiseen...

Yhteistyössä