Jos tämä ei tuo hymyä naamallesi, niin

Peyote
Hmm. Ihan söpöä jos ei aattele et noi oli ventovieraita toisilleen. Tuli ajatuksia, että mitäs jos sillä toisella on vaikka joku tarttuva tauti, joku iensairaus tai joku tosi ällö tai että henki haisee kauhealle. Tai jos on tekarit tai jos puuttuu paljon hampaita.... Yyy joo, mä oon tosikko. :D
 
jfkd
Hmm. Ihan söpöä jos ei aattele et noi oli ventovieraita toisilleen. Tuli ajatuksia, että mitäs jos sillä toisella on vaikka joku tarttuva tauti, joku iensairaus tai joku tosi ällö tai että henki haisee kauhealle. Tai jos on tekarit tai jos puuttuu paljon hampaita.... Yyy joo, mä oon tosikko. :D
No joo, mutta voisi sillä ihastuksellakin olla tuollaisia. Olisiko se sitten enemmän sen arvoista haistella pahaa katkua, jos siihen toiseen olisi ihastunut?
 
"tinkeli"
Jännä kun miettii, millaiset ihmiset tuonne on lähteneet ja miten se miespari ujosteli toisiaan ja sitten taas sen yhden naisen kehonkieli oli hyvinkin intiimiä. Mullekin tuli aika tirkistelijäfiilis tuosta, olihan se söpöä mut oon muutenkin yleensä vaivautunut, jos seuraan sivusta suutelua tai hyväilyä.
 
Kiihottavaa.:heart:



Itse olen suudella tuntemattoman vastaantulijan kanssa mm-kisatorilla vuonna 95.

Oltiin kaukana toisistamme, tuijoteltiin toisiamme silmiin samalla kun kävelimme toisiamme vastaan, kun kohdattiin niin halailtiin ja suudeltiin kiihkeesti ja sitten jatkettiin matkaa.:):p

En katsellut taakseni, en tiedä jäikö toinen töllöttelemään perään.:D

Kyllä riemu yhdistää ihmiset ihanasti!:heart::D

Noniin, tulipa tämäkin jaettua teille.:D
 
  • Tykkää
Reactions: Nyynä

Yhteistyössä