Hakutulokset

  1. M

    Hämeenkyrön/Viljakkalan suunnan äitejä??

    Me asustellaan Hämeenkyrön hujakoilla..:) Kesällä ilmeisesti muutto edessä tuonne Porin suunnalle :/
  2. M

    mitä työtä teette?

    Ite olin edustajana Volvolla, mutta sitten tuli nää lapsukaiset niin täyty se työ jättää..Alkuun vähän harmitti, mutta kyllä se siitä sitten ku nuput synty niin =)
  3. M

    Miten tulitte raskaaks?

    \ Suunniteltu vahinko täälläkin.. Olimme kyllä puhuneet vauvasta..ym..Mut ei ollut silti vielä tarkotuksena toteuttaa puheita..Mä olin silloin 18v ja Mies 20v...Ennen ensimmäistä raskautta oltiin 11kk yhdessä..Tosi hyvin menee ja Juhannushäitä olisi tarkoitus tanssia..=) Meillä nyt 1½kk...
  4. M

    Paikkakuntagallup

    \ Hämeenkyrön hujakoilla asustellaan :wave:
  5. M

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Tuo et antaa lapselle neljä nimeä, niin se on kulkenut mieheni suvussa jo yli puolivuosisataa.. Emme halunneet tätä "perinnettä" rikkoa.
  6. M

    Olisko

    Hämeekyrön lähettyvillä asustellaa.. Mä 21v, Avokki 23v ja Esikoinen 05/04 ja Kuopukset 02/06
  7. M

    3 lasta

    Meillä 05/04 ja Kaksoset 02/06..Et kyl meilläkin sitä vauhtia piisaa, Esikoisen kanssa varsinkin :) Janni-Jessica on sellainen villi vilperi et ei meinaa äiti ja pienemmät sisarukset perässä pysyä kun ollaan esim. ulkoilemassa =)
  8. M

    03-suunnan äitejä?

    Hämeenkyrön hujakoilla asustellaan =) Mie 21v, Avokki 23v ja Lapset 05/04 ja Kaksoset 02/06
  9. M

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Ihana Nimi<3 Todella erikoinen :P Itelläin On Janni-Jessica Josefina, Isa-Erika Aada Maria, Jon-Daniel Kristian Laurin Poika... :) <br><br>

Yhteistyössä