lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

  • Viestiketjun aloittaja mama-83 vaasasta
  • Ensimmäinen viesti
Mico, Enzo, Sebastian, Alex, Miika on kivoja poikien nimiä =) minun neiti kastetaan 29.pv ja mulla ihan kauhee paniikki keksiä nimeä, on niin paljon hienoja vaihtoehtoja mutta yksi on varma etunimi ja se on Kia..siihen sitten olen ajatellut vielä 2 nimeä perään ja jotn vaihtohetoja on...mm. Amanda, Aleksandra, Melinda, Linda, Iida (tai Ida), Ilona, Saga, ...ja monia muitakin mutta ei voi ees kaikkia just nyt heti muistaa :D tästä tulee ihan kamalat 2 viikoa x) APUVA saa laittaa YV:tä jos ois jotn Kia nimen jälkeen ehdotuksi! :LOL:
 
Mysan83

On muuten hienoja nimiä aika monella.. Meidän tytöstä tuli

MATHILDA EMILIA.

(Mathilda on mummoni mummon nimi joka asuu Ruotsissa josta perheeni muutti pois kun olin 5v. Olen kahden maan kansalainen :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2006 klo 07:56 Mamma85- kirjoitti:
Ihana Nimi<3 Todella erikoinen :p

Itelläin On Janni-Jessica Josefina, Isa-Erika Aada Maria, Jon-Daniel Kristian Laurin Poika...

:)
Saanko kysyä mitä järkeä on antaa lapselle neljä nime? Onko se taas sitä erikoisuuden tavoittelua? En ymmärrä... :/

Oma poikani Petro Akseli Villenpoika.
 
jonna26
me haluttiin antaa esikoiselle "erikoinen" mutta yksinkertainen nimi.sellainen ettei samannimisiä olis montaa kaveripiirissä, joten löysin tytölle nimet Veena Kirsikka. toivottavasti tyttö itse tykkää, kun on vanhempi... ;)
 
Mii
Veena... jännä nimi! "maiskuttelin" tuota nimeä suussa, niin se alkoi tuntumaan kauniilta. :)

Mekin halusimme nimet joita ei ihan kaikilla vastaantulialla ole, mutta eivät myöskään ole liaan harvinaisia.

Nooa Antti Juhani (-02) ja Mio Arttu Eemeli (-04)

Antti kulkee minun puolen suvussa jossain kaukaa ja Juhani on miehen, miehen isän ja isoisän toinen nimi. Arttu on isäni nimi ja Eemeli mieheni nimi.
 
ihanan erikoisia nimia..en pidä juurikaan perus suomalaisista nimistä.
niin meillä tyttö Rosa Kukka-Maria(maria äidin mukaan) ja Roope Petteri
(petteri isin mukaan). tuo Roope nimi sopii pojalle täydellisesti koska on todellinen pihi vaik ikää on vast 1,5v.. :heart:
 
Teikku
Täälähän on kivoja nimiä =) . On mukava että alkaa ola useampia erikoisia nimiä ja että ihmiset uskaltavat rohkeasti antaa muista poikkeavii. Itselläni on poika -03 Remu markus Mikael
 
Remu kuullostaa kivalta... Harvoin vastaan tuota nimeä enään tullut...
Tytön nimi Tanja Piritta Christiina (2002).
Pojan nimi Topias Kari Matti (2005)

Suvussa liikkuneita nimiä lapsilla... Itse tykkään perinteisistä nimistä...
 
Ihan kivoja nimiä edellisellä... Oli muutama minunkin "lemppari". =)

Meilläkin on pieni suurperhe; kolme lapsista on miehen edellisestä liitosta ja viisi yhteistä.
Miehen lapsista nuorin asuu meidän luona ja vierailee säänöllisesti äitinsä luona.

Jami (-89), Luukkas (-91) ja Topias (-94).
Martta Katri Vilhelmiina (10/97), Kerttu Iida Karoliina (03/99), Väinö Juho Tapani (09/00) ja Paavo Onni Kalevi (02/03) ja Hilma Aino Aliina (12/05)

Minun rakkaat ja miehen riiviöt! ;)
 
kotiäiti-80
Nykypäivänä annetaan aikasen hausjkoja nimiä lapsille :)

Omat lapseni ovat
Eetu-Aleksi Olavi -2000- (Olavi on edesmennyt ukkini)
Miska-Jasper -2002-
Ella-Noora -2005-

kaikkille lapsille piti keksiä ns. väliviiva nimi, koska perinnettä on jatkettava :)
 
vieras minäkin
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2006 klo 18:38 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2006 klo 16:52 äitikulta kirjoitti:
joachim marco michael ja florian marco michal nadine margit michaela, mirabelle margit mihcaela ja jeanette isabelle mihaela
onpas siinä varsinainen sekametelisoppa :$
Samoin ajattelen minä.
Miksi ihmeessä kaikilla lapsilla pitää olla yksi sama nimi jota on väännelty??! :x
Ihan sama kun itsekkin antaisi nimet; Irja, Arja, Marja, Merja ja Irja!

Jollakin edellisellä oli vanhoja perinteisä nimiä (Martta, Väinö, Hilma... Oli muitakin mutta en muista), niin miksi seuraava kommentoi nimiä "nykyaikana keksitään hauskoja nimiä" tai jotain vastaavaa....? :/


Meillä Joel Mikael, Joonatan Julius ja Janna Matilda.
 

Yhteistyössä