Hakutulokset

  1. Sannya

    Ystävää nuorelle mammalle? Varkaus

    Heips. Täällä siis 19-vuotias 26.4.09 syntyneen tytön äiti.Etsin sitä oikeaa ystävää,jolle voi jutella ilot ja surut.Ja itse haluan olla toiselle tukena ja ystävänä.Jotenkin tuntuu,että vanhat kaverit ovat "häipyneet" lapsen odotuksen yhteydessä jne :'( Tällä hetkellä minulla ei siis...
  2. Sannya

    Varkautelaisia Ystäviä?

    Heips! Olen 19-vuotias 2kk ikäisen tytön nuori äippä.Olisi mukavaa löytää ikäistään seuraa,tylsiin päiviin :) Laittele yksäriä vaikka
  3. Sannya

    *~Kissa ihmiset (galleria)+juttuja~*

    Heips.Eli ajattelin,jospa täältä löytyisi kissa ihmisiä ja saataisiin aikaan tälläinen ns.galleria jossa jakaa kuvia ja kommentteja.Olis tosi kivaa kuulla teidän kisuistanne ja niiden touhuista. Meillä on siis Nupu kissa kesällä tulee 1-vuotiaaksi. Ja tässä olisi kuvaa: Nupu on oppinut...
  4. Sannya

    Vero kortista äitiys ja vanhempainrahaa varten?

    Löisinkin jo yhden keskustelun tästä aiheesta,mutta vielä varmistelen. Eli laitoin hakemuksen vetämään,mutta nyt rupesin miettimään,että pitääkö minun tehdä muutosverokortti äitiys ja vanhempainrahaa varten ja tarvitseeko myös mieheni tehdä muutosverokortti? Teenkö muutosverokortit heti kun...
  5. Sannya

    SAA POISTAA

    niinpä näytti olevan,mä muistin että siinä oli joku rajotus.Johtu varmaan siitä ku siel ei paljoo ole tuollaisia pieniä maha kuvia. :ashamed:
  6. Sannya

    Tietääkö kukaan?

    Mulla kävi tosi nolosti äsken :'( oltiin menossa miehen kanssa petipuuhiin ku kauheet himot iski.No sit halusin nauttia vähän enemmän.Eli siis niinkun...ööh halusin,että mies olisi nuollut minua.. :ashamed: ja sit mies sanoi että haisen pahalle,no kävin pesemässä itseni.Ja mies sanoi edelleen...
  7. Sannya

    Pohjois-Savolaisia Odottajia.Mahd.esikoinen <3

    Ajattelin kokeilla,että josko täältä löytyisi mukavaa odottaja/odottajia kaveria.Eli asustan Varkaudessa.Olisi tosiaan kiva saada kaveri jonka kanssa jakaa ilot ja surut.Testi vasta tehty ja 3+5 menossa.Eli alussa ollaan.Tavallaan kaipaan kaveria joka olisi mahd.samassa tilanteessa. Laitappa...
  8. Sannya

    Vuoden 2008 Äitiyspakkaus!:)

    Eli mitäs olette mieltä vuoden 2008 äitiyspakkauksesta.Minun mielestäni on sopiva ja paljon tarvittavaa.Vaikken ole ikinä nähnytkään äitiyspakkauksia :) Koska vasta esikoista ollaan kuumeilemassa. ihan halusin kysellä mielipiteitä ja millaisia muita on ollut ennen.onko ollut hyviä ja riittäviä...

Yhteistyössä