Hakutulokset

  1. päivikki08

    Vaatekokoa tiedustelen

    meillä nti 8v ; vaatteet 128cm ja jalka 33.
  2. päivikki08

    Miten testamentti-jutut uusperheissä?

    \ Just tälläsia vastauksia mä vähä pelkäsinkin saavani..mutta lueppa ihan rauhallisesti tekstini uudelleen ja ajatuksella! Missään vaiheessa en kertonut etteikö lapset mulle mitään merkitse, mutta eikös se olisi väärin että miehen lapset perisivät isänsä ja äitinsä lisäksi myös minut ja minun...
  3. päivikki08

    Miten testamentti-jutut uusperheissä?

    Tai siis ilmeisesti meidänkin täytyis tehdä jonkinlainen testamentti sillä olemme mieheni kanssa juuri aloittamassa talon rakentamista ja miehellä on kaksi lasta exänsä kanssa. Rakennamme talon sukuni maille ja suuri osa talon rahoituksesta tulee sukuni kautta ja en oikeasti halua että jos...
  4. päivikki08

    Täytyykö mun venyä ku märän sukan??

    Minulla oli akuun hyvin samanlaisia tuntemuksia.Käytin kaikki vapaapäiväni mihen lapsien kaitsemiseen kun mies itse metsästi tai pelasi jääkiekkoa.Silloin alussa se oli muka ihan ok, mutta rupesi kylä arjen tultua kovasti ärsyttämään...Eli elkääpä äitipuolet suostuko yhtä helposti...
  5. päivikki08

    jonkun moka joka saa sinut...?

    tää juttu sattu eilen.. kaveri soitti hönössä muijalleen, et onko mun puhelin jäänyt kotiin, kun en löydä sitä mistään? oli muija toisessa päässä vähän ihmeissään, soitti nimittäin omasta puhelimestaan! hiukka naurettiin :laugh: :laugh: :laugh:
  6. päivikki08

    Eroon liikakiloista cd/kasetti

    Kyllä noi hypno-jutut ainakin jollain lailla toimii koska itse kävin istunnossa pari kuukautta sitten enkä sen jälkeen ole syönyt karkkia tappotahtiin. Normaalisti kylläkin eli yksi nami silloin tällöin. Se törkeä sokerinhimo meni pois.
  7. päivikki08

    Aion kokeilla uutta keinoa

    Iiiiik, hyväksikäyttäjiä.... :D . Minä voin kysyä ensi kerralla, että tietääkö se noista kaseteista jotain. Vai tekiskö peräti itse.
  8. päivikki08

    Kutri-sivut

    Mä olen myös tutustunut Kutrin oppeihin ja niinhän se on että kun muistaa kohtuuden niin kukaan tuskin lihoo. Katrikin on käynyt hypnoositerapiassa. Pullan syönti loppui siihen...
  9. päivikki08

    Laihdutuskaveria kaivataan

    Jännä muutos on tapahtunut sen hypnoosin jälkeen : ikään kuin karkkia ei olisi enää olemassakaan. Se houkuttelee mua nyt yhtä paljon kuin härski silli ;) . Pullaa otan kahvin kanssa ja jäätelönkin syön mutta se sairaalloinen karkin hamstraus ja mättö on ollut pois mun elämästä jo kolme...
  10. päivikki08

    Aion kokeilla uutta keinoa

    Mä meinasin kysyä että saako sen istunnon ottaa nauhalle, mutta mun mies toppuutteli ja sanoi että tuskin suostuu. En siis edes kehdannut kysyä. Jos menen kolmannen kerran niin hän lupasi opettaa itsehypnoosin. Ajattelin mennä heinäkuussa. Muita rentoutuskasetteja on kyllä olemassa.
  11. päivikki08

    Laihdutuskaveria kaivataan

    Viimein uskaltauduin puntariin ja se näytti 75 eli jihuuuuuuu läski lähtee !!!!!
  12. päivikki08

    Apua syömishäiriöön (ahmiminen)

    Kokeile suggestoterapeuttia !!! Apu on nopea, toimii heti (minulla ainakin) Varmasti löytyy Jkl:stä.
  13. päivikki08

    uskaltaisko tänne "liittyä"?

    Luulisin että löytyy muualtakin. Katso omasta puhelinluettelosta tai paikallislehdestä. Asun etelä-Suomessa ja täällä mainostetaan ainakin tupakan vieroituksessa tota hypnoosia. Ja googlesta löytyy vaikka mitä kun laitat hakusanaksi hypnoosin. Mä ainakin väsyin siihen jatkuvaan laihdutuskuurien...
  14. päivikki08

    uskaltaisko tänne "liittyä"?

    Uskaltaahan tänne "liittyä" :D Mä olin myös täysin koukussa makeaan kunnes sain stopin käytyäni suggestoterapeutilla. Lue mun aikaisempi kertomus niin tiedät mistä on kyse.
  15. päivikki08

    Aion kokeilla uutta keinoa

    Toinen käyntikerta takana ja olo on kuin herätyskokouksessa käyneellä :D :D . Syömistavat on muuttuneet ihan radikaalisti. Ja mikä parasta. teen sen täysin vapaaehtoisesti ja ilolla. Söin tänään vuosien jälkeen puuroaamiaisen ja tuntui tosi hyvälle. Puntarissa käyn ehkä viikonloppuna kun olen...
  16. päivikki08

    Aion kokeilla uutta keinoa

    No niin, olen käynyt kerran vastaanotolla ! Käynti kesti kaikkiaan 5 tuntia joista 4 juteltiin ja viimeinen tunti oli itse hypnoosia. Terapeutti kertoi esimerkkeja potilaistaan ja puhuttiin terveellisen ruokavalion merkityksestä. Hypnoosin aikana hän ujutti alitajuntaani että haluan syödä...
  17. päivikki08

    Aion kokeilla uutta keinoa

    Huomenna olen menossa tapaamiseen ja vähän jännittää jo !!! Terapeutti kertoi kerran maksavan 45 e vaikka aikaa menisikin se kolme tuntia. Minusta ei ole paha hinta. Olin kuullut hintahaitarin olevan 50-80 e riippuen siitä tekeekö hypnoosin lääkäri vai suggestoterapeutti. Nyt minä ressukka syön...
  18. päivikki08

    Aion kokeilla uutta keinoa

    Olen varannut ajan suggestoterapeutille eli hypnoosista on kyse. Aion kokeilla toimiiko tällainen ikuisen jojottelun sijaan. Puhuin tänään terapeutin kanssa puhelimessa ja hän sanoi että n kolme käyntiä voisi riittää. Hän sanoi että aikaa varattava jopa kolme tuntia yhteen kertaan ...

Yhteistyössä