Hakutulokset

  1. W

    sohovan puhistus?

    Onnistuuko tommosen ihmeen koholla olevan ikean monstad kulma sohovan kankaan puhistus sillä marseille "kissa" saippualla? :/ oon käyttäny jotain sohvanpuhistus vaahtoa joka imuroidaan pois muttei se auta ei olleskaan!
  2. W

    Hammassärkyyn apuja?

    ei auta vaikka nappaisin 500mg panadolipaketin kerralla naamariin.. lohjennut kulmahammas alhaalta, maanantaiksi sain SÄRKYpäivystykseen ajan.. ei kuulemma ollut hätäkiireellinen ja sanoi että ihan normaalia että sitä särkee kun se on vähän sama ku haava ihmisen ihossa kuulemma.. en vaan...
  3. W

    Kummiksi?

    Tulipa vain mieleen kun ystävälleni syntyy lapsi pian,ja hän pyysi minua kummiksi.Jouduin kieltäytymään koska en ehdi käydä rippikoulua (kun en ole sitä aikoinaan käynyt) ja mietinkin,että miten eräs toinen ystäväni voi olla hänen sukulais lapsensa kummi jos häntä ei ole konfirmoitu? Näytti siis...
  4. W

    Haluatko kysyä minulta jotain?

    Miksi koko aika tulee näitä alotuksia?? Haluatko kysyä minulta jotain? :laugh: :kieh: :laugh: ei siinä ettäkö nii palio persettä hiertäis mutta kuhan aattelin vaan..
  5. W

    Mitä pitää tehdä?

    Olen yrittänyt maksaa Ranuan eläinpuiston Fazer myymälässä kortilla ostoksia, myyjän kanssa kokeiltiin 3 kertaa ja kortti ei toiminut vaikka siellä rahaa oli.Kuulemma oli nordea pätkinyt päivän aikana.. ja maksoin käteisellä! Nyt sitten huomasin että summa on lähtenyt 3 kertaa tililtäni...
  6. W

    8 vauvaa löydetty kuolleena!

    http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201007280203734_ul.shtml en tiedä onko täällä jo ollu mutta kumminki.
  7. W

    G:montako lasta?

    G: Montako lasta haluat vielä lisää, montako sinulla on ennestään? V: minulla on yksi poika 09/08 ja haluaisin vielä lisää ainakin 2-3 lasta. Tai toivoisin.. Jos niin hyvin käy että niitä lisää tulisi. :heart:
  8. W

    Unien tulkitsijat?!

    Näin viimeyönä unta,että mieheni oli kuollut. En unessa nähnyt k.o tapahtumaa mutta surin kaikille häntä. Olin erilaisten ihmisten seurassa ja vähän väliä purskahdin itkemään mieheni perään. Tunteet olivat "aidon tuntoiset" ja kun heräsin, oli todella outo olo. :o :ashamed: :'( |O
  9. W

    Hinta virhekö?

    en mainosta mitään vaan kysyn tietäviltä neuvoa! suomen ikeassa kyseisen sohvakokonaisuus valkoisena: 895? Ruotsin,esm Haaparannan ikeassa tismalleen sama sohva: 1495Kr Tuo kruunusumma valuuttamuuntimella laskettu euroiksi: 157.20513? eli miten voi muka reilulla 600? heittää tuo...
  10. W

    No promises

    http://www.youtube.com/watch?v=6z-7_J4ObQI :heart:
  11. W

    Onko hometta?

    Sillon jos joku vanha talo haisee kauas tielle asti semmoselle vanhalle leikkimökille/varastolle. vaikee selittää..vähän kuin kellarin tapaselle. KOKO talo? :D aattelin ko se oli myynnissä, ihan nätti vanha rintamamiestalon tapanen mutta jos on homeessa ni en menis ees kattoon ettei altistu...
  12. W

    Opeta lapsellesi nämä 13 elämänohjetta!

    Jokainen vanhempi haluaa opettaa lapselleen tärkeitä elämänohjeita, jotta lapsi pesästä lentäessään osaisi pitää itsestään huolta sekä kunnioittaa itseään ja muita. Tässä Prevention.com-sivuston vinkit, mitkä terveet elämänohjeet kannattaa jakaa lasten kanssa. Monissa perheissä nämä neuvot...
  13. W

    Ihana talo systeemi!!!

    http://www.leajakama.fi/kohde.php?id=6 voi kun olis rahaa... Ei kukaan haluais lainata ton vertaa? Jos maksan viimisestä eläkkeestä osamaksulla? :saint: :$ :laugh:
  14. W

    sims 3 ?

    :ashamed: nolottaa.. kuin moni muu pelaa sims2 tai 3 ? oon ihan hulluna siihen. päivisin ku poika on päikkäreillä pelailen sitä ja kun poika menee nukkumaan puoli 9- 9 aikaan pelailen pari tuntia :) ja viikonloppuisin sillon tällön kun mies viettää isä-poika aikaa pojan kans silloin mulla on...
  15. W

    G: Listitkö Ötököitä?

    :D tämmönen tyhymä kysely, elikkä listitkö hämähäkkejä yms öttiäisiä? Minä "tapan" kaikki hämähäkit ja köttiäiset mitä nään. Jopa muurahaiset. Ja sitte kaikki toitottaa että "tietää talon isännän kuolemaa jos hämähäkin tappaa tai enteilee pahaa" :kieh: :o ne on NIIN inhottavia. :p
  16. W

    Asiaa kukista yms.

    Haluaisin kovasti jotain piristystä tähän karun talomme yhteyteen.. asutaan siis kerrostalossa jossa ranskalaistyylinen parveke. Eli ovi vaan auki ja kaide tulee heti vastaan..mietinkin siis että onko huono idea ostaa "parveke" laatikko johon laittaa kauniita kukkia kesäksi, mutta sitten tulee...
  17. W

    Nukkamatto?

    0nko kellään käsityöimmeisellä tietoa miten tehdä itse nukkamatto,semmone ryijyn tyyppinen,mikä toimii pohja kankaana jne? :whistle:
  18. W

    G:arvo asunto

    http://www.leajakama.fi/kohde.php?id=9 aivan ihana!!! :o :p valitse tuolta sivustolta joku mielestäsi ihanin/hienoin asunto. =)
  19. W

    .

    .
  20. W

    Tyttö vai poika?

    http://www.youtube.com/watch?v=ZJwCbWzzRcY&feature=related WOOOOT??? miksei suomesa myyä tollasia?!! :o :whistle: selviää tommosella testillä, en hoksannu lukea on 100% varma,mutta tuskin.

Yhteistyössä