sims 3 ?

:ashamed: nolottaa..
kuin moni muu pelaa sims2 tai 3 ?

oon ihan hulluna siihen. päivisin ku poika on päikkäreillä pelailen sitä ja kun poika menee nukkumaan puoli 9- 9 aikaan pelailen pari tuntia :) ja viikonloppuisin sillon tällön kun mies viettää isä-poika aikaa pojan kans silloin mulla on "rauha" pelata :D :whistle:
 
:) ees joku minun lisäksi! Kiva! Kaverit kattoo kieroon ko selvitän pelistä juttuja..

Luon siinä semmoisia "kiiltokuva perheitä" ja sitten ihan äärilaidasta olevia :D jännä ku pystyy ohjaamaan toisten "elämiä" . ja tietysti on ladattavia pelissä ja koodeja..

myös 3 pelissä tarvekoodi :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Mä pelaan kakkosta. Mitä eroa tolla kolmosella on kakkoseen?
se on parempi :LOL:
Grafiikat on tosi hyvät, tosin sen takia se vaatii koneelta tosi paljon. Vaatteiden ja huonekalujen ym tyylejä voi muutella lähes vapaasti. Mitäs muuta eroa? Periaatteessa samanlainen ku periaate pysyy samana mut silti ihan ku toinen maailma :D
 
..
oon pelannu kolmosta ja kakkosta. Kakkosessa on paljon kivoja juttuja enemmä ku kolmosessa mut kolmosessa paremmat grafiikat jne. Olisi kivaa jos saisi lemmikkejä kolmoseenkin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
oon pelannu kolmosta ja kakkosta. Kakkosessa on paljon kivoja juttuja enemmä ku kolmosessa mut kolmosessa paremmat grafiikat jne. Olisi kivaa jos saisi lemmikkejä kolmoseenkin :)
Niih, ne kivat jutut tulee kolmoseenki sit lisäreiden mukana. Mitäs bisnestä se ois jos kaikki ois jo peruspelissä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Mä pelaan kakkosta. Mitä eroa tolla kolmosella on kakkoseen?
se on parempi :LOL:
Grafiikat on tosi hyvät, tosin sen takia se vaatii koneelta tosi paljon. Vaatteiden ja huonekalujen ym tyylejä voi muutella lähes vapaasti. Mitäs muuta eroa? Periaatteessa samanlainen ku periaate pysyy samana mut silti ihan ku toinen maailma :D
näimpä!! Ja kolmosessa on PALJON enempi erilaisia juttuja,kuten niissä onnellisuuspisteissä voi ostaa hedelmöityshoitoja miehille ja naisille ja tätä kautta voi syntyä jopa kolmoiset. yritin hulluna syöttää sille naissimsille vesimeloonia kun se oli raskaana, niin että tulis tyttö. Mutta poikia kaikki :D

ja ikääntymiseen voi nopeuttaa ilman koodeja, ostaa vain synttäri kakun ja painaa "puhalla kynttilät sammuksiin" ja valitsee sen kenet haluaa :)

Ja jos käyttää tätä koodia: testingcheatsenabled true niin voi vetää hiirellä tarpeet aina täysille ja myös suhteet täysille :)

allekirjoittaa: Himopelaaja Waaka! tässä juuri alottelen pelaamista ihan hullunkiilto silmissä..

:LOL:
 
niin ja minun ukkeleillä oli uravalintana lääketiede, etenin ties kuin monelle tasolle ja kun nainen oli raskaana niin lääkäri mies antoi hyvää terveysneuvontaa naiselle ja pystyi kertomaan vauvan sukupuolen!! Ja tekemään "jälkitarkastuksia" potilaille puhelimitse ja menemällä paikanpäälle.

Se mikä on huonoa tuossa 3 on se että jos menee vaikka kauppaan,niin sinne sisään ei näe!
:headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
23v on tämä pelaaja. simssi urani oon alottanu jo varmaan yli kymmenen vuotta sitten kun ykkönen ilmesty :D
mullakin oli ykkönen :) ja ykköseen se peli se taikaa- lisä osa vai mikä lie :D
ja joskus yläaste ikäsenä ku tuli pleikkari 2, nii ostin siihen sims pelin ni aina kämppä tulessa jos oli liikaa tavaraa.sitte onneksi sai uuden tietokoneen ja siihen sims2 ja kaikki siihen kuuluvat lisäosat :D ja KAMAsetit.
 
mun mies kerran sai melkein itkupotku raivarit, kuvitella semmonen raavas köriläs joka ei normaalisti ivahdakkaan :D niin ku en antanu sen yhen ainoan kerran sen pelata tuota sims3. Ku olin sen juuri samanapäivänä saanu ja mies halusi niin kovasti sitä pelata kun oli kuullut kaveriltaan että hänen muijansa pelaa sitä ja siinä voi "heilutella peittoja" :D se oli syy miks mies halus pelata tätä. Suuttu verisesti loppupäiväksi ku en antanu pelata. Illalla ehdotin että pelaa vaan jos haluat niin ei enää kelvannu.raukka.. ties vaikka salaa yksin ollessa pelaileeki.

TULIKO TEILLE MUILLEKKIN SEMMONEN OHUT LÄTYSKÄ KANSIEN SISÄLLÄ MUKANA JOLLA SAI SIMS STOREEN 12? JOTAKI JUTTUJA MILLÄ SAI 1000 JOTAKI JUTTUA MILLÄ PYSTY LATAAN TAVARAA TUOHON PELIIN? mulle tuli ja hullun kiilto silmissä latailin niitä tavaroita.
 

Yhteistyössä