Hakutulokset

  1. E

    1½-vuotias melkein aina kuralla... :(

    Poika sai vuoden vanhaksi tissimaitoa ja lisänä NAN-maitoa. Siihen asti vatsa oli muistaakseni aikalailla kunnossa. Lehmänmaidon aloituksen jälkeen hän on ollut aika usein kuralla, oikeastaan kakka on aina sellaista löysää. Joskus niin vetistä että ei pysy vaipassa vaan valuu jalkaa myöten alas...
  2. E

    Puuhavinkkejä pikkukoululaisille?

    Nosto :wave:
  3. E

    Puuhavinkkejä pikkukoululaisille?

    Heips! Olisin kiitollinen vinkeistä, mitä pikkukoululaiset tykkää puuhata, ja mitä heidän kanssa voisi järjestää. Kaikki askartelu- käsityö ja myös peli-leikki- vinkit ja ideat kehiin! Kyse on iltapäivätoiminnan ohjauksesta jota lähden vetämään. Ohjauksen suunnittelua varten kaikki vinkit...
  4. E

    Puuhavinkkejä pikkukoululaisille?

    Heips! Olisin kiitollinen vinkeistä, mitä pikkukoululaiset tykkää puuhata, ja mitä heidän kanssa voisi järjestää. Kaikki askartelu- käsityö ja myös peli-leikki- vinkit ja ideat kehiin! Kyse on iltapäivätoiminnan ohjauksesta jota lähden vetämään. Ohjauksen suunnittelua varten kaikki vinkit...
  5. E

    Mitä näppyjä nää nyt on?

    Ajattelin nyt vaan kirjottaa tännekin, että käytin pojan lääkärissä näytillä ja saatiin aerius- resepti, eli se sellainen allergialääke. Näyttää vähän nokkosihottumalta, eli urtikarialta. Voi olla jonkun viruksen tai vaikka ruoka-aineen aiheuttama. Ei se nyt selvinnyt tarkalleen, mut ainakaan ei...
  6. E

    Mitä näppyjä nää nyt on?

    En mä saa sitä kuvaa nyt vaihettuu profiiliinkaan :kieh: Noo. Anyway, jos joku vielä osaa sanoa jotain tähän niin kiitän.
  7. E

    Mitä näppyjä nää nyt on?

    Hmm. mut ku niit ei oo muualla ku polvissa ja nyt vähä kyynerpäässä, mut eiks niit molluskoita tuu ympäriinsä ja ei just ehkä noin ryppäänä. Enkä oo varma onko noi nyt ees molluskan näköisiäkään ku googletin. hmm. mä laitan kuvan toho mun profiiliin ku en osaa tähän.
  8. E

    Mitä näppyjä nää nyt on?

    Melkein puolitoista vuotiaan poikani polviin on ilmestynyt punaisia vähän finnin näköisiä näppylöitä, toisessa polvessa parikymmentä lähekkäin (rykelmänä ) ja toisessa paljon enemmän levittäytyneenä ympäri polvea. Huomasin muutaman myös kyynerpäässä. Muualla ei ole mitään. Pojalla oli...
  9. E

    MAALISVAUVAT 2008 ¤¤¤TAMMIKUUSSA¤¤¤

    Moi ja hyvää uudempaa vuotta kaikille =) Minäkään en ole täällä vähään aikaan käynyt, joten päivitän nyt vähän meidän kuulumisia. Meillä on mennyt oikein mukavasti, paria flunssaa lukuunottamatta on saatu olla aika terveenä. Leon virtsan takaisinvirtaus ei ole siis vaivannut. Odotammekin...
  10. E

    MAALISVAUVAT 2008 *loppuvuosi -08*

    Marmeladi, mä laitoinki sen osotteen äsken sulle yyveenä. Halusit tai et :whistle: Lueskele kun ja jos ehdit. :hug:
  11. E

    MAALISVAUVAT 2008 *loppuvuosi -08*

    Marmeladi !! Olisin vastannu jo aiemmin jos olisin lukenu, mut oon vähän laiskaillu tän netin suhteen.. Niin eli leo sairasti kolmekuisena pissatulehduksen jonka johdosta me "jouduttiin" varjoainekuvaukseen. Mä pelkäsin sitä kauheesti mut se menikin sitten ihan hyvin. Mä voin antaa mun blogi...
  12. E

    MAALISVAUVAT 2008 *loppuvuosi -08*

    MOI PITKÄÄÄSTÄ AIKAA! Mä kirjottelin viimeksi kun epäilin allergista reagtiota jonka aiheuttajana olis ollu mango tai kaura. Nyt olen kokeillut kauran uudelleen ja luojan kiitos, se se ei ainakaan ollut koska siitä ei oo nyt pariin viikkoon tullut mitään reagtioo. Jee. Poju sai myös toisen...
  13. E

    MAALISVAUVAT 2008 *Elo- ja syyskuussa -08*

    ja heti perään että hei viivi ja vagner Luin että teil on jotain allergioita jotka oireilee iholla? kertoisitko minkälaista se ihottuma on ja missä sitä ilmenee. Kaikki muukin tieto kiinnostaisi, kuten veikkaukset siitä että mikä ruoka aiheuttaa mitäkin.. Niin joo ja Leolla on 3hammasta, ylös...
  14. E

    MAALISVAUVAT 2008 *Elo- ja syyskuussa -08*

    Hei pitkästä aikaa! Ihan huno omatunto kun en ole käynyt täällä pitkään aikaan.. :ashamed: Mutta nyt korjaan tilanteen ! :) Meillä on mennyt ihan hyvin, mutta flunssan kourissa. Isoveli ja Leo ovat nyt toista kertaa flunssassa lyhyenajan sisään, Leon edellinen yskä kesti melkein kolme viikkoa...
  15. E

    MAALISVAUVAT 2008 *Elo- ja syyskuussa -08*

    jippu, kiitos. Mä kokeilen taas. =)
  16. E

    MAALISVAUVAT 2008 *Elo- ja syyskuussa -08*

    Ainiin ja ylpeänä kerron että meillä nukutaan nyt kokonaisia öitä! ilta kahdeksasta aamu kuuteen jolloin otetaan vähän tissimaitoa ja jatketaan vielä unia tunnilla. Olen tästä mielettömän iloinen ja onnellinen. :heart:
  17. E

    MAALISVAUVAT 2008 *Elo- ja syyskuussa -08*

    Moi! mä oon nyt vähän laiskasti täällä vieraillut. Pistän uusien harrastusten piikkiin, illat menee nopeesti. Leo sai allergisen reagtion perjantaina. en ihan tarkalleen tiedä msitä, mut epäilen kauraa jota oltiin alettu maistella viime viikolla tutun riisipuuron seassa. Toinen mahdollinen...
  18. E

    MAALISVAUVAT 2008 *Elo- ja syyskuussa -08*

    Moips! Meillä kaikki hyvin, ollaan kotiuduttu mun äidin luota. Tänään sain harvinaisen vieraankin, tämä ystävä oli mun huonekaverina synnytyksen jälkeen siellä vauvaosastolla. Meistä tuli ystävät ja on pidetty yhteys s.postilla. Tänään sitten tavattiin ja kyllä oli kivaa! Pojat on ihan...
  19. E

    MAALISVAUVAT 2008 *Elo- ja syyskuussa -08*

    Tulin vaan pikaseen ilmottamaan että Leo sai puhtaasta näyteestä nyt "terveen paperit"!! me lähdettiin samantien mun äidin luokse vähän lomalle lasten kanssa, saadaan maisemanvaihdoksesta uutta potkua arkeen ja pieni irtiotto kaikesta tuosta pissanäyte-sählingistä. Leolla on muuten nyt parina...
  20. E

    MAALISVAUVAT 2008 *Elo- ja syyskuussa -08*

    Hei! Me käytiin aamulla siinä virtsarakon punktiossa, mieheni oli mukana meille tukena :heart: ja hyvä että oli, oli paljon helpompi olla siinä yhdessä. Ensinnäkin, meille kerrottiin heti että se näyte otetaan ultrassa, jolloin sen saa heti suoraan pistettyä virtsarakkoon niin ei tule...

Yhteistyössä