Hakutulokset

  1. M

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Tapaamisessa oli minä ja Minkkis :saint: Mukavaa oli ja oli kiva vaihtaa kuulumisia.
  2. M

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Me ollaan tulossa ja kulmakonditorioon B) Pikkumiehen nenä on vaan ollut tänään vähän tukkoinen, eli mikäli pahenee, niin jätetään väliin, mutta yritetään kuitenkin tulla. Nyt on vaan unet ollut juuri 10.30-12.30 (ihanaa 2h unet, on aika erikoista herkkua), joten kävellään tapaamiseen n...
  3. M

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Hemuli79 tule ihmeessä mukaan =)
  4. M

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Meillä herätään myö kuudelta, joten aamukin käy, muta veikkaisin että tuo 11 olis ihan hyvä aika. Jee, kiva tavata taas. Harmitti niin kun en sitten viime kerralla päässytkään.
  5. M

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Moikkamoi, Mulle sopii ensi viikolla. Kaikki muut päivät käy paitsi tiitai.
  6. M

    VANTAALTA äiti kavereita!!!

    Laitoin YV:tä B)
  7. M

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Kuten paikalla olijat ehkä huomaavatkin, niin en siis kerennyt paikalle. Meidän herra, joka normaalisti nukkuu max. 40 min päikkäreitä onkin nyt päättänyt tällä hetkellä nukkua jo 1h 20 min, joten mikäli nukkuu vielä pitkään, niin en viitsi edes lähteä, mutta mikäli herää piakkoin niin tulen...
  8. M

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Meille käy myös 13.15 ja 30. Sovitaanko tuo 13.30?
  9. M

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Moikka, Olisiko pe sitten hyvä päivä, niin Kakku80:kin pääsee mukaan. Mikä olisi hyvä kellonaika, meillä ei oikeastaan ole mitään väliä, kun päikkärit voi nukkua rattaissa ja syömiset tissistä:) Meijän pikkumies ei ihan vielä noista puistoista perusta, joten meille käy hyvin tuo kahvila, ei...
  10. M

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Moikka taas, Kiitos Minkkis seurasta, mukavaa oli (tapaamisesta on kyllä hieman aikaa). Olisikohan kiinnostuneita uuteen tapaamiseen? Minulle kävisi ensi viikolla ma, to ja pe. Miuku83: Kulmakonditorioon ainakin mahtuu tuplien kanssa B)
  11. M

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Molemmat ajat jkäy, oisko tuo 12 kuitenkin teille parempi?
  12. M

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    [/b]Minkkis[b] Käviskö kahvittelu torstaina vaikkapa siinä kulmakonditoriossa? Olisko klo 11? Olisiko muita halukkaita?
  13. M

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Ehdotuksia? Mies on taas töissä, joten minulle ei ole kuin aikaa =)
  14. M

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Oi kyllä mukava vaihtaa pikaiset kuulumiset, vaikkakin tapaaminen jäikin lyhyeksi. Meillä mies on vielä ensi viikon lomalla, mutta sen jälkeen minulle sopii tapaamiset ihan millon vaan. On kiva jutella välillä aikuistenkin kanssa, vaikkakin tuo pikkuherra on aivan ihanaa seuraa :hug...
  15. M

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Me voitas yrittää tulla kanssa 3kk vanhan pikkuherran kanssa, mutta missäköhän tuo kahvila sijaitsee? nimim. vasta 5 vuotta asuttu Tikkurilan lähellä
  16. M

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Terve, Asumme Ruskeasannassa. Olen 24v ja pikkuherra 2,5kk. Saman katon alla asustelee myös aviomieheni sekä kaksi dobberia. Mielelläni lähtisin mukaan kimppatapaamisiin, tosi ensi viikolla miehelläni alkaa 4 viikon loma, joten en vielä tiedä missäpäin sillon ollaan.
  17. M

    ***HUHTIHIPUT 2008 kesähöpinät***

    Essi Meillä on kaksi dobberia ja täytyy myöntää että yllättävän hyvin nuo otukset pikkuherran ottivat vastaan. Aika paljon vaan yrittävät antaa pusuja, mutta tuota olemme yrittäneet hillitä, niin ettei kaikkia paikkoja tarvitse putsata :laugh: Meidän narttu tulee heti kertomaan jos Oskari on...
  18. M

    Ystäviä Vantaalta

    Etsiskelen ystäviä vantaalta lenkki, kahvi tms. Itselläni on 2kk 1vko vanha pikkuherra sekä kaksi koiraa. Olen 24 v. Tällä hetkellä ystäväpiirissä ei ole mammakavereita, joten olisi kiva vaihtaa kuulumisia toisten äitien kanssa. Päivät tuppaavat olla hieman yksinäisi, joten laitahan YV:tä...
  19. M

    ***HUHTIHIPUT 2008 kesähöpinät***

    känkkäränkkä Täällä kanssa mies lähtee polttareihin (oikeastaan lähti jo ) ja yllätys yllätys, polttarit kestää kolme päivää, jee :o Yöllä tietysti nukuin vaan 4 tuntia ja herra on kiukkunen kun ampiainen. Kyllä vähän hamittaa kun itse ei ikinä pääse mihinkään. No kyllä me pärjätään :/...
  20. M

    ***HUHTIHIPUT 2008 kesähöpinät***

    Kirjottelin äsken pitkän selostuksen, mutta se hävisi johonkin bittiavaruuteen :( Elikkäs terve vaan kaikille! Haluaisimme mukaan pinoon, joten tässä tulee hieman tietoja: 30.4 syntyi esikoisemme Oskari Uolevi 3570g Meillä on lähtenyt vauva-arki suhteellisen hyvin käyntiin. Tosin...

Yhteistyössä