Hakutulokset

  1. V

    Hei Vieläkö tarjous voimassa? Täällä olis 36v nainen vailla seksiä. Ota yhteyttä....

    Hei Vieläkö tarjous voimassa? Täällä olis 36v nainen vailla seksiä. Ota yhteyttä....
  2. V

    En halua seksiä mieheni kanssa, mikä neuvoksi??

    Ongelmani on monimutkainen. Minut on yritetty raiskata vuosia sitten, ennen kun aloin olla nykyisen miehen kanssa. Olen tapauksesta päässyt yli, jollain tavalla. Olen nauttinut seksistä nykyisen miehen kanssa, mutta nyt kiinnostus lopahtanut. Ajatus seksistä mieheni kanssa ällöttää, välillä...
  3. V

    Kenellä ylimääräinen Lasten suuri lelukirja lehti?

    Ei kenelläkään sattuisi olemaan joka joulu ilmestyvää suuri lelukirja lehteä? siis sitä paksua joka kooltaan puolet A4:sta. poika kerännyt kaikki nuo lehdet jo useampana vuonna mutta tänä vuonna en lehteä älynnyt tarpeeksi aikaiseen lelukaupasta hakea joten olivat loppuneet. Siis tämä:Lasten...
  4. V

    Tuli mieleen tuosta koulukiusausketjusta, ajatteletteko että ihminen muuttuu ja voi aikuisena olla ihan erilainen?

    no itse olin koulukiusattu, ja edelleen ajattelen et koulukiusaajat on samoja ääliöitä edelleen. tosin poikkeuksiakin on, muutaman kiusaajan kanssa on ihan hyvät välit. ei muistella pahalla. mutta osa kiusaajista katsoo edelleenkin nenänvartta pitkin. mutta onneksi suurinta osaa en ole enää...
  5. V

    Kauanko teillä kestää koko kodin siivous?

    noin puol tuntia. tosin mies imuroi ja mä teen muut. mut isompaa sotkua ei koskaan tule kun siivoon ite joka päivä. mies sitten imuroi kerran viikkoon.
  6. V

    Kuinka monella ollut aikuisena korvatulehdus?

    on ollu useemman kerrankin. eikä ole lääkäri nauranu.
  7. V

    Mies yllätti toissa yönä

    mäkin haluun. mut miehen mielestä kolme kissaa riittää:D
  8. V

    Muita, joiden SUOMI24-sähköposti ei toimi?

    kyllä mulla toimii ihan normaalisti
  9. V

    Lintuhoroskooppi

    23.7-22.8 RIIKINKUKKO Olet kommia riikinkukko. Sää halut esintty ja ol huamio keskipisten. Sää ole ylppiä ittestäs ja tekemisistäs. Et lainkka pyytel antteks sitä et Luaja o su luanu. Imartelust sää kehrät ko katti.
  10. V

    Miksi ET osta lapsille vaatteita kirpputoreilta?

    näin juuri. poika kokoa 130-140 ja sen kokosia vaatteita ei vaan löydy. pienemmille löytys vaikka minkäverran. ennen ostin paljion kirppis vatteita mut nyt joutuu kaikki vaatteet ostamaan kaupasta
  11. V

    Tulisko joku siivoamaan meille mun kanssa? Saisit viedä luultavasti muutaman jätesäkillisen ihan...

    joo mäkin joutasin... tosin et taida selkä ja käsivaivaista huolia :laugh:
  12. V

    Mites teil on päivä lähteny käyntiin?

    nihkeesti. heräsin viime yönä vähän väliä ja nyt sitten väsyttää.
  13. V

    Huomenta, komppaniassa herätys !!!

    huomenta. nossu ylös jo (vasta) seitsemältä. meinasin kyllä kömpiä takas sänkyyn kun poikakin lähti jo kouluun
  14. V

    *KAIPAATKO SEURAA/YSTÄVIÄ* pinoa tähän, laita ikäsi ja mistäpäin suomea olet

    ei näillä ystävän hauilla ole ennenkään ketään löytynyt. tai sitten oon vaan järkyn tylsä tyyppi :laugh: tiedä sitten. mut, olen 30vee ja 7v pojan äiti joensuusta. etsin siis ystäviä, kun ei noissa baareissa tule notkuttua....
  15. V

    Minulla uusi mies, exä ei haluaisi enää maksaa elatusmaksuja...

    juurikin näin..... ei ole velvollinen maksamaan elatusmaksua koska lapsi asuu molempien luona yhtä paljon
  16. V

    triptyl lääkkeen annostuksesta

    itsellä migreenin estoon bisoprolol, verenpainelääke. mut tuohon jännityspäänsärkyyn siitäkään ei apua. niskat niin totaalisen tukossa. toivotaan et noista apua tähän jatkuvaan päänsärkyyn...

Yhteistyössä