Mies yllätti toissa yönä

"minä"
Kaikki ei pidä kissoista.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=2241607
Valvontakameran tallentama video kissan roskikseen heittävästä naisesta on nostanut valtaisan kohun Britanniassa.

Teostaan kiinni jäänyt heittäjä on jo saanut runsaasti uhkausviestejä - poliisi kehottaa yleisöä rauhallisuuteen.

Videolla näkyy, kuinka nainen ensin silittää pihamuurin päällä olevaa kissaa, avaa sitten vihreän roskapöntön kannen, paiskaa kissan pönttöön ja poistuu kaikessa rauhassa paikalta. Video on kuvattu Stoken alueella Coventryssa.
 
Se mies väitti ottaneensa ne kiinni puistosta. Sit vähän ajan päästä oli sanonu ettei jaksa öisin enää valvoa niiden takia. Mä ihan varma että oli omiaan sinne viemässä.
Kissoista se ei kyllä tienny mitään. Sano että molemmat poikia ja rotukissoja :D Ja molemmat on siis tyttöjä ja ihan kotikissoja.
Pieneläinklinikalla käytin kisut eilen kun toinen nilkutti ja toisella ei auennu silmä kunnolla.
 
[QUOTE="minä";21943803]Nyt olisi hyvä välillä kysellä löytöeläintalosta onko kukaan kaipaillu niitä.Joku voi olla surullinen kun kisut kateissa.[/QUOTE]

Voihan sitä kysellä. En vaan usko että kukaan hukkasi kun mies puhui itsensä pussiin.
 

Yhteistyössä